Colectia personala de machete la scara 1/43

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
248 ) PORSCHE Carrera GT
- an 2001
- producator



Aceasta macheta se incadreaza in partea superioara a machetelor realizate de SOLIDO.

Interiorul este frumos lucrat, vopsit in visiniu, cu accesorii cromate, bord lizibil, scaune tip ''scoica'' si oglinda retrovizoare interioara, vopsita cu argintiu in loc de ''sticla''.

Exteriorul este bine executat; vopseaua aplicata decent, jante cu spitze, faruri si stopuri din plastic clar, aerisiri vopsite, stergatoare de parbriz din plastic si atasate, oglinzi retrovizoare cu ''sticla', tzevi de esapament si decaluri lipite corespunzator.

In mare, o macheta frumoasa, fara cine stie ce detalii, dar care-mi place.























 
250) PORSCHE Cayenne S (957)
- an 2004
- producator



Macheta este ok, detaliata suficient de bine.

Interiorul nu abunda in detalii, fiind din plastic negru.

La exterior imi plac jantele din aliaj usor, in spatele carora se vad discurile si placutele de frana.
Farurile si stopurile sunt din plastic clar, iar niturile se vad cu usurinta.
Stergatoarele de parbriz sunt lipite de acesta, semnalizatoarele laterale si lampile de ceatza sunt vopsite cu argintiu, la fel ca si ''sticla'' oglinzilor laterale, praguri si alte accesorii exterioare.
Trapa este si ea vopsita cu negru, iar decalurile sunt aplicate decent.





















 
251) PORSCHE Cayenne Turbo (957)
- an 2002
- producator



Ultima macheta achizitionata pana in prezent, este foarte bine lucrata, neavand practic ce reprosa din punct de vedere al constructiei.

Interiorul este redat in amanuntime, practic cam toate accesoriile aflate pa masina la scara reala, au fost transpuse si pe macheta. Insertiile de ''lemn'' arata frumos in combinatie cu griul dominant al interiorului. Bordul cu instrumentele sale si oglinda retrovizoare, fac parte din dotarile aflate in interior.

La exterior, lipsesc geamurile laterale din fatza, dar nu gasesc a fi un impediment deoarece se vede bordul in toata splendoarea lui, vopseaua este aplicata ireprosabil, iar decalurile sunt pefect postate. Lipsesc placutzele de inmatriculare, insa nu ma deranjeaza deloc.
Farurile, lampile de ceatza, stopurile si semnalizatoarele laterale, sunt din plastic si sunt aplicate.
Stergatoarele de parbriz si luneta precum si manerele portierelor sunt si ele aplicate. Oglinzile retrovizoare dispun de ''sticla'', iar jantele argintii sunt lucrate foarte corect. Se vad si placutele de frana de culoare rosie.
De asemenea trenul de rulare este foarte bun.
Poate un mic repros ar fi faptul ca inscrisul de pe portiera spate ''Cayenne Turbo'' este aproape invizibil, fiind scris cu argintiu.

Enjoy!























 
pai duster = aspirator, parca asa zice engleza :p

apropos, pe unde ai gasit masini romanesti la 1:43 ? ca am vazut ca ai macar vreo 4-5 daca nu ma inseala memoria; la 1:1 nu as lua nici sa ma tai, dar la 1:43 s-ar merita totusi ...
 
Mai precis 10 bucati romanesti pur sange, din care 9 sunt DACIA.
Le gasesti la reprezentantele Dacia-Renault sau www.ebay.de
 
pe ebay nu ma bag, ca se plateste mai mult transportul decat modelul in sine, daca nu faci comanda serioasa, trebuie sa fii colectionar fanatic ca sa iei o masinuta doua de acolo, incepe sa se merite de la 2 locomotive sau 2 start-set-uri in sus

la reprezentantele dacia cam la ce scoruri sunt ? se merita, avand in vedere ca le iau doar din spirit pur patriotic, care la mine se cam apropie de negativ
 
252) RANGE ROVER 4,6 HSE
- an 2004
- producator
- se deschid usile



Am fost placut surprins de detaliile acestei machete si poate ca era mai bine daca nu i se deschideau usile.

Interiorul de culoare bej este mai mult decat potrivit pentru aceasta macheta. Detaliile sunt realizate cu bun gust, bordul cu volan pe dreapta, dispune de accesorii lucrate frumos. Lipseste in schimb oglinda retrovizoare, dar in compensatie, macheta are trapa transparenta.

La exterior, imi place ca farurile si stopurile nu au nituri sau cel putin nu se vad. Trebuie mentionat ca macheta are stergatoare pentru farurile. Jantele mi se par ok, oglinzile retrovizoare nu au ''sticla'' dar barem sunt vopsite cu argintiu, stregatoarele nu sunt aplicate ci fac corp comun cu rama parbrizului, iar manerele de la usi sunt turnate si vopsite.





























 
253) MITSUOKA Orochi
- an 2007
- producator



Este prima macheta din colectia personala de la HPI - RACING si ma declar foarte multumit de achizitionarea ei, chiar daca este destul de scumputza.
N-am ce reprosa acestei machete din punct de vedere al constructiei si detaliilor. Ma uit la ea si nu-mi vine sa cred ca este totusi o macheta si inca una destul de mica si este super, super detaliata.

Interior - in doua culori rosu/negru cu accesorii cromate. Din pacate n-am putut face poze detaliate cu interiorul, de frica sa nu crape ceva si dupa aceea sa plang ca am distrus macheta. Volan pe dreapta, bord redat pana la ultimul detaliu, scaune sport (RECARO) cu centuri de siguranta, ce au redate pana si elementele de prindere, oglinda retrovizoare cu ''sticla'' si ca un super detaliu, plafonul este imbracat in negru.

Exterior - nu stiu cu ce sa incep mai intai...
Macheta este vopsita in alb si unele parti sunt acoperite cu folie de carbon (!)

In partea frontala, grila si aerisirile sunt perforate, farurile sunt din plastic clar, cu lampi executate foarte corect. Stergatoarele de parbriz sunt foarte fine si sunt aplicate.

Pe partile laterale se observa lampile de semnalizare din plastic transparent ce sunt aplicate, inscrisul ''Orochi'' si manerele de deschidere ale portierelor ce sunt si ele aplicate, oglinzile retrovizoare ce dispun de ''sticla'', precum si prezenta antenei radio.

In partea din spate iese in evidenta eleronul din doua bucati. Lampile de stop si semnalizare sunt tot din plastic clar, precum si lampa uriasa de stop, tevile de esapament sunt cromate si gaurite in interior.
Motorul se ''aeriseste'' cu ajutorul unor fante ce se ridica atunci cand masina prinde o anumita viteza si stau perfect pliate atunci cand masina stationeaza (este vorba de masina reala, nu de macheta).

Cam atat am avut de spus. Macheta este superba si merita sa o cumparati!!











 
254) PEUGEOT 405 T16 (CAR OF THE YEAR 1988)
- an 1993
- producator



Chiar daca modelul prezentat nu este 100% masina care a castigat titlul in 1988, fiind o varianta mai noua, momentan vad ca nu a construit nimeni varianta simpla din '88, asa ca aceasta macheta o voi posta la ''The International Car of The Year 1988''.

Macheta imi place cum este construita desi nu ma ''inghesuiam'' sa o cumpar daca nu era apropiata de varianta ICTY '88.

Interior - vopsit in 2 culori gri/negru, este destul de detaliat. Bordul este lizibil, asa micutz cum este, scaunele au tetiere, centurile de siguranta nu se vad, dar se vad elementele de prindere, sunt schitzate si difuzoarele audio, oglinda retrovizoare dispune de ''sticla'', una peste alta, un interior lucrat ingrijit si detaliat atat cat trebuie. Bine... era loc si de mai bine dar... merge... ;)





Exterior - Farurile si stopurile sunt din plastic clar, cu niturile aferente ;D, aerisirile si bandourile laterale sunt vopsite cu negru, stergatoarele de parbriz sunt aplicate, oglinzile retrovizoare au ''sticla'', jantele sunt corect reproduse, lipsesc geamurile la usile din fatza, dar mai bine, deoarece se poate vedea bordul, eleronul este aplicat, toba si teava de esapament sunt negre, antena de pe plafon mi se pare putin cam groasa si un lucru imbucurator; macheta este dotata cu numere de inmatriculare. Vopseua este aplicata foarte bine, iar decalurile sunt ok.

Cam atat despre macheta. Urmeaza pozele.

























 
255) CITROEN GS (CAR OF THE YEAR 1971)
- an 1970
- producator



Interior - vopsit in crem, cu bord negru, detaliat cat era nevoie. Scaunele si bancheta din spate sunt si ele redate corespunzator.





Exterior - vopsea aplicata foarte bine, imi place tare mult culoarea, faruri din plastic transparent, cu nituri aferente, semnalizatoare si stopuri spate vopsite, aerisiri desenate, manerele usilor vopsite cu argintiu, oglinda retrovizioare cromata, jante corect executate, perforate, bare de protectie cromate, tzeava esapament cromata (nu stiu daca era nevoie sa fie neaparat cromata), stergatoare de parbriz aplicate (de ele uitasem). Surprinde busonul rezervorului de benzina care este aplicat.

Aceasta macheta imi place prin simplitatea ei, este lucrata frumos si ma bucur ca mai adaug inca o macheta la ICTY.





























 
256) PEUGEOT 504 (CAR OF THE YEAR 1969)
- an 1968
- producator



Machetutza de la IXO MODELS - ALTAYA arata foarte bine, mi se pare corect reprodusa si consider ca are destul de multe detalii.

Interior - de culoare crem cu maron deschis, bord negru, detaliat decent.



Exterior - vopsea aplicata bine, faruri de plastic vopsit (se vad si niturile), semnalizatoare si stopuri vopsite, stergatoare (aplicate) cromate, aplicate, antena radio (aplicata) cromata, manerele usilor vopsite cu argintiu, bare protectie cromate, jante arginti, destul de bine redate, decaluri aplicate corespunzator, trapa in culoarea caroseriei.
Macheta are numere de inmatriculare, ceea ce aduce macheta mai aproape de modelul original.
Lipseste geamul fatza de pe partea soferului, probabil pentru a se vedea mai bine bordul.