Colectia Obiwan

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Rastel, modelul ala sau ceva p'aproape a construit Metropolitan.

Herr Blue, adevaraciune de vechitura pusesi, dar si trifazicele de la tanti Riva is subiecte de holbat.

Toate bune!
 
Direct la rana ai pus stiletul nea obi !! Nu reusesc sa-mi dau seama din poze, care trifazata E.432 e mai faina !! Cea de la Roco sau cea de la Riva-Riva ?! Aveti careva cunostiinta despre aceasta dilema existentiala ?! :?:
Asta normal, ca sa-i scriu lui Herr Mos Craciun ... :| :wink:
 
O electrica rasata de la Brawa, Ellok Reihe Ae 477 Lokoop Orient Express:



Cu ocazia postarii, va urez tuturor noi succesuri fara eshece si LA MULTI ANI!!!!
 
La multi ani nenea! Faina fierotania electrica!

ia zi repede, inainte sa uiti : cate spite are roata si daca mere la DA (diametru, roata dintata , etc)
 
:D Blasfemie!!!!
Adicatelea vrei sa bagi roti de Brawa in Tillig??? :| daca citesc aia de la Tillig sau Craciun, vor face riduri, inclusiv in ceafa (ca taranii agricoli, care este)...
 
Vali, in primul rand se scrie Tilling (in caz ca nu stiai); in al doilea rand, Craciunul a trecut (atat la propriu cat si la figurat); asa ca hai sa revenim la oile noastre, cu tot cu ceafa de agricultor si crescator de animale (si uite-asa am reinventat prima diviziune a muncii).

Hai sa fim realisti: presupunand ca rotile de Brawa se potrivesc atat ca diametru, cat si ca pinion cu cel de Tillig, cam la ce costuri s-ar ajunge? si, oricum, asta nu ar rezolva problema rulajului locomotivei. Mai simplu adaptezi un boghiu de ND2.
 
O lucratura la care m-am tot holbat in poze pana mi-au ajuns pe raft, vagoane RENFE superscurte pentru carbuni, marca Electrotren:




Dotare incarcatura de la o gondola Brawa:

 
faine piesele!
si nimeni nu a criticat modelele iberice pentru faptul ca nu au ecartamentul corect la scara :roll: :p
 
Nenea Kenobi Obi, nu merg cu asta verde prazuliu epoca IV. Numa' cu cealalta care e epoca III. Astept si eu niste vagoane RENFE de ceva vreme....
 
Rastel, intre timp electrica are carcasa de ep IV pentru ca imi place mai mult, dar oricum vagoanele stateau de multa vreme pe lista, cam in cap :mask: Asa ca n-am ezitat sa mi le trag, chiar cu epoca patru.

Multumesc frumoSS, Mity! M-am conformat:




Rastel, sa ne arati renfeu luuuuuuuuuung di tat!!!
 
obiwan a spus:
Rastel, intre timp electrica are carcasa de ep IV pentru ca imi place mai mult....

Aha, in sfarsit m-am lamurit de ce locomotiva are tampoane rotunde, cand ar fi trebuit sa aiba patrate.
 
andreiul a spus:
Vali, am o intrebare: tampoanele vagoanelor (cacatoare de altfel - si vagoanele si tampoanele) sunt un pic mai sus decat cele ale locomotivei, sau este o iluzie optica?

Da Andrei, ie mai sus pentru ca la Roco garda la sol a tampoanelor e mai redusa decat la electrotren. Nu stiu de ce dracu producatorii nu cad odata pe un standard/ STAS: bai Jiji, cat facem tampoanele, ca se prind aia din romania ca nu-s coliniare? da ce conteaza, Alfred, ce ei gaureau jiglor la dacia cu 0,4 sau cu ce aveau in sertar? Asa ca... da-i sa mearga!

Rastel, nu intotdeauna trebuie sa crezi ceea ce vezi :D
 
Un diesel de Electrotren, trage ca Trixu' si lumineaza ca Farul din Constanta:

 
aha! Virgen de Bien Aparecida se numeste, nu? de altfel singura "virgina" in productie cu schema asta de culori... :p
si daca nu pui Talgo-ul dupa ea...dejaba :evil: