Salutare tuturor
Cu putina intarziere, am terminat si proiectul de clasa 47 060ED Promat.
Principalele diferente din pct de vedere al sunetului fata de cea clasica sunt:
la punerea in functiune, nu are sunetul de curenti comanda cu IAG
are alerta sonora pentru a arata care pupitru e activ
are alerte vocale cu parametrii locomotivei
nu are pornire “muta” fara ventilatie
grupele de ventilatie pornesc toate deodata pana la 100% si apoi imediat scad la 50% si nu urca pana nu trece tensiunea la motoarele de tractiune de 600Amperi, indiferent de viteza locomotivei
La macheta am facut in mers, urcarea ventilatiei la 100% in mod automat cand se trece de o anumita viteza, sau daca se apasa F27 cu ventilatia functionala, atunci ea va urca la maxim simuland un tren greu.
Bonusul ptr colectionarii puristi, la locomotiva reala, pentru a face inregistrarea cat mai completa, am tras de frana directa si am pus mansa pe prima pozitie, se aude cum se inclemeaza contactorii si baga curent in MTuri, cand trec de 600A urca si ventilatia, iar pe masura ce scad tensiunea la MT de la mansa, scade si ventilatia, iar cand pun mansa pe 0 se declemeaza si contactorii si se poate opri si ventilatia. Am recreat acest scenariu si in macheta, apasand F28 stand pe loc, se blocheaza macheta, se aude maneta de la frana directa cum se trage, iar apoi porneste ventilatia in ordinea corecta+ contactorii MT, in final se reproduce 100% scenariul din locomotiva reala, se poate observa in detaliu la finalul filmului.
[img=https://www.youtube.com/watch?v=xa0E3GWTBLc]View: https://www.youtube.com/watch?v=xa0E3GWTBLc[/img]