Ceferizari de material rulant real. la atelierul fam. Savin

EA-ul va iesi cred la inceputul anului viitor. Din pacate pentru unii si din fericire pentru altii, va fi varianta CFR Calatori seria 47. Tot ce sper acum, e ca cei care o vor construi sa se gandeasca si la iubitorii clasicelor si sa faciliteze intr-un fel sau altul o conversie in aceasta varianta ( cum ar fi spre exemplu posibilitatea adaptarii unei parti de acoperis clasice).

Ar fi pacat sa dai o groaza de bani pe un model, ca sa-l bagi apoi pe masa de lucru dotata cu bormasina, ferastrau electric, etc :grin:
 
cate ceva ce s-a mai modificat pe la Atelierul din Braila
o serie de TE-uri modificate complet, adica aerisirile de pe acoperis repozitionate, sters dungile care sunt in relief pe partile laterale si aceste dungi se regasesc si la modelele CFR facute de Tillig, numai ca modelele romanesti nu au asa ceva, acoperit geamurile din capete, luminile de capat , inlocuit tampoanele, modificat scarile de acces, vopsit si inmatriculat
 
Alta viata, arata mult mai a cefere acuma.
Indraznesc sa vin cu o sugestie: daca tot s-a gandit minunatul cefere de la pascani sa vopseasca te-urile modernizate in alb-portocaliu parca (sincer mie nu-mi place de nicio culoare, dar daca asa vor fi vopsite de acum incolo, n-avem ce face, inghitim in sec), nu incercati si voi noua schema de vopsire ?
 
pai la modelele de la Pascani nu s-au vopsit numai, ci s-au si modernizat.
Pai pentru cine doreste schema noua de vopsire facem, de ce nu? :grin:
 
tin sa precizez ca la ambele modele la TE cat si la diesel culorile sunt un pic distorsionate ca nu am avut timp de sedinte foto si am facut cateva poze pe fuga si am avut lumina slaba...
 
Salut,

a iesit fain rama TE, dar ca sa nu zic excelent :d, uite arunc si eu cu o pietricica,
tema de casa, rama produsa de tillig are 2 mari hibe, prima legata de cuplajul dintre vagoane, acestea sunt prea indepartate unul de celalalt, ar trebui realizat un sistem de close acolo, a doua hiba ar fi burdufurile.

Spor la treaba in tot ceea ce faceti!
 
buna,

depinde pe ce raze mergi, Florine... am facut o rama DB13 DR (Ost) (=TE) pe N cuplata ca in realitate, merge de la raze de 35cm (R4, R5...) in sus!

pe H0 e cam aceeasi treaba... sau vezi noul Gliederzug Piko abia iesit, sistemul lui close se poate adapta si la TE-ul asta vechi... insa cine da 400 Euro pentru piese? :roll:
 
Horia am TGV Sud-Est si TGV V150 (etajat), ambele ruleaza fara probleme pe R2 pentru ca vagoanele desi sunt pe boghiu comun au un sistem asemanator cu cel de la mecanismul de close-coupling.
 
buna,

@cosmin: Piko, ca orice producator, nu vinde piese pentru vagoane ci doar vagoane complete... in cazul de fata 5 vagoane la 399 Euro :(

@florin: ca, clar, pe boghiu Jakobs (ca la Desiro sau TGV) insa nu pe boghiu fix cu 3 osii ca la TE... insa se poate incerca o adaptare relativ simpla, poate chiar cu seturi KKK de la Fleischmann, de exemplu...
 
poate s-ar putea face un clouse coupling la TE-uri, nu am studiat problema, numai ca ar trebui modificata prinderea de pe boghiul cu 3 osii si inlocuit cumva cu un sistem de cuplare de la un vagon.nu zic ca e imposibil ca scara HO e destul de mare , iar de burdufuri sunt total de acord dar ar rebui inlocuite cu parti fixe din plastic vopsite la culoarea exterioara. numai ca acele cuple care se pun la mijloc sa permita rularea modelelor pe diverse raze. in plus ce nu imi convine e ca atunci cand sunt in curba arata groaznic distenta dintre vagoane, acest burduf macar atenueaza acest defect.
ca daca e sa il facem exact ca in realitate nu ar trebui folosite decat raze foarte mari.
numai bine
 
asta cam asa e...

cineva in Germania facuse un DB13 la H0 dintr-un Schicht cu burdufuri din panza de corabie exact ca in realitate si un sistem close, cred ca pe net undeva erau si poze...

de sapat.
 
culorile folosite la DA sunt bestiale, dar dungile sunt trasate un pic pe vreme de cutremur.Chitul de la geamurile din colt nu este bine aplicat sau finisat, se vede ca este o interventie post fabrica. Asteptam un producator cu intentii bune.Si uite-asa dai vreo 7-8 sute de marafetzi pe o masina balanganitoare plus vreo 4 sute sa o scoata la lumina. merita?