ionut07 a spus:Domnula dantm, acum sunt lamurit ca de fapt chiar doreati polemica, OK sunteti bun, sunteti cel mai bun, imi cer scuze ca mi-am permis sa va dau un fel de raspuns.
Cat despre off-topic, in cazul in care nu stiti, in Germania si Austria poti calatori cu trenuri tip IC, EC, EN, in vagoanele de clasa fara rezervare de loc, asadar te poti aseza oriunde vrei. In cazul in care apare un pasager care a platit rezervare de loc esti obligat sa eliberezi locul respectiv, fara sa faci comentarii. Am patit o singura data asa si nu am avut curiozitatea sa-i citesc biletul omului.Lumea nu se cearta pe tema asta, nu-ti pune nimeni la indoiala biletul. Personal am calatorit de nenumarate ori de la Viena la Karlsruhe si retur atat cu trenuri IC combinate cat si cu tren EN in acest stil. Cat despre relatia Viena-Bucuresti sau Budapesta-Bucuresti intotdeauna mi-am platit locul.
Nu vreau polemica, dar pina la urma parca lincezea forumul nu?
Am mai avut si eu sansa sa fiu ,,pe afara" prin gari si trenuri.Nu am spus ca am fost curios sa vad biletul cuiva. Cei care aveau bilet acolo, au ajuns la usa compartimentului cu biletele in mina, noi eram pe locurile lor asa incit ne-au aratat NU BILETELE lor ci panoul de la usa compartimentului care avea puse din Austria etichetele cu distantele rezervate in Ungaria.
Am vrut sa fac un fel de comparatie pornind de la lipsa de standardizare numarului de locuri in vagoanele romanesti de tip mai nou.
srazvi,
nu e ciudata racordarea intre 900 si 221, mai degraba e practica. Evita traversarea sau dubla joctiune cu ambele fire ale liniei 900. Sistemul asta o sa il mai vezi si pe la alte ramificatii de exemplu la Ploiesti.Asa un tren de la Turceni spre Filiasi nu taie parcursul unui tren de la Filiasi spre Strehaia.