AV's Trains H0 - 1:87

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Daca tot am achizitionat cateva locomotive epoca V in ultima vreme, inca una nu are cum sa strice... Pandeam modelul de ceva vreme, dar de cate ori aparea, era bataie in caz de licitatie sau se vindea la niste preturi exorbitante. Pana la urma, am gasit ce trebuie- stare excelenta si un pret decent.
Roco H0 62500 - BR146.2 - BR 146 233-2 DB AG - imaginile sunt din anuntul original. Locomotiva va porni spre mine in scurt timp.
Este a 35-a locomotiva Roco. (nr 60 din micuta colectie)

Vezi atașament 6085Vezi atașament 6087

Vezi atașament 6082Vezi atașament 6084
Faina. si lucrata impecabil.
Mi-au atras atentia barele nichelate din dreptul usilor de acces in cabine , cum au facut si piulitele infundate cu cap sferic la prinderea de caroserie in partea de sus
 
Ultima editare:
  • Like
Reacții: anvo5555
E facuta in vremurile (inca) bune, prin 2007, deci inaintea crizei din 2008. Am impresia ca intervalul 2000-2008 a fost cel mai “bun” la Roco in ceea ce priveste calitatea produselor - strict parere personala, pe baza a ceea ce am vazut in timp…
 
Multumesc! Voi cauta si vagoane potrivite pentru ea, nu poate ramane singura.

Numai etajate, DBpbzfa 765/766, DBpza 753 si DABpza 758 cu acces la peroane inalte (usi deasupra boghiurilor) pe KA-FR-BS si DBpbzfa 765/766, DBpza 752 si DABpza 757 cu acces la peroane joase (usi in partea centrala) pe KA-OG-KN. In ultimii ani cand au facut si linia de pe Höllental se foloseau si vagoane ex-DDR (747, 749). Pe Höllental 3 vagoane, pe linia Rinului 4-5 vagoane cu AB in general dupa cel cu post de conducere si cea a Padurii Negre 4 vagoane cu AB la mijloc.

Vezi si pozele mele de pe Höllental de aici
 
Vagoanele pentru linia de pe valea Rinului folosite in trecut intre Offenburg, Freiburg si Basel exista si la Fleischmann la lungimea de 1/93,5 si pe scara N cu numere si indicatoare de traseu absolut autentice prin grija subsemnatului. :) La lungimea exacta 1/87 nu stiu.
 
De altfel iata cateva exemple din subiectul meu din 2019 de pe Höllental:

146 216 cu RB 17277 format din trei vagoane in Schluchsee. Cel cu post de conducere e un DABpbzfa 762 (Fleischmann scurt, cred ca Tillig lung, pe N de la Fleischmann). Urmeaza doua DBpza 752 climatizate (pe H0 Hobbytrade, pe N Minitrix):

DSC_4949.jpg


Lista cu producatorii nu e exhaustiva, H0 nu e ograda mea :)
 
  • Like
Reacții: anvo5555
Alt exemplu din aceeasi zi: 146 205 cu RB 17275 in Glashütten ceva mai devreme:

DSC_4911.jpg


Aici e un amestec complet de generatii la vagoane: cel cu post de conducere e tot un DABpbzfa 762, urmeaza un DBpza 752 climatizat, un DBpza 751 cu usile deasupra boghiurilor neclimatizat (pe H0 "scurt" de la Fleischmann, "lung" nu stiu, pe N Fleischmann) iar spre locomotiva e un fost DDR-ist DBuz(a) 747 sau 749 (pe H0 de la Piko).
 
Si al treilea exemplu, tot din aceeasi zi, insa in Hinterzarten: 146 238 "la vale" spre Freiburg, nu am notat numarul trenului:

DSC_4817.jpg


Aici avem un 762, un DBpza 751 neclimatizat cu usi "inalte" si un DBpza 752 climatizat cu usi "joase".

Tot cu doar trei vagoane, RB 17272 de la Seebrugg spre Freiburg langa Titisee, cu 146 216:

DSC_4883.jpg


Aici avem numai vagoane cu usi "joase": doua 752-uri climatizate si un AB 762 evident neclimatizat.

Pe Höllental intotdeauna vagonul cu post de conducere era cel cu careurile de scaune de clasa I.

Inchei aici, ca sa nu-ti mai poluez topicul. ;) Insa nu m-am putut abtine, caz ca iti cumperi vagoane de la producatori diferiti si vine un Nea' Cutare teleleu Tanase si spune "asa ceva nu exista in realitate in Germania, acolo stiu eu ca exista doar garnituri curate". :p
 
Tot vorbeam de o conversie anterioara a unei locomotive Marklin, i-am cumparat o surata cu alt numar de inmatriculare, sa mearga in dubla tractiune daca o cere situatia. Deocamdata este pe drum, imaginile sunt din anuntul original de vanzare.
Deja se mareste ista cu vagoane de achizitionat - cineva o sa aiba probleme si mai mari cu depozitarea.
trix_22081_3.jpgtrix_22081_2.jpgtrix_22081_4.jpg
 
E bine. Eu vreau o locomotiva, imi place unitatea A. Apoi trebuie sa cumpar inca o unitate A. Dupa 10-11 vagoane imi place ABBA. Si mai trebuie sa cumpar doua B. Apoi constat ca nu incap la display. Mai faci o vitrina. Si se umple. Si............:eek:
 
  • Like
Reacții: anvo5555
Vezi ca daca vrei o Rh 2016 autentica ai ceva de vopsit pe acoperis, Märklin/Trix facand aici o greseala din interpretarea eronata a documentatiei.

La locomotiva reala partea centrala a acoperisului e vopsita in gri deschis (RAL 7000 sau 7001, nu mai imi amintesc exact) iar rezistentele de frana sunt din metal nevopsit (RAL 9006). MäTrix a facut exact pe dos, lucru criticat la vremea respectiva de presa de specialitate. :)
 
Da, imi doresc ca toate locomotivele din mica mea colectie sa respecte realitatea, dar la capitorul vopsire modele sunt ceva de genul "mai pui 2 lei si iei o paine" - adica zero. Nu am nici materiale, nici scule si categoric nici experienta in acest moment, din pacate. Daca voi reusi sa amenajez un mic spatiu ca si incinta de vopsire, ma voi ocupa si de corecturi, acolo unde este cazul. Am cateva elemente numai bune pentru experimente (Trix si Roco), care vor ajuta la dobandirea experientei.
 
  • Like
Reacții: Horia_Radulescu
N-am mai auzit de foarte multa vreme expresia "mai pui 2 lei si iei o paine". Era din aceeasi categorie cu "cu doua clase mai mult decat trenul" :D

Vopsitul e un sport care se invata in timp si intr-adevar e mai bine sa-ti faci mana pe modele unde nu risca sa te doara prea rau inima dupa aceea.
 
  • Like
Reacții: anvo5555