060 - EA - Amintiri Feroviare

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Cred ca sunt singurul care este indiferent de aparitia acestei locomotive nu este un model placut mie poate tocmai datorita faptului ca am calatorit de prea multe ori cu el, vazand in ce stare se afla imi provoaca dezgust.
 
Poate ca daca ai incerca sa vezi si partile bune ar fi altceva,
cateva exemple, are 40 de ani de exploatare, fiind o locomotiva fiabila, fiind locomotiva electrica care s-a produs in realitate in cel mai mare numar / serie (conform railfaneurope.net, nu mai stiu daca doar in Europa sau in Lume), are 5200/6600 kw putere, mai mult ca majoritatea locomotivelor electrice din lume, nu cred ca cineva indrazneste sa spuna ca nu este o masina impresionanta, arata cu totul altfel cand oamenii isi respectau munca si "sculele", atat locomotiva cat si trenurile, si in plus nu cred ca este cineva care isi imagineaza mizeria din vagoane si necivilizatia unora atunci cand ruleaza pe diorama un tren la scara ci cu totul altceva.
 
Kelo1:
:confused:

Cel putin pe mine ma incanta in mod deosebit zgomotul ventilatoarelor cand locomotiva este in miscare.
Simti puterea cand pornste de pe loc.
E o locomotiva superba.
Sper ca difuzorul daca va fi montat pe ea sa aiba sunetul macar la scara :)
 
Nu pot decat sa remarc si sa apreciez seriozitatea si profesionalismul celor de la AF in colaborare cu ACME. Au aparut din neant cu 2 vagoane la o calitate extraordinara si au continuat pe aceiasi linie: modele scoase la timp, fara tam-tam, fara avansuri, cu un inalt grad de calitate si cu atentie la detalii. Cred ca deja si-au facut un bun renume printre colectionari si daca continua pe aceasta linie sunt convins ca vor avea succese.
Cat despre EA, existau zvonuri ca vor sa o produca , dar respectandu-si renumele au preferat sa nu spuna nimic si sa vina pe piata cu ceva palpabil nu cu niste iluzii.
Personal voi comanda cel putin 2-3 scheme de vopsire si astept locomotiva cu nerabdare indiferent de ordinea schemelor.
In plus e un imbold in plus sa terminam eletricficarea la diorama :D

PS. Pentru ca au ridicat stafeta asa de sus eu astept in continuare de la ei si modele de vagoane de marfa ;)
 
Deci ce sa spun au fost bune si au facut treaba dar e vremea pentru o schimbare am ramas f mult in urma vreau sa vad si eu un tren de viteza un hercules ceva automotoare mai serioase, vreau sa vad si eu la cfr ce vad in europa nu doar aceleasi loco e vremea pentru ceva nou , cel putin asta e parerea mea .
 
kelo1 a spus:
Deci ce sa spun au fost bune si au facut treaba dar e vremea pentru o schimbare am ramas f mult in urma vreau sa vad si eu un tren de viteza un hercules ceva automotoare mai serioase, vreau sa vad si eu la cfr ce vad in europa nu doar aceleasi loco e vremea pentru ceva nou , cel putin asta e parerea mea .

Comparam mere cu pere (vechea poveste), hercules este locomotiva diesel, atinge 140 km/h, ea-uri sunt electrice si sunt de 120 / 160 si 200th_ km/h, dar si asa, complet irelevant.
In tractiunea electrica nu s-a inventat nimic revolutionar in ultimii 50-60 ani (mai multe in domeniul controlului tractiunii electrice).
Elvetienii au electrice din 55'-60' care merg bine mersi si astazi (este bine stiut faptul ca Elvetia este 'tara trenurilor' avand unul dintre cele mai dezvoltate sisteme feroviare din Europa).
Dar hai sa nu mai batem campii!
cosmin78 a spus:
Florinn a spus:
...si 3 modele noi de vagoane CFR.

nenea,detalii ceva?...asa ca pentru cei de la capatul pamantului care nu au putut ajunge la expozitie :(

Este vorba de Ava200 cu dunga si fara dunga (logo CFR vechi) si vagon de dormit MU albastru, detalii/poze curand, numai sa ne revenim si noi(deschidem un subiect si le prezentam).
 
Deci ce sa spun au fost bune si au facut treaba dar e vremea pentru o schimbare am ramas f mult in urma vreau sa vad si eu un tren de viteza un hercules ceva automotoare mai serioase, vreau sa vad si eu la cfr ce vad in europa nu doar aceleasi loco e vremea pentru ceva nou , cel putin asta e parerea mea .

Am putea acest subiect sa-l pastram curat si frumos, macar de dragul a ceea ce au facut cei de la Amintiri Feroviare pentru MODELISTII ROMANI ?Hai sa discutam despre modelism si despre ceea ce e, nu despre ceea ce ar putea fi !
 
Salut si eu aparitia EA-ului !
Florinn a spus:
da am uitat sa precizez, are 2 cauciucuri de aderenta, cate unul pe fiecare boghiu, dispuse in diagonala spre extremitatile locomotivei, adica exact cum este cel mai bine...

Eu cred ca cel mai bine ar fi sa aiba o osie dedicata cu 2 roti cu cauciucuri de aderenta - in stilul in care isi echipeaza Roco locomotivele.

Si intr-adevar, tractiunea pe 4 osii in loc de 6 este de preferat cu conditia ca osiile lasate libere sa nu aiba joc prea mare pe verticala, altminteri sigur fac probleme la macaz...

Mi se pare mie sau tampoanele sunt cam jos ?
 
KELO, nu e de vina ACME pentru faptul ca cefereu' n-au achizitionat si alte loko mai moderne. Electroputere le-au scos de 40 de ani, altceva n-au stiut sa faca. Dacia a produs aceiasi rabla 30 de ani, cu acelasi motor varza. Autocamioane Brasov au poluat tara decenii cu junghiurile lor, DAR!!! : aici e vorba despre un MODEL HO. De acord, stam penibil cu industria, dar trebuie sa ne bucuram ca alte ginti latine dinspre vest aloca timp, energie, fonduri, pentru a satisface nebunia iubitorilor de loko. Au produse consacrate pe piatza, trebuie sa avem incredere in ei, mai ales ca sunt atenti la ce se intampla pe piatza est-europeana a modelelor feroviare.
Cate firme s-au interesat de dorintele in materie ale romanilor?

putini!!!
Asa ca, trebuie sa fim atenti cand vorbim despre rablele noastre, astea le avem, altele NU. Cine a putut sa viziteze expozitia a fost placut surprins de carcasa galben-neutru al 060 EA. Si sigur va fi un model frumos, indiferent schema de vopsire. Si alte natii, mai civilizate ca noi au colturi rotunjite la masini, chestia e ca au modele diverse, pe cand la noi sunt consacrate vreo trei: 060 DA, 060 EA si LDH.

Toate bune si frumos vopsite!!!
 
Asa cum v-am promis, iata pozele mele cu jucaria prezentata de catre cei de la Amintiri Feroviare.

Nu vreau sa comentez in nici un fel pozele; vreau doar sa va reamintesc faptul ca este vorba de un model beta, la care mai este de lucru. Deasemenea, am avut placerea sa il cunosc pe "tatal" masinii; este un om care vrea sa faca un lucru de calitate, care se documenteaza si asculta. Cel putin mie mi-a lasa aceasta impresie.

Iata si pozele (imi cer scuze pentru calitatea slaba a unora dintre ele):



Cu scuzele de rigoare pentru un eventual offtopic, va prezint un "produs final" al celor de la ACME, un vagon de care m-am indragostit:



Multumesc
 
andreiul a spus:
..Nu vreau sa comentez in nici un fel pozele; vreau doar sa va reamintesc faptul ca este vorba de un model beta, la care mai este de lucru. Deasemenea, am avut placerea sa il cunosc pe "tatal" masinii; este un om care vrea sa faca un lucru de calitate, care se documenteaza si asculta. Cel putin mie mi-a lasa aceasta impresie.
...

Cred ca e suficient sa spunem ca e si el colectionar si pasionat de trenulete la scara H0, avand acasa o colectie impresionanta.
 
salut!!!
nu pot decit sa pronunt un mare "multumesc!" pt. toti cei care au avut incredere in acest proiect, pt.toti cei care sustin acest proiect si nu in ultimul rind pt toti cei care contribuie la realizarea acestui proiect...
se pare ca modelismul romanesc a ajuns "sa vorbeasca" si nu "sa gingureasca" asa cum spune rally! :D :D :D
 
dac a spus:
Salut si eu aparitia EA-ului !
Florinn a spus:
da am uitat sa precizez, are 2 cauciucuri de aderenta, cate unul pe fiecare boghiu, dispuse in diagonala spre extremitatile locomotivei, adica exact cum este cel mai bine...

Eu cred ca cel mai bine ar fi sa aiba o osie dedicata cu 2 roti cu cauciucuri de aderenta - in stilul in care isi echipeaza Roco locomotivele.

Si intr-adevar, tractiunea pe 4 osii in loc de 6 este de preferat cu conditia ca osiile lasate libere sa nu aiba joc prea mare pe verticala, altminteri sigur fac probleme la macaz...

Mi se pare mie sau tampoanele sunt cam jos ?

Tin sa te contrazic :D
Daca ai o zona cu "probleme" pe traseu, in cazul osiei dedicate amandoua cauciucurile vor fi in zona cu probleme in acelasi timp, daca ele sunt dispuse in diagonala si pe boghiuri diferite, sansele ca ele sa ajunga exact in acelasi moment in zone cu probleme scad foarte mult.
 
Pai sa facem trasee fara probleme atunci !!!

Eu doar constatam cum ca locomotivele mele cu osii dedicate ruleaza fara nici o jena, in timp ce toate locomotivele cu osii asimetrice se "batzaie"... Am renuntat la osiile asimetrice pe care le pusesem pe locomotivele Piko tocmai pt. ca incepusera sa "sufere de friguri"...

Daca ar fi dupa mine, as ruga respectuos producatorul sa renunte de tot la rotile cu cauciucuri - cu atat mai mult cu cat inteleg ca locomotiva este destul de grea.
 
Bun spion :D , constat ca lucrarile sunt avansate si avem sperante pentru Craciun .
Important este sa apara nu mai conteaza care schema de vopsire se va face prima chiar daca 51% tot clasica ramane favorita .