Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Mie Sep 01, 2010 2:14 pm

Cum e s-a pus de azi in vigoare ca jumatate din personalul CFR Cacatori sa fie in somaj tehnic? Daca da si circulatia se desfasoara normal(aici nu ma intrebati cum e normal, cu intarzieri de maxim 100 ore probabil) inseamna ca se pot da afara jumatate din cei ce la calatori :lol:
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Mie Sep 01, 2010 2:39 pm

Partea nashpa e ca o sa intre in somaj tehnic fix aia care mai munceau cat de cat pe acolo, ca in orice chestie din kktul asta numit romania. Dar totusi nu cred ca o sa intre jumatate, mi se pare imens. Hai poate la 20-30% sa se mai poate face ceva, dar la jumatate din oameni in somaj, mi-e frica sa ma gandesc ce se poate intampla, desi oricum mai rau ca acuma nu mai ramane decat sa se ciocneasca trenurile zilnic, ca in rest intarzieri de ore intregi tot avem de cativa ani buni.
Pentru maniacul din tine:
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Mie Sep 01, 2010 4:06 pm

Daca inainte puteai sa-ti reglezi ceasul dupa cum venea trenul, acum abia daca mai nimeresti sezonul :-D . Interesant ca toti directorii CFR sunt anchetati de DNA, semn ca de acolo porneste tot haosul. Ceva imi spune ca la CFR Infra s-a furat 101% din fonduri deoarece nu vad sa se schimbe nimic(in afara de magistrale) doar se carpeste cu multi muncitori care mai mult stau.
E pacat ca ajungi sa preferi alte mijloace de transport, am vazut duba Arad-Bucuresti cu 65 lei si timp 10 ore cu 2 opriri pentru relaxare, inainte radeam de ei ca fac mai mult ca trenul, acum nu, fac mai putin si e mult mai ieftin. Desigur vor mai merge cu trenul cei ce au reducere, ceilalti ca mine adio, doar mai pozeaza dar si aia tot mai rar sa nu se intristeze de ce vad :-?
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Mie Sep 01, 2010 10:11 pm

sincer la noi nu stiu cand puteai sa-ti pui ceasul dupa tren; m-am uitat inca o data sa vad din ce tara esti, si cum nu scrie germania sau japonia, atunci mai rar
acuma am ajuns sa ne miram ca ajunge trenul la timp (ca deh, nici macar intarzierea din mersul trenurilor nu este de ajuns); iar ce zicea un colistas ca a ajuns trenul mai devreme in baneasa, asta e de dat in cartea recordurilor, sau macar de un reportaj la teve, ca cine stie cand mai prindem un astfel de eveniment
facem noi bascalie, dar din pacate e tristul adevar ...
oricum, si cu dubele mi se pare trist, am prieteni care fac bucuresti - tulcea cu vreo 65 de ron parca (cu trenul e exclus ca parca costa si mai mult si faci si vreo 2 ore in plus); deja masina personala nu mai e un lux, e chiar necesitate; la macar 2 pasageri scoti macar la fel de bine ca duba si mult mai bine ca trenul; plus ca pleci cand si de unde vrei si ajungi cand te tin balamalele
Pentru maniacul din tine:
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4874
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mie Sep 01, 2010 10:20 pm

@macleod
De curiozitate, tu mergi des cu trenul? Mergi pe mai multe magistrele?

Ca unul care inca merge cu trenul destul de des ( si platesc bilet nu mergi cu "nasul" ) cred ca sunt in masura sa sustin niste chestii. Da, la ora actuala sunt magistrale unde sunt trenuri care merg cu 120 KM/h , unde trenurile ajung mai repede in statii fata de ora sosirii.

Ce este pe Valea Prahovei nu este peste tot in tara.
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Mie Sep 01, 2010 11:12 pm

@gam3: sincer nici nu imi mai aduc aminte de cand n-am mai fost cu trenul (cel putin vreo 4 ani), dar sincer in afara de motivul pasiunii care ne uneste pe toti nici nu mi-as dori acest mijloc de locomotie, cel putin nu in romania; nu de alta dar primesc numai feedback-uri negative de peste tot, si vorba aia, nu toti sunt dusi cu pluta, nu toti mint ca protv-ul

eu unul nu te contrazic, ca nu am argumente concrete, dar de curiozitate, zi-mi si mie pe unde se ating mega vitezele de care vorbesti ? ca pentru romania 120 km/h mi se pare deja viteza de tgv ... prinde macar 10 km la 120 la ora pe distanta respectiva ? sau din km in km se mai gaseste un podet, un macaz, o chestie unde e restrictie de 30 ? poate sunt rau si n-am dreptate, dar ma astept la un raspuns care sa fie clar in defavoare cfr ... dar dupa cum ziceam poate ma insel

si cand te gandesti ca am vazut un film pe youtube cu tgv-ul, unde pentru a schimba calea a trebuit sa reduca viteza pana la 170 km/h pe abatuta ... noi nu avem nici macar viteza maxima cat au aia pe abatuta ... poate locomotive da, dar cale, cam din parti, suntem in epoca de piatra asta e ... pacat ca avem oameni cu suflet dar tot degeaba
Pentru maniacul din tine:
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Sep 01, 2010 11:18 pm

Salut,

acum 2 saptamani am venit de la Arad spre Cluj, si spre surprinderea mea, cu mici exceptii, pana in Razboieni s-a mers constant cu 100-110, multe restrictii pe care le stiam au disparut, nu stiu si cum dar au disparut, dupa Razboieni nu permit curbele viteze mari pana la Apahida.

Cu 120 sunt zone multe in moldova, Florin iti poate zice mai exact.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Mie Sep 01, 2010 11:31 pm

daca si tu esti surprins, asta spune multe ...
sincer chiar nu stiu cum au reusit, pentru ca pe bucuresti-brasov si bucuresti-constanta se tot lucreaza de ani buni si cam in zadar, momentan pe primul traseu se stricase inclusiv ce s-a facut, asa ca ce sa mai zicem, iar pe alte trasee care nu sunt de dat la televizor ca realizari, cu atat mai putin, ca deh, nu intereseaza pe nimeni
e bine totusi ca mai lucreaza cineva in tara asta
Pentru maniacul din tine:
Avatar utilizator
cortexedge
Mesaje: 226
Membru din: Dum Mar 16, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de cortexedge » Mie Sep 01, 2010 11:41 pm

Acum 1 luna au lucrat ceva in Barabant... se poate sa fi lucrat si la iesirea din Razboieni, fiindca se mergea cu 30... cred ca din cauza apei ce era pe langa calea ferata.
Pacat ca nu repara linia din Coslariu Triaj... strica continuitatea de viteza :)
La tăÅ£i ni greu…
Imagine
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Sep 01, 2010 11:50 pm

Ai dreptate dar ma bucur ca nu se mai merge cu 45 din Santimbru pana dupa Coslariu cum era penultima data cand am fost.
Sper sa repare si in Coslariu ca era spectaculos cu 100 pe atatea macaze si DKW-uri.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Joi Sep 02, 2010 12:39 am

Am auzit bine ca iar ne paste o scumpire a calatoriei? 8O

P.S. Cand ma gandesc la calatoriile cu CFR din anii '90 si ma gandesc ca am ajuns sa evit trenul imi vine sa plang...asta ca pasionat, ma intreb ca om pe care nu-l atrage trenul ce-l face sa aleaga trenul acum cu atatea posibilitati :pig:
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Joi Sep 02, 2010 2:14 am

Pân㒠la Tulcea e aproape 50 RON biletul şi că’lă’toria dureaz㒠7 ore, cu Desiro (din cele cu 120 de locuri). Scaunele sunt la fel ca la dubă’, iar buda e ori înfundat㒠şi încuiată’, ori stai 45 de minute la coad㒠la ea. Nu m㒠mir c㒠lumea merge cu duba, chiar dac㒠e mai scump.
Avatar utilizator
atraian
Mesaje: 85
Membru din: Sâm Apr 04, 2009 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de atraian » Joi Sep 02, 2010 10:54 pm

Pai daca Desiro merge de la Bucurest la Tulcea! A fost proiectata pentru distante scurte intre orase. Nu ca Tulcea n-ar fi oras 8-) , dar distante scurte cum ziceam.
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Joi Sep 02, 2010 11:44 pm

Deci din 15 septembrie incepe scoala, adica nu asta era :lol: era ca se scumpesc cu 8% biletele de tren :lautar: .
Daca s-ar scoate taxa de drumuri din pretul motorinei livrate CFR-ului, ar scadea pretul mediu al biletelor cu 15%, dar de 15 ani tot asa ramane, lasa sa plateasca si CFR taxa de drum la locomotive diesel :-D . Asta sa ne amintim in ce tara traim :-|
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Vin Sep 03, 2010 3:49 pm

Ca sa revin la un ton optimist, totul e roz...pardon portocaliu :-D
Imagine
Sunt doua vagoane Arena Ways noi produse la Astra Arad incadrate de 2 saloane ieftine(cele mai incomode...sau era ieftine)
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat