In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Ieri am fost pe la club, au mai fost prezenti Sandy si Florina.
Sandy a scos toti copacii de la sat, i-a restilizat si apoi i-a plantat la loc, satul arata acum asa:
Un cosas s-a apucat de cosit iarba proastpat pusa de Sandy, daca tot era inchis la birt, ce sa faca:
Alta perspectiva:
Eu am continuat testele cu motoare de macaz tillig si ne-am bucurat de prima reusita de a conecta in cascada 2 motoare, foarte curand un filmulet cu minunatia:
Pentru discutii, idei sau orice comentarii despre diorama va asteptam la topicul de discutii, CLICK AICI
In gara lui Eusebiu aveam nevoie de un stalp cu 3 console, l-am fabricat pornind ce la unul cu 2 console si luand consola de la unu simplu, poze:
La testare am folosit si un vagon CFR etajat pentru ca e suficient de lung pentru a ma asigura ca orice alt vagon va trece in curbe fara a freca stalpii:
Pentru a pune stalpii unde era deja pietris am folosit o dalta de lemn cu care "am sapat" groapa necesara:
revin cu noutati de la diorama Trainsylvania,
marti Sandy a mai lucrat la zona "muntoasa", a pus iarba pe anumite portiuni, apoi a continuat cu mici detalii,
tufe, buruieni, niste maci pe ici pe colo:
Din pacate culorile din poze nu sunt cele din realitate, aici ele sunt amplificate de lumina neoanelor,
o sa incerc sa fac si niste poze la lumina naturala azi.
Asa cum am zis zilele trecute, urma sa fac niste poze la lumina naturala pentru a se putea vedea corect culoarea peisajului.
Iata ca am revenit cu pozele:
Am montat elementele cu ajutorul carora podul va bascula, le-am realizat din cornier de aluminie:
Apoi am prins podul al pozitie cu o menghina, pentru primele teste:
Dupa ce constat ca am mult de refacut la capitolul imbinari linii, e absolut imposibil sa nimeresti podul la pozitia la care au fost inainte, mai degraba refaci imbinarile, totusi, mai este pana acolo, continui cu functionalitatea.
A trebuit sa mai scobesc putin din blat pentru a permite liniei care este putin mai sus sa il fereasca la basculare:
Asa cum am spus, trebuia sa refac imbinarile liniilor, in stanga a trebuit sa tai din ele ca sa permit bascularea podului, in dreapta nu mai dadeau cu vechile imbinari: