Diorama pe segmente a Trainsylvania Railway Club

Continui prezentarea a ceea ce s-a lucrat saptamana trecuta, inainte de weekendul magic.

Sandy a continuat munca la sat:



Au urmat apoi mementele in care Sandy s-a jucat cu aerograful iar rezultatul se vede in pozele de mai jos:





 
Saptamana aceasta, luni, Sandy a plantat tot ce a gasit copac in club (fratilor tre sa facem comanda babana de copaci), rezultatul muncii la sat:





S-au mai luat ceva copaci si pomi fructiferi:



Si cireasa de pe tort, betivii pentru birt:



p.s. culorile sunt accentuate din cauza luminii becurilot tip neon.

Pentru discutii, idei sau orice comentarii despre diorama va asteptam la topicul de discutii, CLICK AICI
 
Ieri am fost pe la club, au mai fost prezenti Sandy si Florina.

Sandy a scos toti copacii de la sat, i-a restilizat si apoi i-a plantat la loc, satul arata acum asa:



Un cosas s-a apucat de cosit iarba proastpat pusa de Sandy, daca tot era inchis la birt, ce sa faca:



Alta perspectiva:



Eu am continuat testele cu motoare de macaz tillig si ne-am bucurat de prima reusita de a conecta in cascada 2 motoare, foarte curand un filmulet cu minunatia:




Pentru discutii, idei sau orice comentarii despre diorama va asteptam la topicul de discutii, CLICK AICI
 
Salut,

Prezint ce s-a lucrat la diorama ieri si azi.

Iarba cosita de taranu nostru acum cateva zile a devenit fan, omul harnic a facut cateva capite:



Harnic om, de-ar fi toti la fel, in continuare va prezint satul din mai multe unghiuri, Sandy a lucrat la el cateva zile la rand:


 
Salut,

noutati de la Cluj,
saptamana aceasta s-a lucrat destul de mult la diorama, va prezint ultimile modificari.

Azi am fost la club impreuna cu Ionut. Eu am continuat motarea catenarei la magistrala principala:

Zona era in stadiul acesta:



Sandy a inceput cu plantatul primului strat de iarba in zona muntoasa.

Dupa ce am pus si catenara, doar stalpii deocamdata, zona arata asa :


 
Ionut a reparat zona de pe langa linie:



Apoi a vopsit cu maro:



In gara lui Eusebiu aveam nevoie de un stalp cu 3 console, l-am fabricat pornind ce la unul cu 2 console si luand consola de la unu simplu, poze:



La testare am folosit si un vagon CFR etajat pentru ca e suficient de lung pentru a ma asigura ca orice alt vagon va trece in curbe fara a freca stalpii:



Pentru a pune stalpii unde era deja pietris am folosit o dalta de lemn cu care "am sapat" groapa necesara:

 
Ionut a pus si el primul strat de iarba la iesirea din gara:



Rezultatul:





Desigur ca e doar primul strat, vor urma detaliile care fac totul.

Asteptam pareri si bolovani la topicul destinat discutiilor, aici.
 
Salut,

revin cu noutati de la diorama Trainsylvania,
marti Sandy a mai lucrat la zona "muntoasa", a pus iarba pe anumite portiuni, apoi a continuat cu mici detalii,
tufe, buruieni, niste maci pe ici pe colo:


 
Attila (@rocomaniac) a lucrat la vegetatia de pe stanci, Sandy a mai completat sus pe munte:



Eu am muncit la un pod basculant, poze doar cand lucrarea va fi finalizata.

Sandy a continuat cu verdeata:

 
Zilele trecute am lucrat la podul detasabil, acesta se monta asa:





Doream sa imbunatatesc acest pod prin al face mai usor demontabil cand cineva doreste sa treaca. Solutia a fost sa il transform intr-un pod basculant.

Am tot studiat cum sa fac, am ajuns la o schema fictiva care arata cam asa:

 
Am facut piesa de care urma sa fie fixat podul:



Pe modul am marcat locul unde va fi facut un decupaj pentru a monta piesa:



Tot acolo voi intarii structura de rezistenta prin dublarea peretelui de lemn:


 
Am montat elementele cu ajutorul carora podul va bascula, le-am realizat din cornier de aluminie:




Apoi am prins podul al pozitie cu o menghina, pentru primele teste:



Dupa ce constat ca am mult de refacut la capitolul imbinari linii, e absolut imposibil sa nimeresti podul la pozitia la care au fost inainte, mai degraba refaci imbinarile, totusi, mai este pana acolo, continui cu functionalitatea.

A trebuit sa mai scobesc putin din blat pentru a permite liniei care este putin mai sus sa il fereasca la basculare:

 
A urmat apoi fixarea propriu zisa:



Imbinarea cu celalalt modul:



Podul basculat:



Asa cum am spus, trebuia sa refac imbinarile liniilor, in stanga a trebuit sa tai din ele ca sa permit bascularea podului, in dreapta nu mai dadeau cu vechile imbinari: