Multumesc Florin.
Vagoane CFR: WLA 60-41* (UIC Y Görlitz), Aafld 19-40/10-40, Balfd 20-40 (UIC Y si OSShD B UVA), TFaf(l)d 9x-40 (UVA, Pafawag)
Vagoane MAV: WL(A) Györ non-standard**, Aa 19-41, Ba 20-41 (UIC Y MVG Györ)
Vagoane DB: Büm 232 (vagon m pre-UIC) sau Büm 234 (UIC X)
Vagoane SBB: ABm RIC (UIC X) pe relatia Budapesta-Basel, Am RIC, Bm RIC, Bcm RIC, Dms RIC pe relatia Viena-Basel
Vagoane CIWL/TEN: WLABm MU pe relatia Viena-Basel
* - circula si ca WLAB cu 3 locuri pe compartiment.
** - vagon MAV pre-UIC Y din anii 1960; primele WL UIC Y la MAV au sosit abia in 1978 din provenienta straina (DDR).
Vagonul Bafld CFR cu numarul 391 era singurul care pana in 1975 efectua intreaga calatorie Bucuresti Nord Gr. A - Basel SBB, trecand prin 4 tari (RO, HU, AT, CH). Vagonul DB de la Stuttgart era pentru turisti doar pe perioada verii si se adauga la garnitura in Viena la schimbarea de sens.
Era un tren care isi schimba de mai multe ori radical compozitia pe parcursul sau de 2000 km.