- 25 August 2007
- 3.677
- 644
- LOCATION
- Oradea
- YOUTUBE
- mpursu
Vă mai amintiţi de interfaţa MPU pentru aprinderea comandată a farurilor centrale în sensul de mers? Scurtă recapitulare:
într-o primă etapă, locomotiva 060-EA fusese dotată de către Conducerea Căilor Ferate "La Ursu" cu un decodor ESU LokPilot V3.0 DCC, cu care interfaţa sus-amintită funcţionase perfect. în ceea ce priveşte sonorizarea, problema acestui decodor constă în faptul că NU este dotat cu interfaţă SUSI, deci a fost schimbat cu un LenzGold. Toate bune şi frumoase, dar sonorizarea a venit la pachet cu două mici inconveniente în configuraţia respectivă:
1) funcţia F1 activează sunetul împreună cu farurile centrale, ceea ce poate că nici nu-i chiar aşa mare bai;
2) dacă farurile laterale sunt aprinse şi nu am comandat aprinderea farurilor centrale, m-am pomenit că farul central pe sensul de mers luminează slab în timpul mersului, stingându-se complet în repaus, ceea ce chiar este o problemă fiindcă, indiferent de starea de mişcare a locomotivei, farul respectiv trebuie să fie aprins complet sau stins complet.
într-o primă etapă, locomotiva 060-EA fusese dotată de către Conducerea Căilor Ferate "La Ursu" cu un decodor ESU LokPilot V3.0 DCC, cu care interfaţa sus-amintită funcţionase perfect. în ceea ce priveşte sonorizarea, problema acestui decodor constă în faptul că NU este dotat cu interfaţă SUSI, deci a fost schimbat cu un LenzGold. Toate bune şi frumoase, dar sonorizarea a venit la pachet cu două mici inconveniente în configuraţia respectivă:
1) funcţia F1 activează sunetul împreună cu farurile centrale, ceea ce poate că nici nu-i chiar aşa mare bai;
2) dacă farurile laterale sunt aprinse şi nu am comandat aprinderea farurilor centrale, m-am pomenit că farul central pe sensul de mers luminează slab în timpul mersului, stingându-se complet în repaus, ceea ce chiar este o problemă fiindcă, indiferent de starea de mişcare a locomotivei, farul respectiv trebuie să fie aprins complet sau stins complet.
Ultima editare: