Uite asa incetisor ne apropiem de Romania. Pentru moment suntem inca in tara vecina din vest:
De sus in jos:
Garnitura de marfa mixta cu tractiune GySEV si mai multe vagoane romanesti, 2011, epoca VI. Tractiune cu 1047.5 GySEV cu decoratie speciala "Széchenyi István", vagoane literele H, R, Z, U, S si L dupa prototipuri CFR Marfa de constructie proprie. Vagonul dublu litera L este un model-compromis.
Trenul EN 346/347 combinat cu 340/341 "Dacia" Bucuresti/Belgrad - Viena in anul 2011, epoca VI, pe portiunea Budapesta - Viena. Tractiune cu 1047.5 GySEV cu decoratie speciale "Haydn", A10 10-90.0 CFR AVA200, WRmz 88-96 CFR ex-DB AG, 3 x B11 21-90 AVA200 CFR, Bcm 50-30 CFR ex-DB AG (in loc de AcBcmee), WLAmee 75-71 CFR (in loc de WLABmee), Bcmz 59-70 ÖBB, WLABmz 32 (T2s) ÖBB, ambele schema Upgrade, Bcmz 50-70 ÖBB (in loc de 59-70) si WLAB 30 ÖBB, ambele schema Komfort. Toate vagoanele in afara de AB30 si Bcmz 50-70 de constructie proprie, ultimele doua vagoane reprezinta grupa de Belgrad, restul grupa de Bucuresti.
Tren IC al MAV-Start, catre 2011, epoca VI. Tractiune cu locomotiva TRAXX MAV-Trakcio seria 480 (model KiskuN / Zoltan Ivan), Bmz 21-91 GOSA, ABmz 30-91 GOSA si inca un Bmz 21-91 GOSA, toate de constructie personala
Tren rapid al MAV, catre 1980, epoca IV. Tractiune cu locomotiva M61 NoHAB (Nydquist och Holm AB, va rog nu mai scrieti Nohab sau NOHAB, este incorect) in schema clasica, vagoane UIC Y de constructie maghiara cu acoperis inalt B, AB, A, B si WR/Bar, unele de constructie personala.
LE: rectificat numele scris eronat al omului de stat maghiar.
De sus in jos:
Garnitura de marfa mixta cu tractiune GySEV si mai multe vagoane romanesti, 2011, epoca VI. Tractiune cu 1047.5 GySEV cu decoratie speciala "Széchenyi István", vagoane literele H, R, Z, U, S si L dupa prototipuri CFR Marfa de constructie proprie. Vagonul dublu litera L este un model-compromis.
Trenul EN 346/347 combinat cu 340/341 "Dacia" Bucuresti/Belgrad - Viena in anul 2011, epoca VI, pe portiunea Budapesta - Viena. Tractiune cu 1047.5 GySEV cu decoratie speciale "Haydn", A10 10-90.0 CFR AVA200, WRmz 88-96 CFR ex-DB AG, 3 x B11 21-90 AVA200 CFR, Bcm 50-30 CFR ex-DB AG (in loc de AcBcmee), WLAmee 75-71 CFR (in loc de WLABmee), Bcmz 59-70 ÖBB, WLABmz 32 (T2s) ÖBB, ambele schema Upgrade, Bcmz 50-70 ÖBB (in loc de 59-70) si WLAB 30 ÖBB, ambele schema Komfort. Toate vagoanele in afara de AB30 si Bcmz 50-70 de constructie proprie, ultimele doua vagoane reprezinta grupa de Belgrad, restul grupa de Bucuresti.
Tren IC al MAV-Start, catre 2011, epoca VI. Tractiune cu locomotiva TRAXX MAV-Trakcio seria 480 (model KiskuN / Zoltan Ivan), Bmz 21-91 GOSA, ABmz 30-91 GOSA si inca un Bmz 21-91 GOSA, toate de constructie personala
Tren rapid al MAV, catre 1980, epoca IV. Tractiune cu locomotiva M61 NoHAB (Nydquist och Holm AB, va rog nu mai scrieti Nohab sau NOHAB, este incorect) in schema clasica, vagoane UIC Y de constructie maghiara cu acoperis inalt B, AB, A, B si WR/Bar, unele de constructie personala.
LE: rectificat numele scris eronat al omului de stat maghiar.