In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Studiez un turneu cu 1834 ca sa pozez din mees sectia Oradea-Suceava, oare ar fi posibil cu vagoanele astea?imi este foarte greu sa combin mai multe personale.
pe o parte stiu ca pot deschide geamul la culoar, dar pe partea opusa pot fi calatori.
Nu mai tin minte, usile pot fi deschise in mers?
In vagonul in care am stat se deschideau ferestrele. Am avut locul 41 si am stat mai tot timpul la ferestra. Nimeni din salon nu a comentat de fereastra deschisa.
Din 94.Am demontat.reparat si montat cam toate boghiurile vag.de călători de la noi .cele mai grele de dem.rep.si montat sunt cele pe gorlit 40-31.44-31.20-50
Cele pe minden deuz sunt cele mai usoare de demontat.reparat si montat mai putin cele de 71-31 .varianta pe saboti de fontă care este greu .cu atelajul de frana mult mai greu si acele triunghiulară grele fata de un 20-55 .
Da, pentru ca boghiurile MD de pe vagoanele rulate din Germania au fost de tipuri diferite si la aceeasi serie de vagoane (de exemplu WLABmee 71-31 care au diferite versiuni de MD-33 cu frana pe saboti si MD-36x cu frana pe disc si doar saboti pentru curatarea rotii sau doar pe disc).
Spune-mi te rog, daca muncesti in domeniu, la WLAmee 75-71 001 la 005 (tip T2s) cu boghiu MD-26 si la WLABmee 71-31 numerele de parc 013 la 017 (tip MU) instalatia de franare originala tip Oerlikon a fost inlocuita cu KE?
75-71 nu il stiu .nu cred ca a fost la noi la ateliere .sau eu cel putin de 24 de ani nu am reparat asa boghiuri .iar cele de 71-31 sunt la fel .eu ma ocup de atelajele de frana .fara cilindrii si fara probe
Primele 75-71 au fost inmatriculate ca 71-31 019 si 046. La inceput vagoanele AB33, MU si T2s au fost toate inmatriculate alandala ca 71-31, desi erau de tipuri diferite si cu aparate de rulare diferite.
Toate cele cinci 75-71 sunt cu SD Buc-Grivita si sunt trase la gard in ateliere.