Compunere garnituri CFR Calatori

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Sticlele de la exterior sunt sparte.
DSC_8625.jpg
 
Câteva compuneri clasice de rapide şi exprese 1962:

R 11: Bucureşti Nord - Timişoara
2Ba-Aa-VR-Aa-2Ba(Bucureşti - Timişoara) - Ba(Bucureşti - Craiova)

R 12: Timişoara - Bucureşti Nord
2Ba-Aa-VR-Aa-2Ba(Timişoara - Bucureşti) - Ba(Craiova - Bucureşti)

R 21: Bucureşti Nord - Curtici
CFR TFa(Bucureşti - Budapesta) - SBB ABa(Bucureşti - Basel) - CFR VD-Ba-Aa-Ba-Ba(*)(Bucureşti - Viena)

R 21: Curtici - Bucureşti Nord
CFR Ba(*)-Ba-Aa-Ba-VD(Viena - Bucureşti) - SBB ABa(Basel - Bucureşti) - CFR TFa(Budapest - Bucureşti)

R 31: Bucureşti Nord - Cluj
2B-2A-2B(Bucureşti - Cluj) - VR(Bucureşti - Teiuş, pentru P 4002)

R 32: Cluj - Bucureşti Nord
2B-2A-2B-VD(de la 401)

R 51: Bucureşti Nord - Suceava
1ABam-Mot S1000(Bucureşti - Suceava) - 1ABam-Mot S1000(Bucureşti - Bicaz) - 1ABam-Mot S1000(Bucureşti - Comăneşti)

R 52: Suceava - Bucureşti Nord
1ABam-Mot S1000(Suceava - Bucureşti) - 1ABam-Mot S1000(Bicaz - Bucureşti) - 1ABam-Mot S1000(Comăneşti - Bucureşti)

R 61: Bucureşti Nord - Iaşi
2B-A-VR-2B
R 62: Iaşi - Bucureşti Nord
2B-A-VR-2B

R 81: Bucureşti Nord - Mangalia
3B-2A-3B

R 82: Mangalia - Bucureşti Nord
3B-2A-3B
 
Studiez un turneu cu 1834 ca sa pozez din mees sectia Oradea-Suceava, oare ar fi posibil cu vagoanele astea?imi este foarte greu sa combin mai multe personale.

pe o parte stiu ca pot deschide geamul la culoar, dar pe partea opusa pot fi calatori.
Nu mai tin minte, usile pot fi deschise in mers?
 
In vagonul in care am stat se deschideau ferestrele. Am avut locul 41 si am stat mai tot timpul la ferestra. Nimeni din salon nu a comentat de fereastra deschisa.
 
Din 94.Am demontat.reparat si montat cam toate boghiurile vag.de călători de la noi .cele mai grele de dem.rep.si montat sunt cele pe gorlit 40-31.44-31.20-50
 
Salut,

Ti se pare mai usor de lucrat pe un MD 362/366 (de ex. pe Aeem 30-76, WRmz 88-96, AcBcmee 40-70 si unele 71-31) decat un Gö Va?
 
Cele pe minden deuz sunt cele mai usoare de demontat.reparat si montat mai putin cele de 71-31 .varianta pe saboti de fontă care este greu .cu atelajul de frana mult mai greu si acele triunghiulară grele fata de un 20-55 .
 
Da, pentru ca boghiurile MD de pe vagoanele rulate din Germania au fost de tipuri diferite si la aceeasi serie de vagoane (de exemplu WLABmee 71-31 care au diferite versiuni de MD-33 cu frana pe saboti si MD-36x cu frana pe disc si doar saboti pentru curatarea rotii sau doar pe disc).

Spune-mi te rog, daca muncesti in domeniu, la WLAmee 75-71 001 la 005 (tip T2s) cu boghiu MD-26 si la WLABmee 71-31 numerele de parc 013 la 017 (tip MU) instalatia de franare originala tip Oerlikon a fost inlocuita cu KE?
 
75-71 nu il stiu .nu cred ca a fost la noi la ateliere .sau eu cel putin de 24 de ani nu am reparat asa boghiuri .iar cele de 71-31 sunt la fel .eu ma ocup de atelajele de frana .fara cilindrii si fara probe
 
Primele 75-71 au fost inmatriculate ca 71-31 019 si 046. La inceput vagoanele AB33, MU si T2s au fost toate inmatriculate alandala ca 71-31, desi erau de tipuri diferite si cu aparate de rulare diferite.

Toate cele cinci 75-71 sunt cu SD Buc-Grivita si sunt trase la gard in ateliere.
 
Bune, insa cele mai vechi au aproape 60 de ani (constructie incepand cu 1959 si pana dupa 1970), le-a cam trecut vremea in serviciu activ.
 
Tren expres de noapte Iasi - Timisoara in anul 1995 si rapid 735 Iasi - Timisoara in anul 1997.

DSC_0855.jpgDSC_0856.jpg

1997



IMG_20190820_191858.jpg

IMG_20190820_191932.jpg
 
Ultima editare:
IRN 1765 Iasi - Timisoara Nord de astazi.
44-31 031
22-96 031
22-96 038
20-68 007

DSC_4987 copy.jpg
DSC_4993 copy.jpg
DSC_4993. copy.jpgDSC_4995 copy.jpg
 
Trei articole din ziarul Adevărul, 1992, legate de trenurile expres din acel an(sper să mai caut şi prin alte ziare în curând):
 

Atașamente

  • IMG_20200619_102632.jpg
    IMG_20200619_102632.jpg
    321,5 KB · Vizualizări: 12
  • IMG_20200619_104227.jpg
    IMG_20200619_104227.jpg
    278,6 KB · Vizualizări: 13
  • IMG_20200619_113246.jpg
    IMG_20200619_113246.jpg
    274,4 KB · Vizualizări: 10