Vagonul CFR TE realizat de TILLIG si modificat ulterior

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

mity

Well-Known Member
Trenulist
22 Februarie 2016
1.051
3
Braila
www.trenuletze.ro
WEBSITE
http://www.trenuletze.ro
YAHOO
dumitrucoman
LOCATION
Braila
Voi prezenta un vagon CFR etajat (NU supraetajat - ca nu e tot de nunta) foarte lung realizat de Tillig.
Acest vagon este realizat dupa matritele fostei firme SCHICHT, sau doar revopsit, deoarece in lumina se vede sub vopseua albastra CFR o fosta vopsire cu insemne specifice DR.


In poza se vad insemnele de nefumatori si de cl2. :)

Trec cu vederea acest aspect deoarece marcajele par mai bine facute decat cele homemade.

Totusi vagonul a trebuit cat de cat inbunatatit pentru a arata mai bine in final.

Primul lucru pe care l-am stricat a fost suportul geamurilor de la etaj. Acest suport, era o bara groasa de plastic transparent de care erau prinse gemurile laterale de la etaj. Scopul acestui "calup urias" era, banuiesc, sa inglobeze vre-o 2 beculete si lumina sa se distribuie cat de cat uniform.

Vedere calup din interior:


Vedere difuza din lateral:
 
Ansamblul geamurilor de la etaj:





Vedere interior exterior fara acea parte interioara.













Geamurile au fost lipite cu Contacta Revell direct de peretele interior al vagonului, in prealabil curatat de vopseaua bleu.
 
O mica vopsire cu negru a scarilor si a parti dintre tampoane, da o nota de realism. :)





Nu dupa mult timp am observat ca scarile laterale ale vagonului real sunt mai subtiri si mai putin iesite in exterior. M-am apucat sa le pilesc un pic. :)



 
Intre timp am inceput lucrul la noile scari:



In acelas timp cu noile scari am montat si primul mecanism de close coupling. Dupa primul test a rezultat ca trebuie modificata inaltimea de prindere sub vagon.





Continuarea la anul. :)
Pana atunci va doresc LA MULTI ANI !
 
LA MULTI ANI 2009!!!

Deoarece am ceva timp liber voi mai pune cateva poze cu acest vagon. :)

Macanismul de cupalre apropiata lipit sub vagon dupa ceva reglaje de pozitie.




Interioarele vopsite, iar in primul segemnt am pus deja si cativa oameni. :)






 
Am pozat cu atentie toate cele 4 segmente si seriile inscrise. Ma poate ajuta cineva cu ceva poze reale pentru a corecta seriile daca sunt gresite?

TE 102 a:


TE 102 b:


TE 102 c:


TE 102 d:


Din cate observ eu cei de la Tillig au facut un joc de serii si le-au pus pe toate vag.

cl1: 16-17 MIXAT cu cl2: 26-17 => 216-17 :D

In concluzie am de sters 2-ul de la cl1, si la cl 2 de mutat 2-ul peste 1. :D
Sa vad cum o sa fac asta. :)
 
incearca prima data pe site-ul asta:
http://www.railfaneurope.net/

click logo - pictures - ro flag - car - local - double deck - 16-17+26-17
 
am o poza cu o garnitura deasta
dar se vede foarte clar doar primul vagon de capat cl.2

sigla cfr (sobolan)
50 53 26-17 356 2
TE 89b

cel de-al doilea,de mijloc
sigla cfr (sobolan)
50 53 26-17 255 4
TE 89b nu stiu sigur