Voi prezenta un vagon CFR etajat (NU supraetajat - ca nu e tot de nunta) foarte lung realizat de Tillig.
Acest vagon este realizat dupa matritele fostei firme SCHICHT, sau doar revopsit, deoarece in lumina se vede sub vopseua albastra CFR o fosta vopsire cu insemne specifice DR.
In poza se vad insemnele de nefumatori si de cl2.
Trec cu vederea acest aspect deoarece marcajele par mai bine facute decat cele homemade.
Totusi vagonul a trebuit cat de cat inbunatatit pentru a arata mai bine in final.
Primul lucru pe care l-am stricat a fost suportul geamurilor de la etaj. Acest suport, era o bara groasa de plastic transparent de care erau prinse gemurile laterale de la etaj. Scopul acestui "calup urias" era, banuiesc, sa inglobeze vre-o 2 beculete si lumina sa se distribuie cat de cat uniform.
Vedere calup din interior:
Vedere difuza din lateral:
Acest vagon este realizat dupa matritele fostei firme SCHICHT, sau doar revopsit, deoarece in lumina se vede sub vopseua albastra CFR o fosta vopsire cu insemne specifice DR.
In poza se vad insemnele de nefumatori si de cl2.
Trec cu vederea acest aspect deoarece marcajele par mai bine facute decat cele homemade.
Totusi vagonul a trebuit cat de cat inbunatatit pentru a arata mai bine in final.
Primul lucru pe care l-am stricat a fost suportul geamurilor de la etaj. Acest suport, era o bara groasa de plastic transparent de care erau prinse gemurile laterale de la etaj. Scopul acestui "calup urias" era, banuiesc, sa inglobeze vre-o 2 beculete si lumina sa se distribuie cat de cat uniform.
Vedere calup din interior:
Vedere difuza din lateral: