Toată lumea vorbeşte de poze cu ele la casare... unde-s pozele alea, că nu cred să le fi văzut cineva în afară de cel care le-a produs.
Pe de altă parte, mă îndoiesc că cineva din AFER sau alt organism ar fi autorizat asemenea vagoane (chiar dacă ar fi avut specialiştii şi echipamentele pentru testarea vehiculelor cu frână Oerlikon). Că, practic, rămânea GEVARO fără clienţi (deşi, teoretic, nu are clienţi nici acum, dacă înţelegeţi unde bat).
Să nu mă înjuraţi, dar pur şi simplu mie-e lene să redimensionez pozele, să le postez pe Photobucket, să fac thumbnail ş.a. în 25.09.2008 m-am întâlnit cu cele 3 vagoane în Ploieşti Vest, legate la Acc Braşov - Bucureşti - Constanţa (acum limitat la Bucureşti să nu facă concurenţă CFR Călători): http://trenuri.uv.ro/Vagoane/vag_private.htm