Vagoane de serviciu CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Boghiul polonez (denumit vulgo la CFR "boghiu PKP") de la vagoanele de posta si bagaje Pafawag este un Opole 4 ANm/1.

Asa cum spuneam mai sus, este practic o copie de Görlitz V (nu Görlitz Va) si are aceleasi bare laterale de torsiune ca acesta, de unde aspectul asemanator.

si la MAV exista un boghiu Kalaka care arata cam la fel.
 
Am primit 2 poze cu un tren santar, nu cunosc locatia si data. Dupa uniforma e dupa 1990.



80 53 97-60 400-2
 
Tren sanitar in anul ?

006568628e0d993b1973adc718237da6e93.jpg


foto Fototeca online a comunismului românesc cota 6

00293dd4de5cddba2c733c65f233097f05a.jpg

foto Fototeca online a comunismului românesc cota 2
 
Dup㒠copii, par a fi refugiati coreeni, deci poza e undeva dup㒠'53 si pana in 60 când s-au ră’cit relaţiile cu coreenii.
 
Buna,

Intr-adevar, refugiati nord-coreeni, insa as spune ca este vorba de anii 1950-1953, pentru ca vagoanele poarta inca "T" de tranzit si nu marcajul RIV, introdus la CFR dupa 1952.
 
Diferite vagoane istorice intr-un tren de lucru.

http://www.youtube.com/watch?v=SMBl9AMwf9o&feature=g-all-a

Iasi, 18 septembrie.
 
Trecand prin zona garii (Targu Mures), am dat peste minunatia de mai jos, vagonul cu nr. UWSMC 80 53 9750 502-7, pentru intretinere si reparatii.
Pozele nu sunt prea grozave din cauza ca le-am facut in graba cu telefonul, pentru ca in timp ce faceam pozele din departare se tot auzea un strigat ... "nu mai filma maaaaa". :)






 
O varianta de Hecht? Fiind in serviciu se prezinta intr-o stare foarte buna. Imi plac si placutele care vorbesc de istoria vagonului. Frumos exemplar. Felicitari pentru captura fotografica. Respect
 
@Zsoe
Multumim pentru imagini. Cat am cautat sa il prind si eu, niciodata nu am reusit sa ajung langa el cand e garat la Brasov. Imi place ca ai fotografiat si placutele :D .
 
Alte tipuri de vagoane in diferite trenuri de lucru CFR.

Suceava - nr. necunoscut



Baciu - Cluj
80 53 97-20 014-0


Piatra Neamt
80 53 97-10 040-7


Iasi
80 53 97-20 012-4


Deva
80 53 97-51 608-1


Iasi
80 53 97-70 536-1


Baciu - Cluj
80 53 98-40 005-3


Brasov
80 53 98-50 000-2


Siculeni
80 53 98-50 003-5


Brasov
80 53 98-50 007-6


Iasi
80 53 98-60 005-8


Vama - Suceava
80 53 98-64 000-5


Bacau
80 53 98-64 001-3


80 53 98-64 003-9


Iasi
80 53 98-64 022-9


80 53 98-64 042-7


80 53 98-64 047-6


Bacau
80 53 98-64 052-6


Pascani
80 53 98-64 058-3


Iasi
80 53 98-64 059-1


80 53 98-84 029-7


Pentru ca unele poze nu sunt reusite am tot amanat punerea lor pe forum .


Imi incerc norocul.
Vagoane ca 80 53 97-60 106-5 C4ü-28 mai exista prin tara? Prin depouri, triaje, etc.

 
80 53 97-20 005-6 in Bucuresti Triaj.



Mai exista unul in Bucuresti Chitila:
http://www.majhost.com/gallery/tvlad/M300/dsc02384.jpg

Pana acum am gasit 7 vagoane de acest tip. Ele au fost vagoane de dormit CFR incadrate in seria veche VD 0001-0061. Din cele 7 vagoane am numar de vagon de dormit doar pentru 1.
 
12.10.2013 - Lugoj

asteptand R 9553 spre Timisoara, am descoperit in gara la Lugoj urmatorul vagon 80 53 97-30 002-3. la ce se foloseste acest vagon??





 
UWB 80 53 97-10 003-5 - vagon bucatarie de la trenul macara 125-250t.



Brasov, 1 noiembrie.
 
80 53 97-20 226-0

Fost vagon cl 1/2, ABald 30.019 din seria ABald 30.000. - ABald 30.026. Fabricat la Astra Arad in 1927. Undeva prin anii 1950-1960 vagonul a fost transformat in vagon sanitar nr 992800.

80 53 98-73 004-6 UYPM
Cabinet de pretectia muncii si PSI

Officine Mechaniche (IT) 1928

80 53 98-73 000-1 UYPM
Cabinet de pretectia muncii si PSI

Fabricat la Astra Arad in 1966.
 
Vagon metrologic CFR 80 53 98-51 012-5 Uy In Brasov



Vagon metrologic CFR 80 53 97-50 101-8 UWMT in Bucuresti Basarab


Vagon metrologic pentru efectuarea verificarilor si controlului diferitelor aparate de masurat. Laboratoarele acestor vagoane pentru verificarea aparatelor electrice si de masurat, aparatelor de cantarit si de capacitate, precum si cel de verificare a aparatelor de verificat lungimi, erau inzestrate cu aparate etalon ultramoderne.
Constructia acestor vagoane a fost propusa de Directia generala tehnica si de institutul de cercetari stiintifice al M.C.F in 1956.
 
80 53 98-64 000-5


80 53 98-64 002-1


80 53 98-64 028-6


Vama, Suceava aprilie 2015.
 
Principii de marcaj numeric unificat al vagoanelor pentru uzul administratiei.
1993