Vagoane de marfa

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Ampatamentul era de 5.0m. Oare Eo-ul era constructie noua sau a fost reconstructie?
 
Buna,

Asa cum am mai spus, tind sa cred ca era vorba de o reconstructie. Nimeni nu mai construia in anii 1960 vagoane noi fara RIV, cu ampatament de 5,00mm si cu o asemenea intaritura sub sasiu.

Ar trebui vazut ce G-uri vechi aveau acest ampatament. Multe aveau 4,50m.
 
84 INTERN 53 RO-CFR 9332 836-2 P Uagps InterAgro


33 RIV 53 RO-CTV 9332 438-9 P Uagps Cargil


33 RIV 52 BG-APCH 9345 007-8 P Uagpps Agropolychim
 
Marfar UZ (Ukrainian) In Socola-Iasi.
31.08.2013

92 53 0 80 0725-7 RO-GFR






Platforma CFM cu cupla UIC la un capat si cupla SA-3 la alt capat


31 RIV 53 RO-GFR 7951 162-1 Zas



31 RIV 53 RO-TBL 5300 398-3 P Eaos


33 RIV 53 RO-CFR 5320 641-0 Eaos


84 INTERN 53 RO-AMG 5487 476-8 P Eacs


82 INTERN 53 RO-CFR 6936 071-4 Faccpps


82 INTERN 53 RO-CFR 6993 089-6 Faccpps


Si in depoul Iasi o cisterna pe osii despre care nu stiu nimic, o vad pentru prima data.
 
Gam3 a spus:
Platforma CFR cu cupla UIC la un capat si cupla SA-3 la alt capat
CFM :)

Foarte interesant trenul, eu nu am mai vă’zut cazane UZ pe aici. De asemenea, interesant c㒠au reapă’rut trenurile cu sârmă’, am vă’zut c㒠merg la Beclean pe Someş unde sunt descă’rcate (?) undeva în curtea unei întreprinderi înainte de intrarea în gar㒠dinspre Dej.
 
Vagoane din Germania, Franta, Olanda, Ungaria, Spania si Romania.

33 RIV 53 RO DBSR 6770 020-0 Fans

Predeal 07.09.2013

31 RIV 55 H-MAVC 0655 553-3 Tagps


Laagrs-Transfesa MEGA COMBI
43 E 71 TRFSA 437 8 600-6


43 E 71 TRFSA 437 8 615-4

Petrosani 09.09.2013

33 TEN 87 F 076 4 197-7 P




33 RIV 87 F-CTC 9545 860-9 Uagpps


33 RIV 84 NL-WCB 9345 004-7 Uagpps

Filiasi 12.09.2013

31 RIV 53 RO-CFR 9341 038-8 Uapps

Craiova 12.09.2013

94 INTERN 53 RO-ALRO 9305 022-2 Uacs

Rosiori Nord 12.09.2013

94 INTERN 53 RO-ALRO 9305 026-3 Uacs

Rosiori Nord 12.09.2013

94 INTERN 53 RO-ALRO 9305 103-0 Uacs

Rosiori Nord 12.09.2013

21 RIV 53 RO-CFR 1501 943-4 Gbs

Slobozia 25.09.2012
 
Un Ggs atipic.

DSC_0763_zps83aa34f8.jpg

DSC_0764_zps43cb9197.jpg

DSC_0773_zpsf39f3563.jpg
 
Tren marfar nr 31725-2 de la Sibiu pentru Tulcea cu transport agabaritic in Pascani, 28 decembrie 2013.

Locomotivele EA 866, ED 36 si DA 1029.


 
Am fost atentionat sa urmaresc niste vagoane mai deosebite in Timisoara Nord insa nu am reusit sa ajung la timp.
Am circulat cu 72-1 la Curtici si am trecut pe linga un EA GFR cu doua vagoane care la intoarcerea de la Curtici cu 2210 le-am intilnit la semnalul de iesire din grupa de marfa Arad, ceea ce denota ca a avut prioritate.

Ce rol au acete vagoane? am tradus ca sint ceva cu GPS dar nu le-am dedus folosinta si mai ales adaptarea aceea de legare intre ele.

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?31,6263274