- 22 Aprilie 2008
- 297
- 1
- YAHOO
- cornea.gigi
- LOCATION
- Tg-Jiu
Voi prezenta doua locomotive din clasa V la doua scari diferite HO si TT.
Sint modele foarte frumoase din vechea productie a producatorilor ROCO si BTTB. Locomotivele sint V200 scara HO si V 221 scara TT. Detaliile forma si inscriptionarile sint mult mai amanuntite la cea de la scara HO care apartine DB . Sint locomotive puternice de tractiune au motoare cu transmisie prin cardan , lumini cu becuri albe in functie de directia de mers.Acest tip de locomotive au fost fabricate intre anii 1953 si 1965 de producatorii germani sub tutela proiectantului Kraus Maffei , s-au produs cam cca. 140 unitati care apartineau cailor ferate germane.Actualmente este folosita de diferiti operatori privati in bazinul Ruhr-ului in sudul Germaniei la transportul diferitelor marfuri sau de persoane.
Locomotivele sint dotate cu 2 motoare Maybach cu 12 cilindri in V si care are o putere de 800 kw ,iar transmisia este hidraulica Voith.Greutatea unei locomotive din aceasta clasa ajungea pina la 80 T si atingea viteza de 140 km/h. La vremea respectiva cind prima locomotiva a parcurs 100.000 de km producatorii germani au facut cu ea un traseu publicitar traversind Austria , Yugoslavia , Grecia , Turcia . Oricum ramin una dintre cele mai frumoase si puternice locomotive diesel care au fost construite vreodata de nemti.
Sint modele foarte frumoase din vechea productie a producatorilor ROCO si BTTB. Locomotivele sint V200 scara HO si V 221 scara TT. Detaliile forma si inscriptionarile sint mult mai amanuntite la cea de la scara HO care apartine DB . Sint locomotive puternice de tractiune au motoare cu transmisie prin cardan , lumini cu becuri albe in functie de directia de mers.Acest tip de locomotive au fost fabricate intre anii 1953 si 1965 de producatorii germani sub tutela proiectantului Kraus Maffei , s-au produs cam cca. 140 unitati care apartineau cailor ferate germane.Actualmente este folosita de diferiti operatori privati in bazinul Ruhr-ului in sudul Germaniei la transportul diferitelor marfuri sau de persoane.
Locomotivele sint dotate cu 2 motoare Maybach cu 12 cilindri in V si care are o putere de 800 kw ,iar transmisia este hidraulica Voith.Greutatea unei locomotive din aceasta clasa ajungea pina la 80 T si atingea viteza de 140 km/h. La vremea respectiva cind prima locomotiva a parcurs 100.000 de km producatorii germani au facut cu ea un traseu publicitar traversind Austria , Yugoslavia , Grecia , Turcia . Oricum ramin una dintre cele mai frumoase si puternice locomotive diesel care au fost construite vreodata de nemti.