Utilaje pe CFR (drezine, macarale, pluguri, UAM-uri etc.)

AdyAero

Well-Known Member
Trenulist
9 Septembrie 2008
280
56
39
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Mie imi seamana parca a Gaz M1/ Ford V8 dar parbrizul in poza pare ceva mai inalt.
 

catalin

Well-Known Member
24 Aprilie 2007
2.885
81
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Am o singura problema cu identificarea ta: n-am vazut praf de autoturism rusesc in Romania pre 1947. In primul rand pentru ca rusii nu prea faceau masini, alea putine care le faceau erau licente americane. Mai, chiar nu am vazut in nicio poza de epoca ceva rusesc pre 1940, cu atat mai putin sa ajunga si drezina la noi.
De obicei erau preferate autoturisme americane pentru conversie din doua motive: caroserii foarte rezistente si motoare foarte mari.....
Nu cred ca personal poti face o identificare corecta. Partea frontala e modificata ca la orice drezina (vezi bara) si apoi cred ca are si o protectie peste capota motorului. Ce se vede bine este parbrizul, dar masini cu geam frontal din doua foi erau destule....si daca vorbim de parbriz, nu vi se pare mult mai mare comparativ cu caradasca aia facuta de rusi ?
 
Ultima editare:
  • Like
Reacții: ICRA

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.477
622
Iași
LOCATION
Iași
Posibil ca drezina sa provina dintr-un autoturism al directiunii CFR?
Am o lista din 1941 cu autoturismele CFR. DIn pacate nu am nimic despre drezine.