In fata CEC-ului, pe fundal Hotel de France (demolat dupa 1977 si inlocuit azi de fosta cladire Bancorex), tramvai cu cai. Inca mai exista unul, prezent la paradele istorice ale RATB.
colectia Radu Oltean
in fata fostului Teatru National (azi Novotel Calea Victoriei) langa proaspat aparuta inventie, automobilul. Al treilea cal era necesar pentru a urca rampa de pe Ion Campineanu.
colectia Biblioteca Academiei Romane
Piata Sf. Gheorghe, un Thomson cu remorca de vara (desi hainele calatorilor nu arata tocmai a vara) si unul cu remorca inchisa:
colectia Muzeului Municipiului Bucuresti
Un Simmering pe Academiei, langa Hotel Union, cand tramvaiele STB erau galbene, cu remorca de vara dupa. In stanga se vede un Plymouth '38 cu numar de taxi Bucuresti.
colectia Biblioteca Academiei Romane
si celebrul Bratianu (Magheru astazi) in 1934, pe vremea cand era muuult mai aerisit si tramvaiele STB erau rosu/bej, schema de culoare la care vor reveni si mai tarziu in perioada comunista.
colectia Muzeului Municipiului Bucuresti
In ultima poza se vede cutia de scrisori agatata langa farul central. La vremea respectiva tramvaiele de pe anumite linii (centrale) aveau langa usa de acces o cutie de scrisori. Exista un acord intre STB si Serviciul Postelor. Nu aveai timp sa ajungi la posta sa trimiti o ilustrata, te duceai in statie si asteptai sa vina tramvaiul, timbru sa ai ca vatmanul nu tinea asa ceva...