Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut Florin, multam fain de poze! Foarte faine, ca de obicei! Ce productie este masinaria asta? Cred ca ar merita un model...
 
daca nu gresesc, acest automotor (desi ca parca au fost mai multe) a fost reconditionat la Pascani din ceva rame mai vechi din Republica Moldova.

dupa ceva cautari am gasit si documentatia.

http://tramclub.org/viewtopic.php?p=161181&sid=44ec90c7942ce7e0928c10ae7bb04f16
 
Alea sunt domnilor. Fostele rame D1 produse si livrate in 1963 de Ganz-MAVAG, din care initial CFM a avut 21 de buc. In momentul asta sunt 4 refacute cumplet (rog sa ma completeze cineva daca gresesc) si acum arata asa cum se vede in poza.
 
Multumesc frumos baieti.... ia te uita, este chiar "Made in Romania" !
Trebuie sa recunosc ca este remarcabil, din ruginiturile alea au facut o garnitura destul de reusita!
 
Live....azi 09.10.2015.

Oare pana mai pe seara vor putea fi in stare sa afle ce si cum ? :D

http://adevarul.ro/news/bucuresti/haos-gara-nord-capitala-trenurile-nu-pleca-nu-ajunge-cauza-defectiuni-tehnice-1_5617855ff5eaafab2c781c31/index.html

Marius.
 
Pana si moldovenii au trenuri mai normale decat romanii (si culmea, din cate am inteles, produse in romania).
As fi fost tare curios sa vad poze din interior, sa vad si eu diferenta de clase. Din cultura mea generala, clasa a treia in romania insemna banchete de lemn si atat. fara tapiterie, si oricum e ceva de mult apus in romania. Sunt curios insa ce inseamna acest lucru la moldovenii de peste prut ...
 
Dar trebuie sa vezi clasa a III-a la trenurile astea modernizate la Pascani si clasa de la trenurile din care provin.

Adica de la banci de lemn la banci tapitate la clasa III

http://tramclub.org/viewtopic.php?p=161181&sid=44ec90c7942ce7e0928c10ae7bb04f16
 
Multam de link, nu-mi vine sa cred ca din locomotiva aia ruseasca din 1900-toamna s-a scos tren cu forma aerodinamica. Hai la vagoane e mai simplu, ii dai o vopsea, demolezi tot in interior si refaci, dar structura exterioara ramane in mare ... am dat de nu stiu cate ori scroll sa vad daca se potriveste macar distanta intre usi, ca nu-mi venea a crede transformarea locomotivei.
Cat despre clasa a IIIa, n-or mai fi banchete de lemn, dar stau mai rau ca sardelele. Nu stiu cum spanac stau aia cate 5 pe rand, ca la romani uneori si la 4 oameni e cam inghesuiala :p
 
@ Macleod:

Daca pe caile ferate din Republica Moldova se circula pe ecartamentul larg rusesc de 1524 mm, cu 89 mm mai mult decat ecartamentul normal european, inseamna ca in mod corespunzator si gabaritul rusesc este mai larg, permitand intre altele si asezarea a cate cinci oameni intr-un rand.

Personal ma indoiesc ca locul prevazut pentru un om in Moldova ar fi mai mic decat cel acceptat in Romania, standardele de confort pentru transport pornesc de la dimensiunile medii ale unui om si sunt in mare parte la fel in toata lumea.
 
Din cite stiu eu ,,transformarea" motorului nu s-a facut dintr-o locomotiva ruseasca din 1900toamna ci din motoare Ganz.

Ai sa fi surprins dar si in Romania sint motoare cu 5 locuri pe rind(3+2)

LVT la CFR

http://www.forumtrenuri.com/t168p10-automotoare-clasa-79lvt

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1272&start=30


th_Picture251.jpg


ba chiar si Malaxa 900

http://www.forumtrenuri.com/t189p580-automotoare-clasa-77-malaxa



Si la Regiotrans unele AMX uri mai vechi

http://www.forumtrenuri.com/t407p780-material-rulant-i
 
La origine sunt rame automotor Ganz D1, produse intre 1960 si 1980 pentru spatiul sovietic. Cele ale CFM au fost livrate in 1965 ( din memorie). Gasiti multe informatii despre originalele maghiare si refacerea lor in Romania pe internet, inclusiv pe acest forum.
 
Astazi 19.11.2015 undeva lâng㒠Sighişoara a deraiat un marfar cu cisterne. din trei cisterne se scurge combustibil. ..

L.E.

http://www.ziare.com/stiri/tren/un-tren-plin-cu-motorina-a-deraiat-la-brasov-pericol-de-incendiu-si-trafic-blocat-1394408

Adaug un link cu mai mulyte detaliii.
 
1 Decembrie 2015.
Moment aniversar cu ocazia împlinirii a 120 de ani de la inaugurarea liniei de cale ferat㒠Craiova - Calafat


foto Cenafer Instruire Feroviar㒠- facebook
 
Locomotiva 230.098 o sa fie expusa in fata garii Iasi.

http://www.bzi.ro/stiati-de-existenta-ei-sergiu-nicolaescu-a-folosit-o-intr-un-film-iar-in-curand-o-veti-gasi-in-fata-garii-iasi-foto-video-530394
 
Salut!
Bine ca s-au hotarat sa o expuna,ca daca mai asteptau ceva vreme,nu o mai gaseau de plantele agatatoare care au acoperit-o. Noroc ca vine iarna. Sunt curios daca mai are placile vechi cu seria locomotivei si mai ales a tenderului. Inainte sa ajunga la Iasi,locomotiva a fost la Timisoara si avea alt tender(194). In rest,articol care dezinformeaza,date gresite. Se scrie ca ''la nivel national e singura ramasa din seria ei''. Mai sunt din seria 230, in diferite stadii, mai mult de 10 (039,060,096,107,142,163,175,214,224,299,321,516,528). Sau construit si la Malaxa si la Resita, dar 230.098 e nemteasca,ex.38 2556, fabricata in 1919 la Schwartzkopff.
 
Nu are nicio placa. Pe marchiza este scris numarul cu vopsea.
Locomotiva nu este prima care ajunge sa fie expusa. In 1988 a ajus de la Barlad locomotiva 40.002 D si a fost expusa pentru o perioada in fata garii. Din pacate a fost taiata in 1996.
 
Intre timp, pe langa automobile "tunate", se pare ca Germania da tonul la o noua petrecere de Anul Nou: " Cetateni batuti in gara din Koln".

http://m.adevarul.ro/international/europa/germania-socata-agresiunile-comise-koln-noaptea-anul-nou-1_568aec5a37115986c622e852/index.html

http://www.breitbart.com/london/2016/01/04/revealed-1000-migrants-brawl-rape-sexually-assault-steal-one-german-train-station-new-years-eve/

Ma bucur si mai mult ca nici un roman / rrom / tzigan neaos nu au fost initiatorii acestui...party :evil: .
Pacat, era o tara frumoasa !
Marius.
 
La alţii le mere...

http://www.railwaygazette.com/news/infrastructure/single-view/view/gotthard-base-tunnel-freight-tests-begin.html

La noi... Tă’t pi loc, pi loc, pi loc....