S-au furat sase locomotive !!

Zi la Inteligentza sa reporteritza sa urmareasca si subiectu Anina Oravitza sa vedem cine ne distruge tzara....

Proasta proastelor care este, auzi tu patrimoniu national fabricat de austrieci :))
aburoasa ce e in depou la Oravitza tot o piesa de patrimoniu Nationa numa fara talon /act de identitate care a ramas cred la Viena ;-)
Nesimtiti aia de Austrieci, acus au 100 de an de cand nor fost capabili sa trimita actele locomotivei ...nuibai ca am inchis noi Anina Oravitza
 
Revin, cu ceea ce am mai spus şi la alte discuţii, şi chiar aici mai sus.

La noi, nu se vinde în presa faptul c㒠circul㒠mocă’niţa, c㒠cineva repar㒠locomotive, c㒠cineva a ră’mas unicul din RO care mai repar㒠abur, c㒠cineva încearc㒠s㒠resusciteze Agnita, c㒠nişte copii mari se joac㒠cu locomotive mici. Asta nu gust㒠lele Mă’rie, şi schimb㒠canalul. Schimbând canalul, tv-u nu-şi mai trage bani din publicitate, deoarece nu se mai uit㒠lele şi îi vine pohta să’-şi ie ”Ari el”, sau ”Ari altul”.
în concluzie TV1, 2, 1001, 11, 3, şi care mai vreţi, trebuie să’-şi vând㒠publicitate, pe care o consum㒠lele. De aici şi calitatea mult îndoielnic㒠a reportajelor, implicit a reporterilor. Pe urm㒠mai luaţi în calcul şi mulţimea de facultă’ţi de jurnalism. Numai în Cluj sunt vreo 4. Aia reporteriţa) trebuie s㒠lucre undeva, şi să’-şi vând㒠ştirea.
Din aceste motive nu a apă’rut la tv-u ştirea filmat㒠despre expoziţia de la Cluj. S-a vândut mai bine violul, ninsoarea, hoţul, etc...

Aşa c㒠mai bine s㒠aplicam politica: Câinii latră’, caravana trece!

Cred c㒠Georg a supă’rat pe alt ”afacerist” că’ruia i-a stricat anumite planuri.

E.
 
Deci, raspunsul este forte simplu:
Deoarece suntem in Republica Romania, Stimabilul domn Georg Hocevar nu a dat spagi sau nu a dat unde trebuia (ultimul punct nu prea il cred) :evil: , de aceea stimabilii nostrii politicieni/afaceristi/persoane ce detin anumite functii in stat au gasit aceasta portita pentru a isi inlatura acest adversar economic ce le-ar fi putut periclita cresterea profitului.
E destul de simplu, nu?
 
Iata si adresa si pentru reporter!


Stimata doamna Tilvescu!

Eu incerc de patru zile sa intru in legatura cu dvs, insa fara succes. Acesta este al treilea e-mail care va trimit. Inafara de asta, am lasat si la dl.Eugen Ion de la Departament pentru relatii publice vorba sa ma sunati. Dl Eugen a spus ca s-a achitat de aceasta datorie.

Dvs. ati divulgat despre mine fapte neadevarate in care numele meu este mentionat intr-un context tendentios negativ. Cu emisiunea dvs. ati incalcat conventia Europeana pentru drepturile omului:
Potrivit art. 6 paragraful 2 din C.E.D.O[6].: “orice persoan㒠acuzat㒠de o infracţiune este prezumat㒠nevinovat㒠pân㒠ce vinovă’ţia sa va fi legal stabilită’”[7].

Din acest motiv, va solicit urgent dreptul meu pentru replica in urmatoarea emisiune "Operatiuni speciale". Dar inainte de toate, vreau sa ma intalnesc cu dvs. sa va convingeti din doveziile pe care vi le prezint ca de data aceasta luptati pentru partea criminala, nu impotriva. In acest caz cei care trebuie sa prinda hotii sunt baietii cei rai!

Aceasta este ultima mea incercare de a intra in legatura cu dvs. Propunerea mea este sa ne intalnim luni, 21.3.2011 in Bucuresti ca sa pot sa va prezint toate dovezile care le am.

Va rog sa ma intelegeti ca daca nu raspundeti la invitatia mea prietenoasa si ignorati in continuare incercariile mele de a intra in legatura cu dvs. nu o sa am alta posibilitatea decat sa rog pe dl.Alexandru Lasescu, Presedinte director general Televisiunii Romane sa imi acorde dreptul de replica sau prin
Consiliul National al Audiovizualului.

In speranta la o intalnire cu dvs, cat mai curand

Georg Hocevar
 
Georg.....das ist das National Fernsehn....das Fernsehn die uns das Geld nimt......und keiner verantwortlich ist fur Sendungen, fur das Gesetz Prinzipien und die Menschenrechten, Ehre und Berufbereit ..... :oops:
 
Dl. Culturu este acolo unde trebuie, fie isi ia tainul de la hotii aia cum zicea tatucul despre francezi, fie aia nu sint hoti ci oameni de afaceri care compenseaza altfel aceasta lipsa de vigilenta.
 
TVR2 sanctionat pentru afirmatiile despre Georg Hocevar

<r>Decizia nr. 402 din 02.06.2011<br/>
02.06.2011<br/>
<br/>
privind somarea SOCIETĂÅ¢II ROMÂNE DE TELEVIZIUNE <br/>
pentru postul de televiziune TVR 2<br/>
<br/>
SOCIETATEA ROMÂNà DE TELEVIZIUNE <br/>
Calea Dorobanţi nr. 191, sector 1, BUCUREÅžTI<br/>
<br/>
întrunit în şedinţ㒠public㒠în ziua de 02 iunie 2011, Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat raportul întocmit de Direcţia Monitorizare, în baza reclamaţiei înregistrate la C.N.A. sub nr. 5153/18.04.2011, cu privire la emisiunea „Operaţiuni speciale” – ediţia din data de 09.03.2011, difuzat㒠de postul de televiziune TVR 2.<br/>
<br/>
Postul public de televiziune TVR 2 aparţine SOCIETĂÅ¢II ROMÂNE DE TELEVIZIUNE (licenţa audiovizual㒠nr. TV 341/03.11.2005 şi decizia de autorizare nr. 1270.0/15.03.2007).<br/>
<br/>
în urma analiză’rii raportului de monitorizare, membrii Consiliului au constatat c㒠radiodifuzorul SOCIETATEA ROMÂNĂ DE TELEVIZIUNE a încă’lcat dispoziţiile art. 34 alin. (1), art. 40 alin. (1) şi art. 66 alin. (1) lit. a) din Decizia 220/2011 privind Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, astfel cum au fost preluate din Decizia nr. 187/2006 (art. 42 alin. (1) şi (2), art. 71 alin. (1) lit. a), în vigoare la data să’vârşirii faptelor, ulterior abrogat㒠prin Decizia 220/2011).<br/>
<br/>
Potrivit dispoziţiilor invocate:<br/>
<br/>
,,art. 34 alin. (1) – Orice persoan㒠are dreptul la propria imagine.’’ <br/>
,,art. 40 alin. (1) – în virtutea dreptului la propria imagine, în cazul în care în programele audiovizuale se aduc acuzaţii unei persoane privind fapte sau comportamente ilegale ori imorale, acestea trebuie susţinute cu dovezi, iar persoanele acuzate au dreptul s㒠intervin㒠pentru aş-i exprima punctul de vedere; dac㒠acuzaţiile sunt aduse de furnizorul de servicii media audiovizuale, acestea trebuie s㒠respecte principiul audiatur et altera pars; în situaţia în care persoana vizat㒠refuz㒠s㒠prezinte un punct de vedere, trebuie s㒠se precizeze acest fapt.’’. <br/>
,,art. 66 alin. (1) - în emisiunile de ştiri şi dezbateri informarea în probleme de interes public, de natur㒠politică’, economică’, social㒠sau culturală’, trebuie s㒠respecte urmă’toarele principii: <br/>
lit. a) asigurarea imparţialită’ţii, echilibrului şi favorizarea liberei formă’ri a opiniilor, prin prezentarea principalelor puncte de vedere aflate în opoziţie, în perioada în care problemele sunt în dezbatere publică’’’.<br/>
<br/>
în fapt, postul TVR 2 difuzeaz㒠emisiunea ,,Operaţiuni speciale’’, care, conform informaţiilor postate pe site-ul televiziunii publice - <URL url="http://www.tvr.ro/">http://www.tvr.ro/</URL> - este o emisiune unicat despre cei care lupt㒠împotriva infracţionalită’ţii. “într-o Românie mă’cinat㒠de criza economică’, escaladarea violenţei a ajuns s㒠culmineze cu situaţia în care apă’ră’torii legii au devenit, ei înşişi, ţinta infractorilor. Telespectatorii vor afla, în exclusivitate, de la un agent sub acoperire, infiltrat într-un clan interlop, în ce condiţii s-a ajuns la condamnarea la moarte a unui tână’r poliţist. în aceeaşi ediţie va fi prezentat㒠şi situaţia inversă’, când unii poliţişti au dat mâna cu infractorii, dar şi afaceri neterminate, dosare ră’mase de ani de zile cu eticheta „Autor Necunoscut". în fiecare să’ptă’mână’, la Operaţiuni speciale îi puteţi vedea şi cunoaşte pe cei care nu se arat㒠niciodată’: agenţi sub acoperire, coordonatori ai acţiunilor antimafia, investigatorii fraudelor, strategii operaţiunilor forţelor speciale terestre şi aeriene, ai serviciilor de informaţii, contrainformaţii şi anticorupţie. La Operaţiuni speciale gazda emisiunii, Iulia Tîlvescu, îi are ca invitaţi chiar pe protagoniştii acţiunilor prezentate. împreună’, ei vor dezvă’lui pentru telespectatori lumea serviciilor secrete şi tenebrele lumii interlope, unde traficul de droguri, arme, sclavia umană’, crima sunt un mod de viaţă’.”<br/>
<br/>
în cadrul ediţiei difuzate în data de 09.03.2011, începând cu ora 20.30, transmis㒠în reluare în data de 11.03.2011, de la ora 00.30, subiectele dezbă’tute cu invitaţii emisiunii au vizat mai multe aspecte infracţionale, respectiv: ,,maşini de lux vânate de hoţi, patrimoniu la fier vechi, infractori specializaţi funcţie de zona geografică’’’.<br/>
<br/>
Din voce off, postul TVR 2 a difuzat urmă’torul comentariu:<br/>
<br/>
,,Vână’toare internaţională’. Poliţişti români, în lume, pe urmele infractorilor. Scap㒠numai cine poate. Milano. Descindere în forţ㒠a carabinierilor. Patru bă’rbaţi au fost arestaţi pentru proxenetixm şi 150 de românce se recalific㒠în ţară’. Export de fier vechi ajuns valoare de patrimoniu, cu acte în regulă’, în Slovacia. O afacere incredibil㒠patronat㒠de un om de afaceri austriac cu sprijinul unui consilier de la Direcţia Judeţean㒠de Cultur㒠Hunedoara. Åži-a ucis soţia şi a abandanat-o într-un vagon de tren la Lyon. Judecă’torii de instrucţie francezi nu au gă’sit suspect㒠moartea femeii. Poliţiştii români şi francezi lichideaz㒠o reţea de hoţi care-i pă’gubea cu milioane de euro pe transportatorii stră’ini. Nu ştiau c㒠sunt la camera ascunsă’. Exclusiv la Operaţiuni speciale cum se fur㒠o bijuterie X6. Europa, dup㒠cum se vede, devine din ce în ce mai mic㒠pentru infractorii români. Vână’toarea continuă’.<br/>
<br/>
în continuare, prezentatoarea emisiunii, Iulia Tîlvescu, a fă’cut urmă’toarea introducere:<br/>
<br/>
,,Bine v-am regă’sit! România şi mai surprinză’toare este, dup㒠cum vedeţi, ţara fă’gă’duinţei pentru escrocii internaţionali. Exportă’m fier vechi, care la alţii se transform㒠în valori de patrimoniu...<br/>
<br/>
Invitaţii acestei ediţiei au fost comisarul Florin Åžerban - şeful Serviciului asistenţ㒠judiciar㒠şi poliţieneasc㒠internaţional㒠şi comisarul şef Mitic㒠Stanciu - specialist în Serviciul de combatere a infracţiunilor împotriva patrimoniului şi grupă’rii infracţionale, Direcţia de investigaţii criminale a Poliţiei române.<br/>
<br/>
Prezentatoarea emisiunii a vorbit cu cei doi invitaţi despre: traficul de autoturisme, o afacere rentabil㒠pentru infractorii de la noi, din ce ţă’ri vin cele mai multe solicită’ri referitoare la infracţiunile pe care le comit românii, care sunt mă’rcile de autoturisme cel mai des furate.<br/>
<br/>
în acest context, în cadrul ediţii au fost fă’cute mai multe comentarii cu privire la implicarea domnului Georg Hocevar, om de afaceri, în fapte de natur㒠penală’, care, potrivit afirmaţiilor fă’cute în emisiune, ar fi înstră’inat locomotive de patrimoniu ca fier vechi, cu ajutorul unor funcţionari publici.<br/>
<br/>
Redă’m din raportul de monitorizare:<br/>
<br/>
Iulia Tîlvescu: Vorbeam la începutul emisiunii de un caz absolut incredibil. Un export de fier vechi, din România, care în alt㒠ţar㒠ajunge valoare de patrimoniu. Hai s㒠le ară’tă’m şi telespectatorilor noştri, s㒠vad㒠ce se întâmplă’. Priviţi! Voce din off: Exportul de fier vechi din România care ajung valori de patrimoniu cu acte în regul㒠dincolo de graniţe. Printr-o firm㒠din Hunedoara, omul de afaceri austriac, Georg Hocevar, a exportat 6 locomotive de epoc㒠pe care un consilier judeţean a uitat s㒠le înregistreze ca valori de patrimoniu. în perioada anilor 2002 – 2005, Hocevar a obţinut, cu o incredibil㒠uşurinţă’, de la Direcţiile Judeţene de Cultur㒠Hunedoara şi Cluj, avize de export deşi locomotivele cu aburi nu au fost expertizate de nimeni. Dou㒠dintre acestea fac parte dintr-o serie unicat, fabricate special în Austria pentru România în anul 1908. Anchetatorii de la investigaţii criminale au solicitat prin Interpol localizarea exporturilor realizate prin firma austriacului şi, surpriză’, ceea ce ar fi trebuit s㒠ră’mân㒠în patrimoniul nostru este înregistrat, cu acte în regulă’, în Slovacia. în Austria, Serbia şi Germania, exporturile lui Georg Hocevar aduc bani buni la bugetele ţă’rilor respective, deoarece sunt valorificate turistic şi aceasta nu este nimic. Dosarul austriacului ia o turnur㒠incredibilă’. Deşi percheziţiile fă’cute la firmele lui Hocevar au scos la iveal㒠20 de locomotive de diferite tipuri, afaceristul îi acuz㒠pe poliţişti de incompetenţ㒠şi comportament abuziv. Susţine, nici mai mult nici mai puţin că’, anchetatorii au vrut să’-l intimideze şi i-au pus pe mas㒠un craniu. Georg Hocevar se consider㒠un om de afaceri cinstit. Susţine c㒠are acte în regul㒠pentru orice, asta deşi poliţiştii din Slovacia şi Austria au recunoscut valoarea de patrimoniu a exporturilor fă’cute de Hocevar în respectivele ţă’ri. Acum, în momentul în care ne urmă’riţi, dosarul este în faţa judecă’torilor. Pân㒠acum nimeni nu a fost pedepsit pentru acest jaf din patrimoniul naţional. Georg Hocevar continu㒠s㒠acuze autorită’ţile române pe motiv c㒠i-au şifonat imaginea. Cea mai bun㒠apă’rare este atacul, chiar dac㒠judecă’torii de la Tribunalul Deva au în dosar probe certe referitoare la afacerile sale. Se aşteapt㒠o sentinţ㒠în acest caz. S㒠vedem cât de drastic îi pedepsesc magistraţii români pe cei care ne vând trecutul.<br/>
<br/>
Comentariul realizat prin voce din off a fost însoţit de imagini în care erau filmate locomotive cu aburi. S-au putut vedea câteva plă’cuţe existente pe aceste locomotive, inscripţionate astfel: C.F.I. 762.209, INTR ATEL CENTRALE CRISCIOR 5, C.F.R. 50.852.<br/>
<br/>
De asemenea, în timpul difuză’rii acestui material a fost prezentat㒠fotografia lui Georg Hocevar.<br/>
<br/>
în studio, Iulia Tîlvescu a fă’cut urmă’toarele afirmaţii: ,,Culmea tupeului! Am vă’zut c㒠acest businessman, om de afaceri austriac, a ajuns s㒠reclame peste tot, Poliţia Român㒠care îl anchetează’, deşi din câte am vă’zut, la percheziţie a fost gă’sit cu 20 de locomotive de epoc㒠în ograda firmei...’’<br/>
<br/>
Pe ecranul din studio a fost afişat㒠poza lui Georg Hocevar.<br/>
<br/>
Analizând modul în care s-a desf㒺urat emisiunea, membrii Consiliului au constatat c㒠difuzarea acesteia s-a fă’cut cu încă’lcarea principiului audiatur et altera pars reglementat de art. 42 alin. (2) - în vigoare la data să’vârşirii faptei şi preluat în art. 40 alin. (1) din Decizia nr. 220/2011.<br/>
<br/>
Astfel, prezentarea informaţiilor de natur㒠acuzatoare la adresa lui Georg Hocevar, despre care s-a precizat c㒠ar fi înstră’inat locomotive cu aburi cu valoare patrimonială’, impunea radiodifuzorului respectarea obligaţiei de a prezenta şi punctul de vedere al persoanei la adresa că’reia erau formulate acuzaţiile.<br/>
<br/>
Or, difuzarea acelor afirmaţii, fă’r㒠punctul de vedere al persoanei acuzate, cu privire la fapte ilegale prezentate de radiodifuzor ca fiind incontestabile, de notorietate ori nesusceptibile de a mai fi probate pe post, a fost de natură’, pe de o parte, de a prejudicia dreptul publicului la informare obiectivă’, echilibrat㒠şi imparţială’, iar pe de alt㒠parte, de a prejudicia dreptul la imagine al domnului Georg Hocevar, a că’rui fotografie a şi fost postat㒠pe ecran în mai multe rânduri şi al că’rui nume a fost menţionat.<br/>
<br/>
Consiliul apreciaz㒠c㒠subiectul trebuia abordat într-o manier㒠echilibrat㒠şi imparţială’, cu respectarea dreptului la imagine a persoanei, în condiţiile în care cu privire la faptele de natur㒠penal㒠prezentate instanţele judecă’toreşti înc㒠nu s-au pronunţat, aşa cum de altfel s-a şi susţinut în emisiune. Cită’m: ,,Acum, în momentul în care ne urmă’riţi, dosarul este în faţa judecă’torilor. Pân㒠acum nimeni nu a fost pedepsit pentru acest jaf din patrimoniul naţional. Se aşteapt㒠o sentinţ㒠în acest caz. S㒠vedem cât de drastic îi pedepsesc magistraţii români pe cei care ne vând trecutul.’’<br/>
<br/>
Având în vedere c㒠subiectul dezbă’tut era unul de interes public, Consiliul a constatat c㒠radiodifuzorul nu a respectat nici principiul asigură’rii imparţialită’ţii, echilibrului şi favorizarea liberei formă’ri a opiniilor, principiu reglementat de art. 71 din Codul audiovizualului (în vigoare la să’vârşirea faptei, ulterior preluat în noua reglementare - art. 66 din Decizia nr. 220/2011).<br/>
<br/>
Astfel, prezentarea unei singure opinii referitoare la subiectul dezbă’tut a condus la lezarea dreptului publicului de a-şi forma propriul punct de vedere, în condiţiile în care în emisiune nu a fost prezentat㒠şi poziţia Direcţiei de Cultur㒠din Hunedoara şi Cluj, instituţii despre care s-a susţinut c㒠ar fi eliberat avizele pentru înstră’inarea locomotivelor din patrimoniul naţional.<br/>
<br/>
în calitate de garant al interesului public, Consiliul Naţional al Audiovizualului consider㒠c㒠radiodifuzorii au obligaţia de a informa publicul în mod imparţial şi echilibrat în legă’tur㒠cu problemele de interes public şi fă’r㒠a se aduce atingere dreptului persoanei la imagine.<br/>
<br/>
Respectarea principiului imparţialită’ţii este o condiţie esenţial㒠în desf㒺urarea unui program audiovizual, date fiind importanţa şi impactul major pe care le are televiziunea asupra publicului telespectator.<br/>
<br/>
Având în vedere aceste considerente, membrii Consiliul au propus şi au votat sancţionarea cu somaţie public㒠a radiodifuzorului.<br/>
<br/>
în temeiul dispoziţiilor art. 91 alin. (1) şi (2) şi cu respectarea prevederilor art. 15 din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modifică’rile şi completă’rile ulterioare, Consiliul Naţional al Audiovizualului decide adresarea unei somaţii publice SOCIETĂÅ¢II ROMÂNE DE TELEVIZIUNE pentru postul de televiziune TVR 2 şi dispune intrarea de îndat㒠în legalitate.<br/>
<br/>
Potrivit dispoziţiilor art. 93^1 alin. (1) şi (2) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, astfel cum a fost modificat㒠prin Legea nr. 333/2009, aveţi obligaţia de a transmite în urmă’toarele 24 de ore de la comunicare, sonor şi vizual, de cel puţin 3 ori, în intervalul orar 18.00-22.00, din care o dat㒠în principala emisiune de ştiri, urmă’torul text:<br/>
<br/>
„Consiliul Naţional al Audiovizualului a sancţionat postul de televiziune TVR 2 cu somaţie public㒠pentru încă’lcarea prevederilor legale referitoare la informarea echilibrat㒠şi imparţial㒠a publicului, întrucât în emisiunea ,,Operaţiuni speciale’’ din 9 martie 2011 nu a asigurat publicului posibilitatea formă’rii unei opinii în mod liber în legă’tur㒠cu subiectul referitor la înstră’inarea unor locomotive din patrimoniul naţional.<br/>
<br/>
Au fost difuzate afirmaţii acuzatoare la adresa unor persoane, care nu au fost prezente în emisiune sau ale că’ror puncte de vedere nu au fost prezentate, fapt de natur㒠a afecta imaginea acestora.’’<br/>
<br/>
V㒠atragem atenţia c㒠textul nu poate fi difuzat în calupuri de publicitate.<br/>
<br/>
<E>:-?</E> <E>:aplauze:</E></r>
 
buna Georg,

sunt surprins si aproape uimit sa constat ca exista si o asemenea autoritate in Romania si ca aceasta are o deontologie comparabila cu cea a organelor similare din tarile intr-adevar civilizate.

as fi curios sa stiu daca somatia a fost respectata.
 
Fratilor daca imi aratati undeva in tara aceasta in care oficial au fost adunate locomotive si vagoane vechi dupa revolutie opentru a fi salvate de la degradare si a fi reconditionate pentru a fi puse in functie ocazional pentru noi "nostalgicii" feroviari atunci as putea fi poate partial de acord cu acuzatiile aduse d-lui Hocevar....Insa la noi mai bine se vand aceste minunate piese de muzeu si importante piese ale ingineriei mari inovatii de-alungul timpurilor si ajung a fi topite ca fier vechi.....
Daca cineva var intreba ce ati prefera ca aceste minunate piese de muzeu sa fie topite la fier vechi pentru pricopsirea unora care doar prin functiile avute intr-un anumit moment dat si printr-o semnatura contra unei sume frumusele de bani intrate in interes propriu reusesc sa distruga aceste piese de muzeu SAU daca ati fi de acord ca aceste minunatii ingineresti sa le dam altora care stiu sa le pretuiasca , sa le reconditioneze si sa le pastreze ....OARE CE ATI PREFERA ?
Cand era apreciat sloganul "Noi nu ne vindem tara ....! " si unde am ajuns ? Faceti o comparatie cu ce s-a intimplat pe litoralul romanesc unde nu ne-am vandut tara...si cel bulgaresc care "si-au vandut tara" daca se poate spune asa si au vandut drepturile pe litoralul lor unui Touroperator german pe o perioada mare de ani si care a reusit sa revigoreze enorm litoralul lor ...drept pentru care vedeti in prezent diferentele....
Ce parere aveti ...poate e mai bine sa mai revedem in poze si filme (din alte tari care stiu sa aprecieze aceste valori) aceste locomotive minunate "salvate" de la topire prin vanzare ....sau ati vrea sa va aduceti aminte ca odata existau si la noi locomotive cu aburi....dar care au fost topite ....
As fi curios ce raspuns ati avea la aceste doua alternative ....si abia apoi sa acuzati ...
 
Cred c㒠s-a mai discutat pe tema asta... locomotivele respective au fost cumpă’rate la preţ de fier vechi de la întreprinderile de stat la care se aprobase casarea şi valorificarea lor. Ba unele chiar au fost ră’scumpă’rate de la firme de fier vechi.
 
Da ai dreptate, dar daca tot are intentii bune, de ce nu le foloseste tot aici in tara
?, cu siguranta isi va scoate investitia, oricum nici nu sunt de acord sa le ia in Austria, in fond sunt simbolurile noastre.
 
@Petrica nu ma prind care parte nu ai inteles-o.
Omul a cumparat niste fier vechi, l-a reconditionat si l-a vandut mai departe.

Acelasi om face periodic iesiri cu tren cu abur pe cai ferate inguste abandonate si o face pe propria cheltuiala. Ce ai vrea sa faca in plus? sa puna toate lucrurile la punct in Romania?
cu siguranta isi va scoate investitia
pe ce te bazezi cu aceasta informatie?
ai idee cat costa reparatia unei locomotive cu abur? dar punerea in circulatie? dar intretinerea?
 
Ce preferati?

Asa?

CFR 131.060
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?4,5407391

fosta CFR 50.770
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=212389&nseq=5

sau asa?

50 345 taiata in 2009 la Curtea de Arges
http://img219.imageshack.us/img219/4796/curtea.jpg
mishu88 a spus:
...

Locomotiva (a fost) care este clasata in patrimoniul national cultural:

150.1120

Poza de mai sus a fost fă’cut㒠pe 2 mai 2008 cu ocazia unei plimbă’ri pân㒠la Nisipitu. Pe 29 aprilie 2011 ară’ta astfel acel loc:

LOCOMOTIVA%20CA%20Itcani.jpg

Suceava, lâng㒠Gara Iţcani
 
Nu vreau decat ca locomotivele sa ramana in tara si atat, si da stiu ca sunt enorme cheltuielile de valorificare, dar, va cerut ajutorul sau parerea voastra a tuturor iubitorilor de locomotive, sa se atinga de ele sau nu?Nu mai scriu nimic fiindca nu vreau sa poluez topicul.
 
@petrica
Da ai dreptate, dar daca tot are intentii bune, de ce nu le foloseste tot aici in tara
?, cu siguranta isi va scoate investitia, oricum nici nu sunt de acord sa le ia in Austria, in fond sunt simbolurile noastre.
Nu stiu daca ai fost la Criscior la Domnul Hocevar si nici nu stiu daca ai discutat cu acesta referitor la aceasta problema...dar mai mult ca sigur NU
Pot sa te asigur ca este un om care incearca sa faca ceva si sa salveze ce se poate salva....aceasta insa necesita si bani pentru continuarea procesului de reconditionare iar acesti bani nu vin asa din sesnin decat tot din afaceri...

De Pasti anul acesta am avut placerea sa merg cu "mocanita" de la Brad la Criscior si am vazut foarte multe locomotive si vagoane de cale ingusta salvate de la taiere si topire de acest DOMN (in adevarat sens al cuvantului) ...

Pe langa locomotive din romania atat cu aburi cat si LDH de cale ingusta , am vazut foarte multe alte locomotive si vagoane venite pentru reparatie si reconditionare din alte tari ca Ungaria si Austria (or mai fi si altele dar acestea le-am constatat cu siguranta dupa inscrisurile de pe materialul rulant)

Pot sa iti spun ca am discutat cu alta ocazie cu DOMNUL Hocevar care mia spus ca a facut numeroase demersuri pe linga oficialitati si ministere (transport si turism) pentru promovarea acestui tit de turism de agrement ...insa ca in Romania....daca nu iese nimic din aceasta afacere....nu se face nimic...nu se demareaza nimic...

Asa ca se straduieste sa faca singur promovarea acestui tip de turism si impreuna cu cativa primari cu viziuni deschise si mai intreprinzatori se straduie sa faca in conditii grele si dure acest fel de promovare. Astfel asa cum stiti probabil la unele serbari sau zile festive ale unor orase care odinioara au beneficiat de serviciile unei cai ferate inguste ...se prezinta cu aceste minunatii ale istoriei feroviare pentru ciateva zile transportand atat locomotiva cat si vagoanele cu mijloace auto(un trailer) insa pe langa acestea ...mai este nevoie si de linia de cale ferata care asa cum se obisnuieste in Romania....este descompletata si dusa la fier vechi de o paorte din cetatenii nostrii certati cu legea.....

Astfel tot Dl.Hocevar trebuie sa face reparatii minime necesare bunei rulari a locomotivei si vagoanelor...reparatii care dupa trecerea zilelor respective ...se deterioreaza prin acelea fusrturi de materiale (eclise , sina , buloane ,tirfoane...etc)

Acesta este adevarul luptei duse de catre Dl.Hocevar si cu o mana de alti impatimiti ai caii ferate inguste....si credeti-ma ....raportul de forte si posibilitati este net in dezavantajul mocanitei si celor care se lupta sa ne mai aduca aminte de aceasta minuanatie feroviara...!!!!
 
De acord, dar cum a gasit domnul Hocevar, acest site ca sa-si spuna"of-ul" la fel de bine ar putea sa ceara administratorilor o colaborare, in sensul ca sa publice informatii referitoare la starea locomotivelor planurile, pe care doreste sa le realizeze, demersurile facute si binentelles publicate pe acest site si nu numai, si abia apoi si cu acordul pasionatilor, dca nu se poate salva nimic aici, atunci sa ia locomotivele si sa le duca in Austria.De asta sunt deranjat.