S-au furat sase locomotive !!

buna seara,

revin dupa o absenta motivata profesional de doua zile si nu pot decat sa ma alatur lui Florin: Georg, suntem alaturi de tine in demersul tau!

cand spun asta o fac cu toata convingerea si nu este vorba numai de actiunea in ceea-ce il priveste pe acea caricatura de expert si caricatura umana care este Radu Bellu, omul care nu era in stare sa diferentieze o locomotiva CFR 50.000 (tipul k.k.St.B. 180) de una CFR 50.100 (tipul prusac G.10) si care nu stie decat sa goneasca si sa dezbine, ci si in actiunea ta in justitie.

sper sa nu se ajunga pana la apel sau Curtea de Casatie, insa daca va fi cazul, trebuie mers si pana acolo.

imi face placere sa vad ca mai exista inca in aceasta tara uitata de lumea intreaga si de Dumnezeu si oameni care nu accepta ce li se intampla din voia altora fara sa zica nimic, oameni care iau pozitie, care se unesc si care se lupta.
nu este vorba de o ideie nobila, nu este vorba de atitudine, ci pana la urma doar de dreptate si sunt convins ca aceasta va invinge.

as minti daca as spune ca nu ma asteptam sa apara reactii violente in urma mesajului tau de aici si de pe celelalte forumuri si a comentariilor mele ulterioar, insa trebuie sa recunosc ca am ramas destul de surprins vazand reactia plina de ura si venin a lui Silviu Sintea de pe Transira. ma consoleaza faptul ca, in afara de injurii personale, jigniri si asa-zise metafore menite sa impresioneze publicul, nu exista nimic, absolut nimic ce acel mascarici ar avea de spus - doar un latrat in public, de o vulgaritate demna de o gazeta de scandal, cu incercari de a asmuti lumea, cerand dreptate in numele poporului, pana in momentul in care a remarcat cu uimire ca povestea este mult mai complicata decat crezuse si s-a facut mic, in cusca sa, cerand umil voie sa isi stearga propriile ineptii.
singurul lucru de care imi pare rau este ca, prin atitudinea sa de acum, Sintea nu a reusit decat un lucru: sa arate pe deplin mizeria intelectuala in care traieste si sa se desconsidere complet in ochii mei si ai celor din jurul sau, acolo si aici, distrugand prin cateva randuri pline de ura si frustrare ce reusise cu greu sa cladeasca in cativa ani de zile.

din pacate un mascarici precum Sintea face parte din peisajul romanesc, la fel ca un Radu Bellu, pus acolo unde este nu pe principiul competentei ci cel al relatiilor din trecut si prezente; daca nu ar fi dramatic pentru cei din jur, precum Georg, sau pentru credibilitatea tarii si sistemului in general, ar fi chiar pitoresc.

am recitit cu cateva luni in urma "Bucurestii de alta data" de Bacalbasa, o lucrare in patru volume care descrie - din experienta de viata a autorului - viata din capitala valaha si tanara Romania a anilor 1871-1914, publicata in perioada interbelica. am ramas putin confuz, pentru ca in paginile scrise de Constantin Bacalbasa am regasit aceeasi lume pe care o vad in gazetele romanesti de acum.

si acum 100 de ani au existat personaje sumbre precum Bellu, mascarici precum Sintea sau oameni care au venit pe acest pamant ca sa faca ceva si au fost pusi la zid pentru ca nu s-au pliat "traditiilor" locale; unii s-au luptat pana la moarte, altii au sfarsit prin a fugi fara a se uita inapoi, si altii au trecut peste si au reusit in actiunile lor.
este ce ii doresc lui Georg, din toata inima.
 
In legatura cu ce am scris despre www.transira.ro am inlocuit continutul cu urmatorul:

Stimate dl. Sintea!

Nu am stiut ca materialul a fost transferat intr-un alt topic, doar citind posting-ul lui Horea Radulescu la www.lokomotiv.ro am aflat despre pozitia noua.

Privind logare pe forumul dvs confirm ca nu a mai fost posibil cu parola mea, si am cerut o parola noua care mie a fost trimisa in forma urmatoare:
Buna Georg Hocevar

Ati primit acest mesaj deoarece dumneavoastra (sau cineva pretinzand a fi dumneavoastra) ati(a) cerut sa va fie trimisa o noua parola pentru contul dumneavoastra de pe TRANSPORT PUBLIC. Daca nu ati cerut acest lucru, atunci va rugam sa-l ignorati, iar daca l primiti de mai multe ori va rugam sa contactati administratorul forumului.

Pentru a va folosi noua parola trebuie s-o activati folosind legatura de mai jos:

http://forum.transira.ro/profile.php?mode=activate&u=1315&act_key=aa3f5845c1dd948f87

Daca totul este n regula, veti putea sa va autentificati folosind urmatoarea parola:

Parola: Xy6xyzXz (modificat acum de mine)

Evident, puteti schimba aceasta parola din pagina Profil. Daca ntampinati dificultati, va rugam sa contactati administratorul forumului.

--
Multumiri din partea echipei TRANSIRA!

Pana in ziua de astazi, nu a functionat nici parola veche, nici parola noua. Banuesc ca a fost vorba de un defect tehnic.

Cu stima

Georg Hocevar

P.S. Datorita faptului ca am reusit, in sfarsit, sa fac un Log-in la Forumul dvs. si materialele postate de mine s-au regasit, in consecinta am anulat Postingul de ziua de azi pe www.lokomotiv.ro
 
Lasa ca iti spun eu, alt user face supozitia ca fiind scris corect romaneste, nu esti tu Hocevar originalul.

Cei care au postat pe aici, in favoarea ta si faptului ca dincolo de afaceri ai salvat unele locomotive, au fost balacariti, in special Horia Radulescu care de fapt este o nulitate si un uzurpator de titluri de consilier de draci si laci si apoi tu ca ai indraznit sa scrii peste raspunsul Ministerului Incuturii, tot ce s-a scris acolo despre evenimentul de la Busteni a fost sters si in final topicul a fost blocat.
 
Hai sa facem un WIKICAIFERATE.RO :)
 
buna,

Georg, exista acolo un topic mai "ascuns" in care au fost "transferate" toate mesajele:
http://forum.transira.ro/viewtopic.php?p=119743&sid=8059cc7956734b6825a3b520da39dbb3119743

sau cel putin mai exista inca azi dimineata.

in toata balacareala mascariciului Sintea de acolo vad insa si doua lucruri pozitive: unu la mana, nu are nimic concret de zis in privinta lui Georg si doar striga cu disperare in dreapta si in stanga, reprosandu-ne chiar faptul ca nu vorbim de alte actiuni in justitie, ca si cum mentionarea acestora ar schimba ceva in cazul Radu Bellu; doi la mana, asta este valabil si in ceea-ce ma priveste: mascariciul nu stie nimic despre mine, toate injuriile sale, de o vulgaritate rara, nu se bazeaza decat pe cateva informatii culese de pe forumuri si stalcite pe cat se poate.

ma satisface faptul ca toata mizeria sa intelectuala e indreptata impotriva mea: nu prea a avut curajul sa se lege de Georg, cu atat mai bine.
asa cum spuneam, omul este intr-atat de frustrat si blazat incat nu a inteles nici ca persoana lui nu inseamna nimic, insa asociatia pe care o reprezenta si forumul public pe care il are insemnau extrem de mult si nici faptul ca prin actiunea sa revansarda si latratul in public s-a desconsiderat complet - si din pacate prin aceasta si asociatia sa - in ochii multora, aici ca in Romania.

ma mir ca nu a reactionat inca cu aceeasi ura la "erata" lui catalin, pesemne ca inca n-a gasit-o...

ca sa-l parafrazez pe Dan, ma intreb cum de sunt in stare sa scriu acest mesaj... daca il ascultam pe mascarici, nu sunt nici macar in stare sa citesc, plus ca nu ar trebui sa pot raspunde ziua dat fiind ca nu sunt decat un "transfug somnambul", dupa cum binevoia sa spuna micimea sa.
 
Frate Florine,

adevar graiesti, ne facem mult sange rau din cauza "latratului" altora si as fi primul care s-ar bucura daca acesta ar inceta. se pare insa ca nu inceteaza, asa ca trebuie sa trecem noi peste.

sincer, nu prea dau atentie "mesajelor pline de prietenie" din alte parti, pentru ca acestea nu contin de fapt nimic, nimic altceva decat ura si frustrare... insa poate ca ai dreptate, chiar trebuie sa trecem peste, sa facem dovada de o ignoranta totala si sa ne vedem de ale noastre, sa-l sprijinim pe Georg in demersul lui fara a da atentie celor care incearca sa-i puna bete in roate, sa-l sicaneze sau sa-l destabilizeze... si atunci cand acestia vor remarca faptul ca nu mai dispun de nici un fel de audienta vor disparea probabil de la sine.
 
Mai recunosc ca inafara de cele 6 Locomotive cu Abur pe care le am care am "furat" si vandut in strainatate (faptul pentru care sunt trimis in judecata), am mai facut si alte fapte necurate:

Locomotiva L45H-060 de la CFI Capeni - Baraolt, nu departe de Brasov, care putea sa fie foarte utila la proiectul Domnului de Stiinta sa construieasca o mocanita in Rasnov :-D , lucreasa cu placutele inlocuite (60004) la refactia liniilor inguste de 1000mm in Cambodia. Pentru a tracta si vagoane de cale normala de piatra tip Fcs, care au fost modificate pentru 1000mm, s-a montat si un sistem de cuplare UIC.


164013_157505890968980_100001287090361_341451_7192975_n.jpg

Cambodieni au inlocuit bicicletele cu motorscutere

168894_157506527635583_100001287090361_341457_4345085_n.jpg

Garnitura de vagoane platforme tot au provenienta romaneasca: Primul vagon din garnitura e un fost vagon de Uacs de la fabrica AZOMURES, transformat in vagon platforma de cale ingusta. In spatele lui, ce crima, 3 vagoane tip Rgkmm, la care in 2004 a venit randul sa fie taiate in Turda. Dar au fost salvate si au primit, cu ecartament schimbat, o alta utilitate.

168425_157507000968869_100001287090361_341459_5976643_n.jpg

Daca omul de stiinta va afla ca vagoanele de la Monument istoric Abrud - Vidolm au ajuns prin mainile criminale ale lui dl. Hocevar in Cambodia... Sunt sigur ca prin aceasta autosesizare am sa ma astepte IPJ-ul la aeroport Otopeni cand ma intorc din Cambodia :-( :-?

163882_157507334302169_100001287090361_341461_6057554_n.jpg

"Ce imi place cu Segeata Apusenilor prin tiganie din Rosia!!! :-P Multimea prin care se chinuie locomotiva pe aceasta poza, samena cu portiunea in zona Gura Rosie pe linia Abrud - Campeni.


De acum incolo, si cateva poze de la "Localnice"

163472_157505997635636_100001287090361_341452_1953999_n.jpg


165286_157506240968945_100001287090361_341453_2749690_n.jpg


163866_157506294302273_100001287090361_341454_7401877_n.jpg


162824_157506954302207_100001287090361_341458_5577490_n.jpg


Atat deocamdata din tariile calde.

Va rog sa ma iertati ca nu am scris de data asta romaneste cu greseli, sunt aici fara sotia si fara secretara, si in aceasta privinta nu ma poate ajuta aici nimeni. :-P

Georg Hocevar (cel adevarat, care nu scrie bine romaneste)
 
buna Georg,

o intrebare putin "off topic": la ce gabarit sunt desenate si construite caile ferate cambogiene? dat fiind ca se pot folosi vagoane de ecartament normal cu boghiuri schimbate, acesta este mai mare decat la o linie metrica normala, nu?

L45H cu sistem de cuplare dupa UIC arata putin ciudat, sau mai degraba disproportionat, insa sunt convins ca-si indeplineste constiincios datoria, mai bine decat ar fi facut-o in "patria muma" ;-)
 
Normative sunt greu de gasit, ca un raspuns din burta: Gabaritul este mai mare decat la noi la linii inguste, iar mai mic decat la cale normala. n-am masurat, dar consider ca latimea maxima este la 2.800mm si inaltimea maxima ca. la 3.800mm.

Maine verific si va comunic! La noi este acum ora 21.49 si ma duc sa fac nani, ca maine iarasi este o zi grea de munca. 8)

163399_157557137630522_100001287090361_341615_5712770_n.jpg


Noapte buna

Georg Hocevar
 
Felicitari
Spor la munca si asteptam noi poze de pe taramuri probabil imaginare pentru majoritatea pasionatilor din Romania.
O intrebare , acolo vad doar "iubitoare de motorina" , ceva cu aroma de carbune, lemn ce pufaie fum gros dimineata nu au ?
 
Mai exista doar una in stare de functionare, una completa, dar monument si aproximativ 20 de buc. tip Patrimoniu Tehnic Mobil Romanesc, adica fara piese usor demontabile, doar cabina, cazan, sasiul si rotii, rest NIMIC.

Am sa va prezint intr-o alta zi si poze.

Georg Hocevar
 
multumesc pentru informatii, Georg.

probabil ca gabaritul caii lor ferate dateaza din perioada coloniala, cand s-au facut linii pe ecartament metric insa cu gabarit mai mare (cum era cazul si in Pakistanul de azi sau in India).

noapte buna ;-) si spor!
 
buna dimineata Georg (na, ca la voi e deja zi) ;-)

Cambogia, ca si Laos-ul vecin si Vietnamul, au fost multa vreme in sfera de influenta franceza...

de altfel, ca vine vorba de Franta: cum se face ca L45H are inca autocolantul cu "TSO" pe ea? :-D
 
Rusine Hocevar, ai dus in Cambogia patrimoniul romanesc in loc sa fie dat la fier vechi de catre adevaratii pastratori ai valorilor culturale din Romania. Acum unii au ramas fara bani in conturi, furnalele se inchid si doar pasionatii si expertii vor avea ce sa reclame la politie.

Pentru cei care nu stiu, un user pe transira a lansat ipoteza ca nu poate fi Hocevar cel care a scris acolo pentru ca e scris prea corect romaneste si el nu vorbeste bine limba noastra care-i o comoara. Noroc ca n-o stie bine ca ne exporta si comoara asta nu-i asa?

Avind in vedere achizitia de material rulant de catre Cambogia, sa inteleg ca se urmareste o revitalizare a transportului feroviar, chiar daca la inceput cu material second hand ?(desi stiu ca locomotivele sint cu motoare noi, am vazut doua in fluxul de reparatie la Brad, deunazi cind am fost cu mocanita, pozatul nu e interzis ca la CFR)

Firma cu care colaborezi e privata sau apartine statului?

________________________________________________
 
Acum pe TVR 2 reportaj de despre Hocevar Georg.
Astazi a fost alt termen in dosarul celor 6 locomotive.
 
Cititi aici textul din emisiune:

Min.1.Reporter:
Export de fier vechi ajuns valoare de patrimoniu cu acte în regul㒠în Slovacia,o afacere incredibil㒠patronat㒠de un om de afaceri austriac cu spijinul unui consilier de la Direcţia Judeţean㒠de Cultur㒠Hunedoara.
Min.8.Reporter: Iulia Tîlvescu
Bine v-am regă’sit, România şi mai surprinză’toare este dup㒠cum vedeţi ţara fă’gă’duinţei pentru escrocii internaţionali,exportau fier vechi care la alţii se transform㒠în valori de patrimoniu,în sfârşit suntem pe primul loc primii la cele rele şi ultimii la cele bune,chiar dac㒠din când în când unii dintre noi izbutesc s㒠se rup㒠de restul şi s㒠fac㒠performanţ㒠în lume .România este o ţar㒠paradoxală’,deşi gratuit învă’ţă’mîntul costă’,ne declară’m cei mai religioşi dar suntem primii la infracţiuni,un celebru website umoristic american a întocmit un top al celor mai rele înjură’turi de pe glob ei bine s㒠spun c㒠şi aici România este campioană’,tragic comic sau nu aceasta este realitatea este ceea ce vedem zi de zi în jurul nostru şi la televizor ceea ce citim în pres㒠pe bloguri şi forumuri.în aceast㒠sear㒠aflaţi îns㒠ceva mai mult dintr-o alt㒠lume în care nu intră’m decât împreună’.
Reporter:
Vorbeam la începutul emisiunii de un caz absolut incredibil în export de fier vechi din Romînia care în alt㒠ţar㒠ajunge valoare de patrimoniu ,hai s㒠le ară’tă’m şi telespectatorilor noştrii s㒠vad㒠ce se întâmplă’.
Reporter:
Exportul de fier vechi din Romînia care ajung valori de patrimoniu cu acte în regul㒠dincolo de graniţe.
Printr-o firm㒠din Hunedoara omul de afaceri austriac Georg Hocvar a exportat 6 locomotive de epoc㒠pe care un consilier judeţean a uitat s-l înregistreze ca valori de patrimoniu.
în perioada anilor 2002-2005 Hocvar a obţinut cu o incredibil㒠uşurinţ㒠de la Direcţiile Judeţene de Cultur㒠Hunedoara şi Cluj avize de export deşi locomotivele cu abur nu au fost expertizate de nimeni.
Dou㒠dintre acestea fac parte dintr-o serie unicat fabricate special în Austria pentru România în anul 1908.Anchetatorii de la investigaţii criminale au solicitat prin Interpol localizarea exporturilor realizate prin firma austriacului
şi surpriz㒠ceea ce ar fi trebuit s㒠ră’mân㒠în Patrimoniul nostru este înregistrat cu acte în regul㒠în Slovacia ,în Austria ,Serbia şi Germania.Exporturile lui Georg Hocvar aduc bani buni la bugetul ţă’rilor respective deoarece sunt valorificate turistic şi aceasta nu este nimic ,dosarul austriacului ia o turnur㒠incredibil㒠deşi percheziţiile fă’cute la firmele lui Hocvar au scos la iveal㒠20 de locomotive de diferite tipuri afaceristul îi acuz㒠pe poliţişti de incompetenţ㒠şi comportament abuziv susţine nici mai mult nici mai puţin c㒠anchetatorii au vrut să’-l intimideze şi i-au pus pe mas㒠un craniu.
Georg Hocvar se consider㒠un om de afaceri cinstit ,susţine c㒠are acte în regul㒠pentru orice asta deşi poliţiştii din Slovacia şi Austria au recunoscut valoarea de Patrimoniu a exporturilor fă’cute de Hocvar în respectivele ţă’ri.Acum în momentul în care ne urmă’riţi dosarul e în faţa judecă’torilor.
Pân㒠acum nimeni nu a fost pedepsit pentru acest jaf din Patrimoniul Naţional.
Georg Hocvar continu㒠s㒠acuze autorită’ţile române pe motiv c㒠i-au şifonat imaginea,cea mai bun㒠apă’rare este atacul.
Chiar dac㒠judecă’torii de la Tribunalul Deva au în dosar probe certe referitoare la afacerile sale se aşteapt㒠o sentinţ㒠în acest caz,s㒠vedem cât de drastic îi pedepsesc magistraţii romîni pe cei care ne vând trecutul.
Culmea tupeului am vă’zut c㒠acest businessman,om de afaceri austriac a ajuns s㒠reclame peste tot Poliţia Român㒠care îl ancheteaz㒠deşi din câte am vă’zut la percheziţie a fost gă’sit cu 20 de locomotive de epoc㒠în ograda firmei şi am înţeles c㒠intr-una dintre reclamaţii scria c㒠anchetatorul i-a pus un craniu pe mas㒠, de ce un craniu dac㒠i-ar fi pus şi nu o locomotiv㒠de epoc㒠binenţeles în miniatur㒠sau un trenuleţ electric.
Com.Åžef Florin Åžerban(şef Serviciu Asistenţ㒠Judiciar㒠şi Poliţieneasc㒠Internaţională’):
Modul manifest al cetă’ţeanului austriac ar comporta o discuţie care ne-ar solicita un foarte mult timp referitor la psihologia oficială’,la multe altele
Reporter:
Dar tot la fel s-ar comporta şi cu autorită’ţile din ţara lui c㒠dumneavoastr㒠cunoaşteţi cum funcţioneaz㒠sistemul şi în Austria,ar avea tupeul acesta de a ataca primul?
Com.Åžef.Florin Åžerban:
Având în vedere respectul faţ㒠de lege şi modul în care înţeleg s㒠se spun㒠acestea în general marea majoritate a cetă’ţenilor europeni chiar şi români unii dintre ei este exclus㒠posibilitatea de a fi avut un atare comportament în faţa autorită’ţilor de la el din ţară’.
Min.23.Reporter:
Tră’im într-o ţar㒠în care exist㒠legi degeaba sau doar pentru unii vorbim despre corupţie fă’r㒠corupţie,nimeni nu este pedepsit pentru c㒠am vă’zut , suntem mai să’raci la capitolul Patrimoniu Naţional nu ştiu pân㒠când poate pân㒠când nu vom mai ră’mâne cu nimic pentru generaţiile viitoare,m㒠întreb şi aş vrea s㒠ştiu dac㒠exist㒠vreo autoritate a statului care să’-i poat㒠sancţiona , s㒠poat㒠impune legea acolo unde judecă’torii ar trebui s㒠o fac㒠şi dup㒠cum am vă’zut nu o fac chiar în aceste cazuri grave revoltă’toare.
 
... Si aici urmatorea plangerea businessman-ul austriac arogant, care ne vinde trecutul si ameninta Politisti care il ancheteaza:

Stimate dl. Comisar sef Popescu!

Din nou da Politia Romana cu picioarele in drepturile omului:

In anexa gasiti materialul difuzat in emisia "Operatiuni Speciale" din data de 09.03.2011, aproximativ ora 20.39:

Va reamintesc ca nu sunt un infractor dovedit, am fost doar invinuit in dosarul Nr. 205/P/2009 (Parchet pe langa Tribunalul Hunedoara) si trimis in judecata cu dosarul 11358/221/2010. Nu exista la ora actuala nici o condamnare, ce inseamna ca eu beneficiez in totalitate de prezumtia de nevinovatie, care este grav incalcat cu cuvintele folosite in aceasta emisiune.

In legatura cu „îi acuz㒠pe poliţişti de comportament abuziv, susţine nici mai mult nici mai puţin c㒠anchetatorii au vrut să’-l intimideze şi i-au pus pe mas㒠un craniu." si "Culmea tupeului am vă’zut c㒠acest businessman,om de afaceri austriac a ajuns s㒠reclame peste tot Poliţia Român㒠care îl anchetează’”
Nu este vorba de acuzatii ci de evenimente dovedite, in total 8 (opt) abuzuri, care dvs. prin Control Intern Politia le ati incadrat in 7 abuzuri penale si un abuz disciplinar. Din cauza ca Procurorul Parchetului unde s-a reclamat faptele penale ale politie a instrumentat gresit dosarul (nu s-a audiat martor din partea vatamata Georg Hocevar) dosarul a fost pus din nou pe rol inregistrat ca curtea de Apel Alba sub numarul 173/57/2011.

In cea ce priveste comentarul d-lui com.Åžef.Florin Åžerban: „Având în vedere respectul faţ㒠de lege şi modul în care înţeleg s㒠se spun㒠acestea în general marea majoritate a cetă’ţenilor europeni chiar şi români unii dintre ei este exclus㒠posibilitatea de a fi avut un atare comportament în faţa autorită’ţilor de la el din ţară’.”
, doresc sa va arat ca in tari care au ratificat conventia pentru drepturile omului Apelul si de a scrie adrese este un drept principal, nu am intimidat pe nimeni, nu am facut comunicari calomnioase, doar imi exprim, prin adrese si reclamatii nemultumirile despre felul in care Politia Romana incalca drepturile omului si alte legi. Consider ca comportamentul meu este corect, n-am scuipat, n-am injurat, nu am denuntat, doar folosesc drepturile unei sistem democratic.

Solicit sa depun plangere impotriva lucratorilor de politie care au furnizat doamnei Iulia Tilvescu aceste materiale (Com.Åžef Florin Åžerban?), in care numele meu a fost mentionat intr-un context tendentios negativ si care au solicitat difuzarea lor, pentru incalcarea drepturile omului, presumtie de nevinovatie.

Va rog sa ma informati, cine din cadrul Politiei este vinovat pentru aceasta incalcarea grava ale prezumtiei de nevinovatiei si la care instanta se va depune plangerea mea depusa in ziua de astazi la dvs..

Cu stima


Georg Hocevar