De ceva timp am pus ochii pe aceasta frumusete de la ROCO:
Si acum sunt fericitul ei posesor
Un foarte scurt istoric al locomotivei diesel-electrice BR120 (denumita M62 in fosta URSS).
Prototipul a fost construit in anul 1964 iar in total au fost construite aproximativ 3273 de locomotive, incluzand aici si modelele pentru armata si pe cele destinate exportului in tarile socialiste.
In DDR aceste locomotive au fost denumite initial V200, mai tarziu primind denumirea BR120. Primele locomotive au fost livrate in 1966. Datorita problemelor tehnice aparute pe parcursul exploatarii, a consumului urias de combustibil si ulei dar si datorita uzurii mari a cai de rulare produse de aceste locomotive, ultimele exemplare au fost scoase din uz in anul 1994.
Cateva detalii tehnice:
- dispunerea osiilor Co-Co
- lungime 17.5 m
- masa 116.5 t
- motor diesel 14D40 (consum de 340 l/ora) :x
- capacitate rezervor combustibil 3900 l
- putere dezvoltata 1472 kW
- viteza maxima 100 km/h
Si acum sunt fericitul ei posesor
Un foarte scurt istoric al locomotivei diesel-electrice BR120 (denumita M62 in fosta URSS).
Prototipul a fost construit in anul 1964 iar in total au fost construite aproximativ 3273 de locomotive, incluzand aici si modelele pentru armata si pe cele destinate exportului in tarile socialiste.
In DDR aceste locomotive au fost denumite initial V200, mai tarziu primind denumirea BR120. Primele locomotive au fost livrate in 1966. Datorita problemelor tehnice aparute pe parcursul exploatarii, a consumului urias de combustibil si ulei dar si datorita uzurii mari a cai de rulare produse de aceste locomotive, ultimele exemplare au fost scoase din uz in anul 1994.
Cateva detalii tehnice:
- dispunerea osiilor Co-Co
- lungime 17.5 m
- masa 116.5 t
- motor diesel 14D40 (consum de 340 l/ora) :x
- capacitate rezervor combustibil 3900 l
- putere dezvoltata 1472 kW
- viteza maxima 100 km/h