De curand am cumparat, din Germania locomotiva Roco Rh1044 la scara N. Imediat ce am scos-o din cutie mi-a placut foarte mult! O mica bijuterie.

Am pus-o repede pe linie si i-am dat curent. Spre uimirea mea locomotiva a inceput sa mearga insa impiedicat rau. Sinele erau curate. La o analiza mai atenta lucrurile nu s-au dovedit a fi prea roz astfel incat locomotiva a fost facuta imediat bucati si a intrat direct in reconstructie. Dar iata ce am gasit in ea, si cum intelege ROCO sa vanda pe piata din... Germania:
Imediat ce am desfacut-o am si sesizat o anomalie - cu toate ca punctele de culegere a tensiunii de la pantografe sunt identice (suruburile acelea mici si negre de la carcasa) clemele culegatoare de curent de pe cablaj nu sunt identice. Una din ele este OK, cea de a doua o IMPROVIZATIE. Probabil ca se terminasera clemele din cutiuta si oamenii au improvizat cu un alt tip de clema indoita cu patentul...


Iata de ce mergea locomotiva in hopuri - priviti cum sunt montate aceste perii colectoare de tensiune de la roti (mentionez inca o data, locomotiva este nou-nouta, cumparata din Germania)
Asta e super:

Si asta e frumos montata pe langa roata:

Ia uitati aici va rog frumos cum se agata aceasta perie colectoare in bavurile sasiului:

Singurul lucru corect si frumos - motorasul cu 2 volante:

In sfarsit ce sa mai zic? Dupa reconstructie locomotiva merge foarte bine, toate hibele acestea au fost din montaj. Propun ca Roco sa se lase de montaj si sa inceapa sa vanda Kit-uri dupa modelul american. Ne-am construi noi MULT mai bine modelele.


Am pus-o repede pe linie si i-am dat curent. Spre uimirea mea locomotiva a inceput sa mearga insa impiedicat rau. Sinele erau curate. La o analiza mai atenta lucrurile nu s-au dovedit a fi prea roz astfel incat locomotiva a fost facuta imediat bucati si a intrat direct in reconstructie. Dar iata ce am gasit in ea, si cum intelege ROCO sa vanda pe piata din... Germania:
Imediat ce am desfacut-o am si sesizat o anomalie - cu toate ca punctele de culegere a tensiunii de la pantografe sunt identice (suruburile acelea mici si negre de la carcasa) clemele culegatoare de curent de pe cablaj nu sunt identice. Una din ele este OK, cea de a doua o IMPROVIZATIE. Probabil ca se terminasera clemele din cutiuta si oamenii au improvizat cu un alt tip de clema indoita cu patentul...


Iata de ce mergea locomotiva in hopuri - priviti cum sunt montate aceste perii colectoare de tensiune de la roti (mentionez inca o data, locomotiva este nou-nouta, cumparata din Germania)
Asta e super:

Si asta e frumos montata pe langa roata:

Ia uitati aici va rog frumos cum se agata aceasta perie colectoare in bavurile sasiului:

Singurul lucru corect si frumos - motorasul cu 2 volante:

In sfarsit ce sa mai zic? Dupa reconstructie locomotiva merge foarte bine, toate hibele acestea au fost din montaj. Propun ca Roco sa se lase de montaj si sa inceapa sa vanda Kit-uri dupa modelul american. Ne-am construi noi MULT mai bine modelele.
