Roco Rh1044

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Alex_Stoicia

Active Member
27 Februarie 2008
235
1
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
De curand am cumparat, din Germania locomotiva Roco Rh1044 la scara N. Imediat ce am scos-o din cutie mi-a placut foarte mult! O mica bijuterie.

Am pus-o repede pe linie si i-am dat curent. Spre uimirea mea locomotiva a inceput sa mearga insa impiedicat rau. Sinele erau curate. La o analiza mai atenta lucrurile nu s-au dovedit a fi prea roz astfel incat locomotiva a fost facuta imediat bucati si a intrat direct in reconstructie. Dar iata ce am gasit in ea, si cum intelege ROCO sa vanda pe piata din... Germania:

Imediat ce am desfacut-o am si sesizat o anomalie - cu toate ca punctele de culegere a tensiunii de la pantografe sunt identice (suruburile acelea mici si negre de la carcasa) clemele culegatoare de curent de pe cablaj nu sunt identice. Una din ele este OK, cea de a doua o IMPROVIZATIE. Probabil ca se terminasera clemele din cutiuta si oamenii au improvizat cu un alt tip de clema indoita cu patentul...



Iata de ce mergea locomotiva in hopuri - priviti cum sunt montate aceste perii colectoare de tensiune de la roti (mentionez inca o data, locomotiva este nou-nouta, cumparata din Germania)

Asta e super:


Si asta e frumos montata pe langa roata:


Ia uitati aici va rog frumos cum se agata aceasta perie colectoare in bavurile sasiului:


Singurul lucru corect si frumos - motorasul cu 2 volante:


In sfarsit ce sa mai zic? Dupa reconstructie locomotiva merge foarte bine, toate hibele acestea au fost din montaj. Propun ca Roco sa se lase de montaj si sa inceapa sa vanda Kit-uri dupa modelul american. Ne-am construi noi MULT mai bine modelele.

 
Felicitari!
Simpatica locomotiva merita intr-adevar toate eforturile pentru a o face sa se deplaseze asa cum trebuie 8)
Nici eu nu m-as fi asteptat la asemenea scapari la asamblare, mai ales din partea firmei Roco :( , dar asta te ridica pe tine si mai mult fiindca ai reusit sa le remediezi :aplauze:
Happy train-driving! :)
 
Alex prima mea achizitie in materie de locomotive la N este modelul RH1144.Am cuparat-o de noua.Merge impecabil nu am ce sa ii reprosez.Singurul lucru ce m-a deranjat au fost becurile,insa in momentul in care o digitalizez ii voi pune leduri . Nu inteleg cum de ai putut sa ai asemenea probleme ,mai ales ca susti ca ai cumparat-o de noua.

Dupa cum se observa si la mine este ceva mai scurta clema ce ajunge pe un pantograf.nu am testat sa vad daca e functional sau nu.cred ca este un defect de productie a celor de la ROCO,daca sunt asamblate pe banda rulanta probabil ca cei care le-au lipit clemele au omis ca sunt mai scurte.

Si o intrebare as avea,ai de gand sa o digitalizezi?
jucaria mea
http://roco.cc/index.php?id=142&Anfangsposition=45&artikelnummer=23463

pozele mele
 
Am patit si eu cu anumite produse Roco ( la HO ) sa aiba probleme , dar de obicei era vorba de mici detalii lipsa...pe care mi le-au expediat ( evident gratis ) in scurt timp.

Cel mai grav lucru , am avut o loco Br 93 cu o biela lipsa , pentru aceasta am primit tot setul de biele :!:

Eu as trimite toate pozele pe mail la Roco , sa vedem ce zic , pana acum roco a fost foarte atent cu clientii , nu cred ca au sa ramana nepasatori si au sa trimita piesele cu probleme...
 
hgdan a spus:
...pana acum roco a fost foarte atent cu clientii , nu cred ca au sa ramana nepasatori si au sa trimita piesele cu probleme...
... cu exceptia motorului cu volant fara volant din BR218 a mea :D
Imediat ce le-am atras atentia ca pe site apare ca avand volant, fapt pentru care, de buna credinta, am si achizitionat modelul, au modificat site-ul si s-au facut ca ploua :p
Totusi, ii iert fiindca au fost in stare sa produca bijuteria 64 si alte aburoase superbe, cu bielele corecte :aplauze: :aplauze: :aplauze: (ca de aia nu mai pot ei :D :D :D)
 
buna baieti,

ca proprietar de cateva 1x44 (1044.501 de record, 1044.094 Blutorange, 1044.203 in Schachbrett, 1044.204 Valousek, 1044.208 RCA, ultimele trei acum seria 1144), modele vechi si noi, pot sa va spun ca aceste probleme sunt tipice pentru locomotivele produse de Roco la inceputurile fabricii din Arad... asa ca vinovatii nu trebuiesc cautati prea departe!

piesele veneau gata de la GlĂśggnitz (electrice) si Banska Bystrica (mecanice) si compatriotii nostrii le-au montat cum i-a dus capul!

remarc cu uimire la locomotiva lui Alex lipsa lamei colectoare dintre pantografe de pe acoperis... nu ca ar merge el cu catenara ;) insa daca intr-o zi o face, ce face?

sa nu uitam si piesele de la Alexander WĂźlz, 9mm.at, pentru superdetalierea locomotivei: tampoanele corecte (din cate imi amintesc, 1044.089 are tampoane dreptunghiulare iar 1044.2 adica 1144 actuale au tampoane cu Crash-Elemente), manerele din spate, treapta de pe bot... Alex WĂźlz pregateste si un bot complet echipat cu furtune care se poate substitui celui Roco!

sa nu uitam si platinele AMW HĂźbsch (cu priza de decodor NEM 651 sau decodor de la Tran) care se pot substitui celei originale Roco!

in rest un model super... ca altfel nu cumparam 5 diferite si un Dummy! :D
 
Horia_Radulescu a spus:
pot sa va spun ca aceste probleme sunt tipice pentru locomotivele produse de Roco la inceputurile fabricii din Arad... asa ca vinovatii nu trebuiesc cautati prea departe!

:D :D :D :D :D se putea altfel?
 
Horia_Radulescu a scris:
pot sa va spun ca aceste probleme sunt tipice pentru locomotivele produse de Roco la inceputurile fabricii din Arad... asa ca vinovatii nu trebuiesc cautati prea departe!
sogard_2003...
se putea altfel?
Asa fratilor , dati-va cu Tesla-n coaie... ca doar muncitorii din ARAD sunt imbecili !!!
Am avut un 1044 produs acum cativa ani , de nu mergea decat intr-un sens, in celalat de la un bec decalibrat intra in scurt...
Un BR 57 de nou-sigilat i-au cazut bielele pe-o parte. Crocodil ashishderea, tranvai cu mufa decodor varza, shienenbus, cu contacte precare etc, etc, de n-am mai vazut la nici un producator atatea probleme.
Toate astea insirate tot de la Arad or fi, inclusiv cele produse acum cativa ani ?
Adica muncitorii aia din Slovacia , Austria sau China sunt "muc si sfarc" iar la noi doar idioti. :p :p :p :-x :-x :-x :-x :-x

rally ... un ofticat pe toti cei ce-mi denigreaza tara, sub orice forma
 
rally a spus:
rally ... un ofticat pe toti cei ce-mi denigreaza tara, sub orice forma

ofticat bine de tot. :D cand vezi atatea ce poti sa mai faci. Eu in continuare sustin ideea ca e un defect de productie de serie.mi s-a intamplat si mie la munca,deci nu e neaparat vorba de roman dar faceam haz ca nu-s prea multi care sa fie capabili de ceva.Hazul asta poate ii duce la ceva bun...
 
Horia_Radulescu a spus:
buna baieti,

...pot sa va spun ca aceste probleme sunt tipice pentru locomotivele produse de Roco la inceputurile fabricii din Arad... asa ca vinovatii nu trebuiesc cautati prea departe!...

Sigur ca nu trebuie cautati departe vinovatii, ci foarte aproape de Romania, fix in Austria.
Proasta functionare a unei fabrici e o problema de management.
Nu sunt prosti muncitorii care lucreaza intr-o intreprindere care da rebuturi, e prost managementul acelei intreprinderi care angajaza muncitori prosti, nu ii instruieste si nu ii motiveaza.

Exagerand proportiile sa ne imaginam:

Sunt un producator de ceasuri elvetiene. Doresc sa reduc costurile mutand productia in Burkina Faso. Mut utilajele intr-o hala din Ouagadougou si angajez 45 de burkinezi.
Apoi stau si ma mir ca produc rebuturi si spun la toata lumea: "Nu se poate domnule cu baietii astia, sunt prosti rau!". Oare ei sunt prostii?
 
Iar apar discutiile acestea pe forum ..... cred ca sunt inutile si ascund frustrarea multora dintre noi .
Ca sa continui cu exeplele , nu chiar din lumea trenulistica , la o firma unde am lucrat a hotarat cumpararea a 16 Golf V noi noute ( made in wolfsburg sau ma rog asamblate acolo de superdotatul muncitor blond cu ochi albastrii ) .
16 din 16 au avut probleme de calitate (au uitat nisite suruburi , ceva garnituri , zgomote ciudate prin interior , intr-una ploua .... ( cand am fost la ei in vizita mi-au prezentat cu mandrie camera lor de testare a garniturilor ( monsun area ) de care erau super mandrii , dar se pare ca si pe acolo procedurile sunt optionale :x ) .
Exemple mai pot da o multime , referitoare la "minunatiile" produse de muncitorii blonzi cu ochi albastrii si despre "profesionalismul" lor .
Din pacate managementul nu stie ce sa faca sau li se rupe, oricat de mult ai plati un muncitor acela nu va fi multumit pentru ca , de obicei nu are notiunea muncii sau a banului ( adica daca dublezi la unul salariul va fi multumit pana dupamiaza cand se duce sa-si cumpere de la supermarketul din colt o plazma de 2x mai mare ca a vecinului , bineinteles pe rate cu 35% dobanda+ comisioane , ca doar nu conteaza , acum are salariu :confused: :confused: :confused: ) .
Deci , Domnilor , atat timp cat cumparati modele europene la pret de specula cu probleme de calitate .... cine este tampitul care sa chimbe ceva :?: :?: :?:
Poate le mai da o prima .... ca au bagat plazme la oferta la carrefour :evil: :evil: :evil:
p.s. cele 16 golfuri nu aveau nr de serie onsecutiv si nu au fost asamblate sambata pe schimbul 3 :skul:
 
@Rudi

....si se curata de la coada!

@Alex

nu dispera,obisnuieste-te cu asemenea "necazuri",nu numai la Roco,ci la toate
firmele(de trenulete si nu numai) si nu uitati ca traim intr-o societate de consum
unde trebuie sa producem,bine sau rau asta este secundar....daca s-ar face toate
bine de la inceput ce am mai face dupa??? :p nu am mai avea ce repara ,inlocui
sau completa... :D
 
buna baieti,

probleme de fiabilitate gasesti si la BMW-ul meu, care costa cat 3 Golfuri V si nu este montat in Slovenia ci chiar in inima Bavariei :(

Rudi are mare dreptate cu proverbul sau... problema este ca la Roco, dupa cum bine spunea si Alex, nu prea mai are cum sa se imputa pestele de la cap, pentru ca acel cap a taiat pur si simplu CTC-ul (pentru post-decembristi: controlul tehnic de calitate) si acesta se face LOCAL, la fabrica care face asamblajul final... adica la Arad... :(

cat despre a denigra tara... daca n-as vedea asa de multi 'refugiati din rrrromania' la fiecare semafor mulhousian, daca n-as auzi zilnic de boacane incredibile, poate as denigra-o mai putin... pana atunci va trece insa multa apa pe Rin...

cea mai mare dreptate o are insa Cosmin, modele perfecte si imperfectibile nu exista, nici macar la Micro Metakit (atentie, montate in Coreea!) :D
 
Horia_Radulescu a spus:
probleme de fiabilitate gasesti si la BMW-ul meu, care costa cat 3 Golfuri V si nu este montat in Slovenia ci chiar in inima Bavariei :(

Si asta se mai poate continua in orice domeniu ......Problema cea mai mare in ziua de azi (in orice tara )sunt costurile de materiale ,combustibil etc. Si asa se face ca firmele fac economie chiar si la controlul final.
Si ca tot spunea careva de un Golf asamblat de un muncitor blond cu ochi albastrii . :D ..... Adevarul este ca la aceste firme de autoturisme (VW ,BMW ,Opel etc)lucreaza la banda mai multi muncitori cu parul negru care vin din :Grecia,Turcia,Polonia,Croatia etc etc.....
 
Buna baieti,

Insprirat de discutiile din zilele trecute de la sorgard si Alex.S despre seriile 1044 si 1144 ale OBB, am cerut lui Alexander Wulz din Viena prin mail cateva esantioane de piese Finescale pentru decorarea acestora si, cu o mica intarziere (isi sarbatoarea omul nunta) :D iata-le :


Asa se livreaza setul pentru o 1044.2 adica acum 1144

Iata doua 1044.2 comparativ, una langa alta, cea din stanga echipata corect cu crashpuffern, trepte si manere si cealalta in starea originala, falsa, asa cum o livreaza Roco :


Iata si pe 1044.094 in Blutorange, corect cu manere si trepte si tampoane rotunde :



1044.201 in culori Schachbrett, cu tampoane noi :


Si alta 1044.2 in schema Valousek, echipata si ea complet :


Enjoy
 
Horia ,se vede imediat diferenta ,mult mai bine arata asa....Dar ce faci cu aceste cuple ?Parca acum mai mult deranjeaza daca sunt asa mari.... :(