buna,
dupa ceva munca, iata un tren CFR aproape complet... ar putea fi foarte bine Rapidul 662 Iasi-Bucuresti, "comprimat" modelistic la... mai putine vagoane!
mai intai o 43 a CFR, deja cunoscuta:
urmeaza un Aeem, 30-76 004 pe baza Fleischmann:
apoi Aeem 30-76 007, de data asta pe mult mai realista baza de la Minitrix:
spre comparatie, la dreapta Fleischmann si la stanga Trix:
Fleischmann a dat-o rau de tot in bara dupa modul cunoscut: sasiu mult prea inalt ca sa incapa cupla scurta KKK, acoperis prea scund, pereti prea inalti, ferestre prea mici cu rame prea groase... seamana a orice, numai a fost Aim(z)260 nu!
iata-l pe Beem 22-96 009, unul din primele, fara capete la sorturi (baza Fleischmann, aceleasi defecte ca Aeem, boghiurile GP200 urmeaza a fi montate):
apoi Beem 22-96 046, pe baza Minitrix, mult ma corect, provizoriu pe GVa in loc de GP200:
in final Beem 22-96 049, cu inmatriculare conforma TSI (RO-CFR CALATORI), un fost Bomz236 DB AG cu 11 ferestre, pe baza Arnold; se remarca salonul central, corect pentru CFR si sorturile:
si iata inca o data capul rapidului, intr-un oras romanesc de pe parcurs:
enjoy,
dupa ceva munca, iata un tren CFR aproape complet... ar putea fi foarte bine Rapidul 662 Iasi-Bucuresti, "comprimat" modelistic la... mai putine vagoane!
mai intai o 43 a CFR, deja cunoscuta:
urmeaza un Aeem, 30-76 004 pe baza Fleischmann:
apoi Aeem 30-76 007, de data asta pe mult mai realista baza de la Minitrix:
spre comparatie, la dreapta Fleischmann si la stanga Trix:
Fleischmann a dat-o rau de tot in bara dupa modul cunoscut: sasiu mult prea inalt ca sa incapa cupla scurta KKK, acoperis prea scund, pereti prea inalti, ferestre prea mici cu rame prea groase... seamana a orice, numai a fost Aim(z)260 nu!
iata-l pe Beem 22-96 009, unul din primele, fara capete la sorturi (baza Fleischmann, aceleasi defecte ca Aeem, boghiurile GP200 urmeaza a fi montate):
apoi Beem 22-96 046, pe baza Minitrix, mult ma corect, provizoriu pe GVa in loc de GP200:
in final Beem 22-96 049, cu inmatriculare conforma TSI (RO-CFR CALATORI), un fost Bomz236 DB AG cu 11 ferestre, pe baza Arnold; se remarca salonul central, corect pentru CFR si sorturile:
si iata inca o data capul rapidului, intr-un oras romanesc de pe parcurs:
enjoy,