Rapidul R662 intra in statie... la scara!

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
7.003
2.551
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
buna,

dupa ceva munca, iata un tren CFR aproape complet... ar putea fi foarte bine Rapidul 662 Iasi-Bucuresti, "comprimat" modelistic la... mai putine vagoane! :)

mai intai o 43 a CFR, deja cunoscuta:


urmeaza un Aeem, 30-76 004 pe baza Fleischmann:




apoi Aeem 30-76 007, de data asta pe mult mai realista baza de la Minitrix:




spre comparatie, la dreapta Fleischmann si la stanga Trix:


Fleischmann a dat-o rau de tot in bara dupa modul cunoscut: sasiu mult prea inalt ca sa incapa cupla scurta KKK, acoperis prea scund, pereti prea inalti, ferestre prea mici cu rame prea groase... seamana a orice, numai a fost Aim(z)260 nu! :(

iata-l pe Beem 22-96 009, unul din primele, fara capete la sorturi (baza Fleischmann, aceleasi defecte ca Aeem, boghiurile GP200 urmeaza a fi montate):




apoi Beem 22-96 046, pe baza Minitrix, mult ma corect, provizoriu pe GVa in loc de GP200:




in final Beem 22-96 049, cu inmatriculare conforma TSI (RO-CFR CALATORI), un fost Bomz236 DB AG cu 11 ferestre, pe baza Arnold; se remarca salonul central, corect pentru CFR si sorturile:




si iata inca o data capul rapidului, intr-un oras romanesc de pe parcurs:


enjoy,
 
Frumoasa garnitura, eu stau cu modelele in cutii de mai bine de un an. Sunt putin invidios.

Felicitari, arata tare bine!

In ce oras e atelierul de raparatii auto?Sa stiu de el cand mai merg spre Bucuresti :p

Pentru Iasi-Tecuci ai nevoie de tractiune diesel, pe cand un DA( in loc de GM)?


 
Ca tot plec in noaptea asta cu rapidul spre Bucuresti, pe cand varianta cu dormitorul si cuseta?
 
Florine, adresa de la garaj nu-ti dau... ca e garaj BMW! :)

pentru R662 al tau, Bmee 21-80 as avea, desi nu are acoperis gri:


iar daca e tren de noapte, punem un AcBcmee in loc de AcBcee Goerlitz:


si un clasic WLABmee 71-31 ex DB:




cat despre loco... mi-ai dat tema de casa :D

desi, daca stau si ma gandesc... tot mai usor e de facut un GM decat un DA :|
 
:?: Si literele CFR de pe locomotiva au ajuns sa fure furnizorii de fier vechi ? :confused:
Felicitari ptr. lucrare ! :D

:aplauze: :aplauze: :aplauze:

:D Puiu
 
pai ce sa-i faci, si pe diorama mea au ajuns acei "furnizori de fier vechi"

Bobicul va capata candva si literele, insa nu am ajuns inca sa fac fotodecupajele... ca sa nu mai zic, pe scara N sunt asa de miiiiiiici... :(
 
:idea: Cred ca va trebui sa apelezi la cei care planteaza componentele in procesor de PC, ca la H0 a fost crimaaaa :( !

Puiu
 
Numai atat pot sa zic: :aplauze: :aplauze: :aplauze: (de la my, myself, si sa nu-l uitam pe I). M-ai lasat fara cuvinte. Ca de multe ori adorm gandindu-ma la garnituri romanesti (stiu ... e grav, si nu prea se poate trata usor).

Totusi nu am inteles o chestie: de ce nu ai inclus pentru vagonul de dormit (in partea a doua) si varianta de la Roco ? Sau ideea garniturii era de vagoane ceferizate din diverse alte produse asemanatoare de la altii ?
 
buna macleod,

nu, ideea era de modele la aceeasi scara: scara N! :D

vagonul de dormit de la Roco?
la scara asta Roco nu produce decat un T2s, 75-71 CFR, iata-l aici (bineinteles, vopsire personala acum 4-5 anisori):


toate modelele prezentate sunt pe scara N, 1/160, si aici nu avem ce avem la H0... facem totul singuri, singurei... (si la 16,5cm lungime vagonul... e de munca!) ;)