In 06.09.2009...andreiul a spus:Vali, singura locomotiva Roco pe care am scapat-o pe jos (pe parchet, fara covor) a fost un BR212. S-a ales cu un tampon rupt. La aburoase, nu stiu, ca nu am patit. Intr-adeavar, la chestii de genul asta (cel putin teoretic) modelele metalice sunt mult mai rezistente.
Reasamblarea locomotivei a decurs fara probleme, iar urmele acestei boacăne sunt destul de greu de vazut :mrgreen: (continuarea povestii este aici)mpursu a spus:Va urma inlocuirea becurilor cu LED-uri warmwhite, dar asta numai dupa ce voi reconstitui locomotiva, fiindca... acum cateva minute, in timpul probelor, trenul de marfa de pe linia interioara a deraiat in curba si a intrat in gabaritul liniei exterioare, ceea ce a dus la o cadere spectaculoasa a BeRii03 de pe masa direct pe... parchet
Dupa ce mi-am mai revenit din shock, spre MAREA mea surpriza, NU am gasit cioburi sau rupturi, ci doar subansamble si piese sarite de la locurile lor !!! Niste sarme sunt rupte, dar le identific eu repede cine-care-ce-cum-cand-unde etc. Deci se pare ca operatiunile de reparatie vor dura mult mai putin decat credeam
Astfel, trebuie sa recunoastem ca, desi Piko rateaza aburoasele intr-o veselie, macar le face... solide
D'apai dl. Krvkska are timp, da si talent. La mine nu ie niciunaa, nici alta.cosmin78 a spus:asa cum iti mai zisei...
http://houmrovyvlaky.bluehost.cz/Galerie/Doplnky/img00123.htm
gamitzu a spus:vazusem
fine leaf foliage , ala cu crengute pe acilea pe la romanica pe la voi, da nu mai stiu pe ce adresa, era undeva pe la vro 65 lei cutia daca nu ma insel.
obiwan a spus:Intrebare pentru cunoscatori:
incalzirea pentru uscare a nisipului din rezervor se facea electric, sau se genera aer cald la presiune?
a doua intrebare: Tranzitul de sus spre nisiparele locomotivei banuiesc ca se producea cu legea lui Newton. dar in sus? spre rezervor adicatelea...
obiwan a spus:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.