Poze locomotive cu abur

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Stie cineva povestea acelei locomotive de la Bucuresti Calatori? Ce numar avea si unde a fost fabricat exact?

Mai demult am gasit urmatoarea imagine de pe net (scuzati, nu mai stiu sursa. poate fi chiar de aici, de pe forum). Aproape ca se poate distinge un numar:

Precum si:

Alte fotografii facute de criss0571:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=10772
 
Locomotiva a avut numarul 763.106.

Mai multe gasiti aici:

http://www.trennet.ro/products/gallery/file1.pdf

un articol semnat Serban Lacriteanu, un mare domn caruia poate comunitatea trenulistica romaneasca o sa gaseasca timp sa-i dea un simplu "multumesc ".
 
Are cineva vreo informatie (poza?) despre locomotiva asta la CFR?
http://de.wikipedia.org/wiki/KkStB_108
Sperante sunt putine dar, cine stie?
 
Din intamplare am dat de niste informatii,dar fara imagini ale lor despre doua locomotive cu abur 1501031-DR construita de compania Henschel&Sohn si adusa in Romania in 1943 pentru remorcarea trenurilor militare spre front si atasez o imagine de ''gramada'' ,probabil dintr-un triaj cu linii moarte:



A doua locomotiva care in materialul citit spune ca ar fi fost unicat in Romania 230171 construita in 1932 la UDR (Uzina si Domeniile Regale) Resita la care atasez o alta imagine de ''gramada'',scuzati-mi expresiile.



Daca cineva are mai multe informatii si imagini despre cele doua locomotive cu abur,il rog sa le puna pe forum.
 
Salut!Am mai vazut undeva cele doua poze si scria ca sunt din parcul rece din Lugoj in anul '95.In ceea ce priveste 230.171,care se afla la Teius,intr-adevar este unicat prin faptul ca e singura locomotiva care se alimenta cu carbuni din tender prin intermediul unui surub'' fara sfarsit''(stoker)si usura munca fochistului.
 
Din pacate nu se vede numarul.

1451572_10151998343714901_1266197327_n.jpg

Sursa: Florentinagabriela Birsan - în Iasi.
 
Fotografie cu o locomotiva de cale ingusta ce la noi avea sa fie CFR 763
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/35/Narrow_gauge_steam_engine.jpg

"Steam engine of the Csoma-Szabadi GV in the station of Szentivånpuszta, Hungary, 1930"

http://www.angelfire.com/co3/drustvo/Cira/70x001.jpg
"760 mm locomotive with 0-C-0 wheel arrangement.
Former MAV 399.004."

sursa - http://www.angelfire.com/co3/drustvo/Cira/Cira.html
 
interesantul a spus:
victorian a spus:
Hello, salut tuturor. Am dat intamplator peste aceasta stire de pe site-ul Napocanews:

http://www.napocanews.ro/2010/10/ce-afaceri-mai-invarte-deputatul-adrian-gurzau.html

Stirea nu este noua, este din 2010, dar rezulta din ea ca in momentul respectiv in gara Cluj Est existau sase locomotive cu aburi abandonate. Mai stie cineva ceva despre soarta acestora?
Multumesc!


Momentul respectiv era martie 2005. Știriştii, precum in totdeauna, sunt foarte iuţi doar când e vorba de lele Mă’ry care l-a violat pe Bade John.

Uite aici pozele (7 la numar) fă’cute de mine în acel martie din 2005.

Dim ceea ce vezi cam 80% sunt in Renault, VW, sau alte cele....















Deci.... S-o mai dus pe cazan o mic㒠parte de parfum de epocă’...

Condoleanţe!

maus5 a spus:
Salut!Si eu le-am vazut la Someseni in sep.2004. In prima poza e 50.831, in a doua, printre crengi se vede, de la dreapta la stanga, 50.439, 50.831, 50.521.
In a treia se vede 230.524, iar in stanga 50.360, in a patra tot 50.831, in a cincea 50.521, in a sasea tot 230.524, iar in ultima tot grupul din poza a doua, 50.439, 50.831, 50.521. Una ti-a scapat, 50.192.



Situatia locomotivelor de la CUG Cluj in decembrie 2013:

50.439 fara tender



Atat a ramas din locomotiva 230.



Fremul, sasiul si rezervorul de pacura de la o locomotiva 50.000


50.191


50.831


50.521


Neidentificata

 
Fosta CFR 40.006 D in Slovacia.

Foto-06.jpg


info si poze:
http://www.railpage.net/modules/news/article.php?iscomment=1&storyid=2806
 
Uite aici cateva informatii:
http://www.dampflok.at/index2.html?/550.htm
 
Rigel,

povestea este una foarte urata, dar care s-a terminat cu bine , din fericire:

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5495&start=0

O oarecare tristete ma incearca si pe mine (si nu cred ca sunt singurul) ca bijuteria din imaginea lui Gam3 nu pufaie cu placutele CFR pe ea. Insa cred ca a fost cea mai potrivita solutie pentru salvarea de la inevitabila taiere.
 
Prin 2002 au fost începute demersurile pentru plecarea locomotivei 40.006 şi 40.003, că’tre Slovacia...... Recent cineva punea o întrebare cu "direcţie"....dac㒠locomotiva a plecat numai pentru "euro"....... Dovada c㒠nu a ajuns la un "Furnal" de prin Turcia (nici mă’car la Galaţi) este poza cu locomotiva în stare de funcţionare, în probe de parcurs....cu numă’rul 4296 şi care conform unor spuse este deja "angajată’" în organizarea "trenului fotografic" de anul viitor din Slovacia. Pentru 40.006 s-au folosit piese de la "donatoarea 40.003" pentru care pe moment nu mai sunt fonduri (epuizate fiind pentru readucerea la viaţ㒠a locomotivei 40.006) ; va fi mutat㒠la muzeul de la Brezno, aşteptând fondurile pentru "resuscitarea totală’" şi a ei.
în 2006 SAAF a fost executat㒠silit de "Tunele SA"....ocazie cu care pe tronsonul Subcetate-Bouţari a dispă’rut şi sina de pe terasament [m㒠întreb...eu vă’zând cu ochii mei acum vreo trei ani şi jumate, vagoane ră’mase pe un terasament fă’r㒠şine (dincolo de Sarmisegetusa), venind dinspre Simeria că’tre Caransebeş...ce soart㒠ar fi avut aceste venerabile maşini ???]. Un merit deosebit în aceast㒠salvare a avut-o d-nul Bodo Hauswald, care a venit cu "finanţele" pentru 40.006 şi 40.003 pe care le-a donat, apoi, Muzeului de la Bratislava.
Din partea Muzeului CF de la Bratislava, d-nul Kubacek s-a ocupat de ducerea la bun-sfârşit a readucerii la viaţ㒠a locomotivei 40.006.... Asta m㒠duce cu gândul (fiindc㒠în Slovacia calea ferat㒠este înc㒠"a statului slovac"-din ce ştiu în acest moment şi sper s㒠nu greşesc) la faptul c㒠statul slovac a fost capabil s㒠dea bani pentru o locomotiv㒠cu abur, pentru a fi din nou "sub presiune"...urmând ca şi 40.003 s㒠prind㒠viaţ㒠cât mai curând posibil (pentru c㒠nici la ei nu-i totul "pe roze").
Privind comparativ, nu-mi ră’mîne decât să’-mi iau jucă’riile şi s㒠ma duc....acas㒠!!!!
P.S. Åži eu aş fi avut o frumoas㒠visare....s㒠le vă’d prin frumoasele noastre defilee, pufă’ind gros şi maiestus, remorcând vaşnic un tren chiar "normal", nu numai "nostalgic".....dar mai bine aşa, decât amintire (alb-negru, poate rar coloră’) într-o poz㒠!!!
 
E trist sa constati cat de neputinciosi suntem, oricat de patrioti suntem nu putem sa nu ne punem intrebarea ce s-ar fi ales de aceste doua locomotive daca ramaneau aici.

Raspunsul e simplu de aflat pentru ca trebuie vazut ce destin au avut celelalte masini din serie (hai ca e usor de vazut ca au fost doar 7) dupa inchiderea sectiei cu cremaliera in 1978.

Pai...

2 sunt in Slovacia, asa cum s-a scris mai sus, 001 la Petrosani (poze cu ea pe forum), 004 in muzeul ruginii de la Sibiu (poze pe forum, e aia ingramadita langa poarta), 005 stare de rugina la Subcetate, 007 la Dej (poze cred ca sunt pe forum), 002 taiata de un proprietar de carciuma din Iasi pentru ca ii obtura afacerea.

Exemplarul din poza de mai sus este singurul repus in stare de functionare. La noi ar fi ajuns napadita de buruieni pe undeva sau cutii de conserve.
 
4295 am gasit-o aici, pornind de la un link dat de semafor.

https://www.facebook.com/tuktoiaktuk/photos/pb.625967497440334.-2207520000.1397475868./648720865164997/?type=3&theater