In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Nu cumva locomotiva a fost folosita ca si cazan de abur la o societate comerciala si nu mai este in patrimoniul CFR de multi ani ?
Caz in care e o minune ca mai exista si este un cosmar legislativ sa determini cine mai este proprietarul ei (in cazul societatilor in lichidare) si un vis urat sa mai faci ceva cu ea ?
Buna. am fost acum vreo 20 de ani in sighet (maramures) si era acolo o gara de cale ingusta (ce ducea din sighet pana in sugatag parca). in sighet, la gara, erau doua locomotive cu abur de cale ingusta, abandonate. Repet ca aceasta gara nu are legatura cu gara principala. am trecut din nou prin zona si nu le-am mai putut gasi. are cineva poze cu aceste locomotive? mersi tututor
Salut!Foarte valoroasa lista,dar nu stiu daca numerele de fabricatie sunt reale,am mai vazut o lista mult mai ampla,dar numerele de fabricatie nu coincid.Numerele de fabricatie din lista aceasta,in cealalta lista era numarul cazanului.
O fotografie color din anii 20 (folosind tehnica autocrom), aratand o locomotiva distrusa in urma razboiului greco-turc langa localitatea Usak.
ceva incredibil sau nu? Vedeti neaparat aceasta poza in intregime si la o rezolutie mult mai mare aici - http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8a/Burnt_Locomotive,_U%C5%9Fak.jpg
Aceasi tehnica a fost folosita pentru urmatoarea poza. De la alt site aflu ca ar fi prima poza color al unei locomotive cu abur. Link din nou aici - http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a8/Ffestiniog-Railway-07419u.jpg
Mai era undeva pe net si o fotografie color cu o locomotiva franceza distrusa in 1917, dar nu o mai gasesc. in fine
CFR 230.132 (Res 172/1932) cu tender 230.530.
Prima locomotiva tip P 8 construita la Uzinele de Fer si Domeniile din Resita S.A. A fost repartizata la 14.11.1932 depoului Brasov, a fost retrasa din serviciu la 13.11.1976, iar in prezent se afla la depoul Ploiesti.
Vopsita in rosu, verde si negru, dupa "CAET DE SARCINI GENERAL pentru constructia de material rulant nouââŹÂ elaborat in anul 1929.
Poza e mare asa ca am pus direct link
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/887336_10200214976332782_4335192373475992285_o.jpg
catalin a spus:
...230.132 la iesirea din uzina in 1932, in frumoasa vopsire verde maslin: