incep cu poze de sub pod, voiam sa vad de fapt pe ce "stau" traversele
urcam pe pod si incepe sesiunea de "shooting" si masuratori...
vedere in "lungul" podului, grinda principala stanga
vedere inversa catre capul podului
vedere "de sus"
vedere tot in "lungul" podului, dar pe la mijloc
vedere "prindere" traversa, aceste prinderi sunt doar de o parte a traversei si alterneaza de la o traversa la alta, prima traversa are prinderea in fata, urmatoarea in spate
si ceva "priviri" de ansamblu
urmeaza pus mana pe liniar si creion si trasat schitele. dupa aceasta sesiune de shooting,
chiar aceea este reprezentarea reala. este o grinda cu inima sudata, in format "I" si grosimea inimii este de 20 mm (facem abstractie de placa din fata, ce am reprezentat-o eu anterior). pe lungimea grinzii sunt placi verticale de latime 110 mm sudate de grinda principala (la distanta de 500 mm una fata de alta, de fapt in dreptul fiecarei traverse de lemn) pe acele placi, prin nituire, se prind suportii pentru traverse in forma de "T".
urcam pe pod si incepe sesiunea de "shooting" si masuratori...
vedere in "lungul" podului, grinda principala stanga
vedere inversa catre capul podului
vedere "de sus"
vedere tot in "lungul" podului, dar pe la mijloc
vedere "prindere" traversa, aceste prinderi sunt doar de o parte a traversei si alterneaza de la o traversa la alta, prima traversa are prinderea in fata, urmatoarea in spate
si ceva "priviri" de ansamblu
urmeaza pus mana pe liniar si creion si trasat schitele. dupa aceasta sesiune de shooting,
LDH a spus:Nu stiu daca aceea este reprezentarea reala (...)
chiar aceea este reprezentarea reala. este o grinda cu inima sudata, in format "I" si grosimea inimii este de 20 mm (facem abstractie de placa din fata, ce am reprezentat-o eu anterior). pe lungimea grinzii sunt placi verticale de latime 110 mm sudate de grinda principala (la distanta de 500 mm una fata de alta, de fapt in dreptul fiecarei traverse de lemn) pe acele placi, prin nituire, se prind suportii pentru traverse in forma de "T".