In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Mai, stii cum e in viata. Ca sa parafrazez vorba neamtului, zece idioti, zece opinii diferite.
Exista oameni care nu mai lucreaza cu nimic altceva decat modele imprimate 3D. Exista si altii ca mine care colectioneaza nu pentru doi sau trei ani ci cateva decenii...
Bun, după cină sunt mai optimist.
Încerc să văd partea plină a paharului...
Pun o cabină 3D, corectă, mă bucur de model un cincinal, cel puțin, și apoi înlocuiesc iarăși cabina, alt cincinal și tot așa, până trec în altă dimensiune sau poate apare ceva 3D mai durabil intre timp.
După ce m-am luptat cu albu' și alte neajunsuri, am terminat și semiremorca.
"Luminile" pe spate sunt de fapt materialul de bază roșu, vopsit cu negru și frecat cu smirghel.
Scările sunt făcute în atelierul propriu.
La Volvo mai am de bibilit pe la "stopuri", să inmatriculez autotrenul, plăci cu TIR, etc.
Imagine surprinsă de mecanicul locomotivei ce se apropia de trecerea la nivel, fară bariere. Trebuie semnalizare neaparat. Și amenzi grele.
Se mai poate tipari textura (adica poza reala cu stopul, gen asa: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRXX7mmNpzR5N261IP54VDPE4IYQYE9l-ioMw&usqp=CAU ) si prinde cu adeziv transparent (picatura gel) pe o folie subtire transparenta, apoi vopsite marginile cu marker negru. In functie de cat de groasa e hartia pe care se tipareste, absoarbe mai mult sau mai putin adezivul.
E mai mult chin, dar iese foarte real la scara 1:72.
Din păcate, poze la așa rezoluție sunt rare, pentru perioada respectivă, adică anii aceia de "glorie socialistă".
Există asemenea piese, la scară, in kit-urile de la Kibri, însă nu mi-am bătut capul cu supradetalierea, am avut la indemană soluția de mai sus. Altfel trebuia să fac la mână toată structura din spate.
Deși nu vor rămâne in parcul meu auto, se înregistrează evenimentul.
Comanda specială, de nerefuzat, pentru un amic special, cu permisiunea de a face poze, publica, abuza, etc. Profităm, până acum am avut de a face doar cu "secretoși".
Temporar, in parcul meu auto, a "staționat" un Barreiros 6426, un kit în rășină, tot de la Otero Scale Models. Mi-a cam mâncat nervii, geamurile colțare nu am reușit să le aplic, fiind realizate prin vacuumform, nu se pupau cu golurile. Am renunțat la ele, camionul având mare noroc, numai cabina am vopsit-o de 5 ori...in alte vremuri trecute, era demult sub ciocan.
Ciocanul este la un brat de mine. In timpul montajului m-am hotarat sa nu ramana in parcul meu si probabil asta a fost un factor decisiv.
Insa doua-trei palme tot isi merita.
Un Iveco Stralis de la Primafrio a tranzitat pe șoselele socialismului multilateral dezvoltat, dinspre Suedia către țările calde. Destinația finală, la câțiva km de ocean, însă până atunci a stat frumos la trecere până au trecut surorile. A stat și la poze, fără mofturi.