De ceva vreme m-a prins si flama auto. Recunosc, Florin (Gam3) este principalul "vinovat", iar topicurile lui dediacate subiectului ma inspira foarte mult. O fi bine, o fi rau...nu stiu,eu sunt incantat. Daca pana acum "colectia" mea se reducea la cateva camioane TIR si ceva autoturisme fara nicio legatura cu epocile feroviare preferate, acum incerc sa "leg" trenurile cu auto.
Una din piesele din micul meu parc auto este un Volvo F12 "ITIA" de la AMW. Desi de epoca "recenta", l-am luat pentru ca imi placeau camioanele astea , le vedeam des pe strazile Craiovei.
O alta piesa care imi place foarte mult, este un Volvo F89 Turksped de la Albedo, care va fi "romanizat".
Si ca sa nu fie singur, am mai luat unul
Pe forumul http://www.baumaschinenbilder.de/forum/thread.php?threadid=35432&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=602 am gasit o imagine cu un F89 si un F88, cel din urma pare sa aiba matricula de Bucuresti. Discutia de pe forumul respectiv ar indica un numar de 10 bucati F88 in Romania.
Asa ca am luat si un F88 impreuna cu inca un F89 mai paradit, fara faruri, numai bun pentru combinatii sasiu-cabina. In imagine se observa o semiremorca deja trecuta prin lichid de frana (de 2 ori) si vopseaua tot nu a iesit toata. Mai insistam...
Una din piesele din micul meu parc auto este un Volvo F12 "ITIA" de la AMW. Desi de epoca "recenta", l-am luat pentru ca imi placeau camioanele astea , le vedeam des pe strazile Craiovei.
O alta piesa care imi place foarte mult, este un Volvo F89 Turksped de la Albedo, care va fi "romanizat".
Si ca sa nu fie singur, am mai luat unul
Pe forumul http://www.baumaschinenbilder.de/forum/thread.php?threadid=35432&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=602 am gasit o imagine cu un F89 si un F88, cel din urma pare sa aiba matricula de Bucuresti. Discutia de pe forumul respectiv ar indica un numar de 10 bucati F88 in Romania.
Asa ca am luat si un F88 impreuna cu inca un F89 mai paradit, fara faruri, numai bun pentru combinatii sasiu-cabina. In imagine se observa o semiremorca deja trecuta prin lichid de frana (de 2 ori) si vopseaua tot nu a iesit toata. Mai insistam...