Din aceasta locomotiva se foloseste sasiul cu osiile, cazanul , si platforma, in rest totul trebuie refacut de la zero.
Ce pot sa zic despre acesta locomotiva ,este bine realizata, din punct de vedere al detaliilor, la inceput sincer mi-a fost mila sa ma pun sa o "stric"
am trecut si peste asta.
am inceput cu inceputul si anume realizarea bielelor, lucru care nu a fost usor a vand in vedere documentatia subtire ce o posed despre aceasta locomotiva. in sfarsit, proiectare si apoi punere in opera.
Tabla de alama de 0.5mm
mai sunt cateva piese de adaugat, dar acelea se pun la urma prin lipire fixa.
Dupa ce am vazut ca ruleaza destul de bine locomotiva am inceput sa am curaj, partea ce-a mai grea din punctul meu de vedere a trecut, cu restul ma descurc ca am mai facut.
am placat cazanul cu styren, am realizat marchiza, si am trecut la modificarea platformei .
Momentan epuratorul si cosul de fum sunt puse penrtu fotografiat, ele nu sunt inca fixate, urmand intai sa finisez epuratorul si apoi sa-l lipesc.
Mai departe am inceput sa lucrez un pic si la tender, prin scurtarea sasiului si mutarea ultimei osii pentru a corespunde distantei intre osii practicate la locomotiva pacific romaneasca.
Momentan atat am reusit sa fac, lucrul la ea a inceput acum o luna in urma.
Va tin la curent cu evolutia lucrarii
Ce pot sa zic despre acesta locomotiva ,este bine realizata, din punct de vedere al detaliilor, la inceput sincer mi-a fost mila sa ma pun sa o "stric"
am trecut si peste asta.
am inceput cu inceputul si anume realizarea bielelor, lucru care nu a fost usor a vand in vedere documentatia subtire ce o posed despre aceasta locomotiva. in sfarsit, proiectare si apoi punere in opera.
Tabla de alama de 0.5mm
mai sunt cateva piese de adaugat, dar acelea se pun la urma prin lipire fixa.
Dupa ce am vazut ca ruleaza destul de bine locomotiva am inceput sa am curaj, partea ce-a mai grea din punctul meu de vedere a trecut, cu restul ma descurc ca am mai facut.
am placat cazanul cu styren, am realizat marchiza, si am trecut la modificarea platformei .
Momentan epuratorul si cosul de fum sunt puse penrtu fotografiat, ele nu sunt inca fixate, urmand intai sa finisez epuratorul si apoi sa-l lipesc.
Mai departe am inceput sa lucrez un pic si la tender, prin scurtarea sasiului si mutarea ultimei osii pentru a corespunde distantei intre osii practicate la locomotiva pacific romaneasca.
Momentan atat am reusit sa fac, lucrul la ea a inceput acum o luna in urma.
Va tin la curent cu evolutia lucrarii