A
Anonymous
Guest
Odata cu noul mers al trenurilor din decembrie 2008, OBB va pune in circulatie noile trenuri de mare viteza Railjet. Pentru inceput garniturile vor intra pe Viena-Salzburg-M�nchen, sporind numarul de trenuri pe aceasta relatie de la 3 la 6 pe sens (5 Railjet si un ICE-T), cate unul la fiecare 2 ore. In 2009 va urma Budapesta-Viena-M�nchen, iar in 2010 Viena-Bregenz/Z�rich.
OBB a comandat in anul 2006, de la Siemens Transportation Systems �sterreich, 23 de garnituri Railjet, iar in 2007 comanda a fost extinsa cu inca 44 de trenuri. Un tren este format din 7 vagoane (extensibil la 10), iar viteza maxima este de 230 km/h (optional 250 km/h). Noul tren ofera trei clase de confort: Economy (316 locuri pe scaune), First (76 locuri pe scaune) si Premium (16 locuri pe scaune). Tractiunea este realizata cu locomotive Taurus.
In anul 2007 clien�ii trenurilor OBB au putut sa decida asupra aspectului locomotivelor si vagoanelor Railjet. Pentru aceasta, pe trei locomotive Taurus s-au lipit autocolante ce propuneau diferite scheme de culori: 1016 034 - "Spirit of Salzburg", 1016 035 - "Spirit of Linz" si 1116 200 - "Spirit of Vienna". 1116 200, cu celebra schema rosu-visiniu, a convins.
Cateva fotografii din zona de triere a Wien Westbahnhof de langa statia Wien Penzing - octombrie 2008:
Si o imagine cu locomotiva 1016 035 ("Spirit of Linz") - Salzburg Hbf, august 2008 (tragea OEC 561 - Bregenz-Wien Wbf):
OBB a comandat in anul 2006, de la Siemens Transportation Systems �sterreich, 23 de garnituri Railjet, iar in 2007 comanda a fost extinsa cu inca 44 de trenuri. Un tren este format din 7 vagoane (extensibil la 10), iar viteza maxima este de 230 km/h (optional 250 km/h). Noul tren ofera trei clase de confort: Economy (316 locuri pe scaune), First (76 locuri pe scaune) si Premium (16 locuri pe scaune). Tractiunea este realizata cu locomotive Taurus.
In anul 2007 clien�ii trenurilor OBB au putut sa decida asupra aspectului locomotivelor si vagoanelor Railjet. Pentru aceasta, pe trei locomotive Taurus s-au lipit autocolante ce propuneau diferite scheme de culori: 1016 034 - "Spirit of Salzburg", 1016 035 - "Spirit of Linz" si 1116 200 - "Spirit of Vienna". 1116 200, cu celebra schema rosu-visiniu, a convins.
Cateva fotografii din zona de triere a Wien Westbahnhof de langa statia Wien Penzing - octombrie 2008:
Si o imagine cu locomotiva 1016 035 ("Spirit of Linz") - Salzburg Hbf, august 2008 (tragea OEC 561 - Bregenz-Wien Wbf):