Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notă: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
o gara facuta manual
Autor subiectAnonymous
Dată creare
In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Frumoasa lucrare bravo si din partea mea! Poate ar trebui sa te departezi putin de schema de vopsire de la Auhagen si sa virezi culoarea acoperisului catre un gri-albastrui asa cum e si in realitate. Sa nu uitam ca pe acolo curge multa apa de ploaie, zapada si "bat" multe intemperii :-|
forex poti procura din panelul care se foloseste la termopane.indepartezi spuma de la mijloc si ai forex.se lucreaza super bine.eu il folosesc la navimodelism.spor la treaba.
Dimensiunea şi complexitatea (din punct de vedere al detaliilor arhitecturale) unei staţii sunt foarte importante pentru alegerea respectivei clădiri ca subiect de machetă/dioramă. Mi se pare extraordinar că îţi doreşti să arăţi pe dioarma ta o clădire moldovenească. Deja există o tendinţă în modelismul feroviar românesc de excesivă descentralizare, adică modeliştii din Ardeal au subiecte locale pe dioramele lor, noi cei din sud cam la fel, voi cu o minunată plajă de alegere, la fel. Mi se pare normal, pentru că cel mai uşor ai acces la informaţii de aproape de locaţia ta, dar din ce în ce am mai puternică impresia că România e mai mare decât au impresia locuitorii ei, şi poate că cel mai bine este să ştim unii de alţii.
tin sa va spun ca pozele le-am facut in graba,asa ca ce nu se vede voi fi nevoit sa apelez la imaginatie.ce nu imi place este acoperisul din fata garii de pe peron.ma gandesc sa renunt la el ca sa se vada gara frumos.acum astept si parerile voastre.
Cu riscul de a deranja: nu văd nici un motiv pentru a reproduce această staţie pe o dioramă. Construcţia este de o valoare îndoielnică atât istorică, cât şi arhitecturală. Mă aşteptam la o clădire veche şi frumoasă, trebuie să recunosc... Din imaginile de pe Panoramio (Google Earth) mi se pare mai valoroasă care Niculina din Iaşi.
Nu trebuie, neaparat, ca o cladire de statie CFR sa fie valoroasa din punct de vedere arhitectural sau istoric ca sa intre in vizorul nostru si sa incercam sa o construim.
Simplul fapt ca incercam sa construim o cladire de la CFR este de apreciat.
Ce mare arhitectura gasiti in cladirea statiei Lipanesti (Prahova) sau Diocheti (Marasesti - Panciu)?
Va spun eu ca nu gasiti ca seamana mai mult cu casele din zona.
Probabil ca daca nu ar fi tabla cu numele statiei ai spune ca sunt case ale satenilor, poate, ceva mai instariti.
Hai să nu intrăm într-o polemică aiurea despre valoarea clădirilor de pe marginea liniilor. Nu vorbeam doar de valoare arhitecturală şi oricum clădirea aia ar putea avea ceva valoare peste 100 de ani, dacă rămâne în picioare, să vadă urmaşii cum se construiau în România clădiri mari şi urâte. Nu contest faptul că este extraordinar că se construiesc clădiri româneşti pe diorame. Ce vreau să spun este că poate efortul ar trebui îndreptat spre alte "obiective".
Clădirile pomenite (Lipăneşti, Diocheţi ) au o valoare istorică. Ă Ĺži în plus arată mai bine, arhitectural vorbind.
Dar până la urmă e o chestie de gust! Dacă omului îi place clădirea staţiei Rădăuţi... nu pot decât să-i urez spor la treabă.
Acest site folosește cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea conținutului, pregătească experiența și să te păstreze autentificat dacă te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.