in catalogul roco, la pagina 126, e un vagon H0e ( art 34028) care sssssssseamana cu vagoanele de la planul inclinat
![](http://i384.photobucket.com/albums/oo281/manlif2_0/Trenuri/Imagini%20trenuri/th_IMG_6477.jpg)
seamana in sensul ca ale noastre par a fi copiate dupa vagonul OBB, minus o fereastra si cateva simplificari....
Horia_Radulescu a spus:
Ca sa revenim la Modelleisenbahn GmbH, Florin a rezumat bine situatia. Fleischmann are in sertare un marfar complet cu ~10 vagoane si locomotiva aferenta epoca II CFR, Roco avea intreaga familie WL UIC Y si vagoane clasa standard Y/B, numai ca socotind cum s-au primit modelele propuse pana acum vom mai avea de asteptat o vreme. De ce? Pe simplul motiv ca altii le mananca mai repede pe ale lor, le digera bine si pe ei nu-i doare burta...
eu zic ca daca arunca pe piata locomotiva de epoca II, o sa bagam si vagoanele dupa ea.
apoi legat de vagoanele Y, deja ne-au indopat cei de la tillig, iar cei de la roco nu au plusat (dpdv al designului) prea mult peste, ca sa ne batem pe vagoanele lor.
in momentul de fata, cred ca este foame de locomotive. in prezent trebuie sa savuram variatiuni de EA in diverse haine, de parca suntem la cabina de proba, si ne-am cam plictisit asteptand vedeta - EA clasica cu pantografe simetrice. am mai vazut mai demult o ratusca improscata mult cu noroi, DA, desi mie unul nu mi se pare chiar urata. si cred ca daca ar apare un model de LDH, s-ar lasa cu liste de asteptare. DAR asemenea modele nu ar avea nici o sansa de a fi populare pe pietele mari, nu sunt cunoscute, si nu baga nimeni bani in ele.
asa ca ei stau cu modelele la sertar, si noi.....
p.s. tragand linie, in anul 2012 s-au gasit toti sa ne dea de mancare, si la cat de mic stomac ne invataseram sa avem, ni s-a cam aplecat.... au aruncat modele pe piata si roco, si fleischmann, si tillig, si traditionalul AFM, si au fost destule modele -
roco: etajate, 3 modele de Y
fleischmann: 3 modele de epoca II,
tillig: vagonul de dormit
AFM: setul M Eminescu si cel de 3 vagoane ava gri-albastru
si ce os mai fi uitat ....
si anul asta nu ne mai baga nimeni in seama. eu zic ca a fost o mare greseala de strategie...
p.s. la p.s. nu am bagat la socoteala TA, care a lovit unde trebuia: vagoane de marfa low cost si cu aproximatiile aferente.