In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
soseaua nu prea arata a sosea, mai mult a drum de tara, dar in cazuul asta trebuie sa ii schimbi culoarea si sa lipseasca marcajele,
daca vrei sa imiti asfaltul ca si modalitate ieftina si rapida iti recomand carton gri.
Multumesc pe acesta cale lui Florin , Rudi si Dorel pt. indicatiile pe care mi le-au dat in constructia de sosele( o sa avem in vedere indicatiile la urmatoarele constructii ) dar intre timp constructorul s-a apucat de treaba si a turnat soseaua dintr-un amestec de praf fin de glet , apa si pigmentul soselei si a iesit cam asa ceva .
Si acesta este pigmentul pe care l-am folosit in combinatie cu apa si gletul , binenteles ca dupa asezarea asfaltului , am mai dat o mina de pigment cu pensula peste sosea.
Imi place ce ai realizat cu acest modul, este chiar reusit, intradevar prima sosea nu era ceeace trebuia dar se pare ca la reconstrictia soselei ai reusit sa realizezi ceva in ton cu modulul.
Apropo de sosele, daca se lucra si in realitate asa cum ai facut tu soseaua(repede si la obiect) aveam cea mai vasta retea de drumuri din Europa.
Fiind in concediu si avind mai mult timp liber am lucrat si azi la un mic peisaj si iata ce-a iesit
Podetul a fost executat din scobitori lipite cu aracet si vopsit
Scurgerea dintr-o bucata de sirma de cupru cu izolatia retezata
Riul deocamdata este putin secat datorita secetei de pe la noi dar o sa curga si apa pe cursul lui.
Totul a fost executat din polistiren extrudat , taiat la dimensiuni si lipit intre el cu aracet , iar la vegetatie s-a folosit iarba de la Noch.
O sa mai apara si ceva tufisuri si arbusti .
A plouat la munte zdravan asa ca a venit si apa
Si citeva detalii mai amanuntite
A venit atita apa ca avem si pe canalul de scurgere de pe marginea caii ferate
Si in final toata apa a venit din farmacia lui Rally care se gaseste intr-un set de la Noch format din 2 tuburi unul de gel transparent si unul de intaritor , acestea se amesteca impreuna intr-un vas dupa care se toarna in forma dorita , timpul de intarire aproximativ 45-60 min.
Tuburile au cca. 100 ml. lichid
mie toata apa asta de ploaie imi pare a fi o bucata de gheata. se vede si mai bine la canalul de scurgere. e prea statica. trebuia sa-i dai un efect de scurgere. nu stiu. imi pare a fi moarta.
Acum deja e prea tirziu , atunci cind era in procesul de intarire trebuia suflat cu un feon cu aer cald pt. ai da ceva valuri .
Cel putin asa scrie in prospectul de la Noch , dar cum nu am gasit asa ceva , ramine asa , pe parcurs o sa vad ce pot face.
Cantonul
Totul este construit pe o placa de OSB de 50x50 cm pe care s-au lipit cu adezivi cantonul si accesoriile , sine, pietris, iarba , iar pomisorii sint facuti dupa metoda binecunoscuta , radacini pe care s-au aplicat diferite vegetatii
Cantonul si accesoriile sint productie Kibri si au fost foarte bine detaliate , si s-au imbinat bine .
Conform indicatiilor s-a mai construit inca un sens de circulatie iar in imediata apropiere va apare un modul numai cu schimbatoare de cale care asigura intrarea si iesirea in gara , dar pina atunci s-a lucrat la o mica bariera.
Bariera este un kit Auhagen
Nu , nu este , e montat corect.
Cel putin asa arata astia de la Auhagen acest articol
http://auhagen.de/inhalt/cms/front_content.php?idcatart=102&xtc_action=suchen