O da, ma ungeti la suflet cand postati imagini inedite, cel putin pentru mine. Multumesc !
87.020 este al 37 automotor construit de Malaxa. Evident, pastra numarul vagonului din care a derivat, fiind predat la CFR in 1935. Initial avea 55 de locuri in doua clase. Solutia aleasa pentru acest vehicul (care face parte din generatia a 4-a de automotoare) era amplasarea echipamentelor pe o rama Wegmann, aceasta fiind "suspendata" sub sasiul vagonului. Avea un motor MAN de 150CP in 6 cilindrii legat la o transmisie Mylnius cu 4 viteze. Viteza initiala era de 85km/h si vopsirea rosu/crem. La data pozei de mai sus (1965) cred ca erau verzi. Sunt destul de rare imaginile cu ele la sfarsitul vietii !
Datorita capatului rotunjit, seriei i s-a spus popular "tanc". Florin, eu din ale mele hartiute stiu ca avea 8m apatament....rog mai verifica o data.
S-a mai postat aici, dar merita pentru ca mi se pare o ilustrata superba, 87.053, fratiorul cu nr 35, in vopsirea originala la scurt timp dupa punerea in exploatare.
Si uite si de la mine, 87.020 la inceputul anilor '60, iese cu avant muncitoresc din Gara de Nord, spre o destinatie pe care mi-ar fi placut sa o cunosc.
Se observa si grinda despre care vorbeam si care sustinea toate echipamentele... Desi erau in principiu niste incropeli, aceste vehicule au facut serviciu 3 decenii. Si probabil mai faceau treaba daca nevoia de trafic a Romaniei in dezvoltare nu le inlocuia cu garniturile clasice.