Unul din proiectele din perioada de pionierat in productia de automotoare Malaxa, automotorul nr. 3 este de fapt un alt vagon "dotat" cu un sasiu de camion. Poate si o tema de modelit ceva mai altfel....
Au purtat numerele 3-5-6 si 7, Automotorul nr 4 era identic insa avea doua osii de tractiune. Nu au fost niciodata inmatriculate CFR fiind folosite ca automotoare experimentale pentru ceea ce avea sa devina ulterior productia de masa Malaxa (motiv pentru care nici nu au inscriptii pe ele, fiind "personalizate" doar prin placa de producator, vizibila si in poza.
Construite in 1933 din vagoane cu apatament 5.3m, motoare Ford de 40 cp, cutie manuala 4+1, viteza maxima 50 km/h, vopsit in albastru. Automotoarele urmatoare s-au bazat pe acelasi principiu dar caroseriile au fost carenate, avand o forma mult mai compacta. Acestea din urma au fost inmatriculate CFR.
Au purtat numerele 3-5-6 si 7, Automotorul nr 4 era identic insa avea doua osii de tractiune. Nu au fost niciodata inmatriculate CFR fiind folosite ca automotoare experimentale pentru ceea ce avea sa devina ulterior productia de masa Malaxa (motiv pentru care nici nu au inscriptii pe ele, fiind "personalizate" doar prin placa de producator, vizibila si in poza.
Construite in 1933 din vagoane cu apatament 5.3m, motoare Ford de 40 cp, cutie manuala 4+1, viteza maxima 50 km/h, vopsit in albastru. Automotoarele urmatoare s-au bazat pe acelasi principiu dar caroseriile au fost carenate, avand o forma mult mai compacta. Acestea din urma au fost inmatriculate CFR.

