LokPilot V4.0

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
De rele nu incape vorba dar noutati multe nu sunt. Posibilitatea montarii unui condensator pe decodor exista si la versiunile vechi asta pentru a ii suplimenta tensiunea care dispare cand e sina murdara.

Livrarea sub format DCC Motorola si Selectrix mi se pare cam aiurea.. da ma rog protocoalele tot alea sunt.

Oprirea inaintea semnalului pe rosu, trebuia implementata de cand au facut cei de la lenz dracia cu 5 diode pentru asimetria tensiunii de alimentare. Se vede ca aici ESU a avut de pierdut la franare, iar dupa atata timp in sfarsit cedeaza.

Frecventa de control vad ca promite controlul motoarelor "coreless" o chestie buna.
 
Montarea unui condensator anuleaza pulsul de curent pe care programatoarele il folosesc pt. citirea CV-urilor si confirmarea scrierii lor.

Solutia este fie montarea condensatorului DUPA programarea definitiva a decodorului, fie modul POM (Programming On Main). Citirea CV-urilor este posibila cu condensatorul atasat numai prin RailCom.
 
O solutie ingenioasa ar fi montarea bateriei de condensatoare in primul vagon dupa locomotiva si conectarea cu decodorul prin intermediul unor cuple cu contacte.

Pt. programare ar fi suficienta detasarea loco de primul vagon...
 
mpursu a spus:
Imi place ideea, pe care s-ar putea sa o chiar aplic - bineinteles, daca pun mana pe un astfel de decodor :D

Pai, chestia cu condensatorul se poate folosi la orice fel de decodor: totul e sa gasesti "-" comun de dupa puntea de diode; "+" comun exista deja pe firul albastru.
 
Daca reusesti sa descoperi polii corespunzatori ai diodelor puntii, poti lipi firele direct pe ei.
 
B74MRV a spus:
:( Da, pacat ca pe DZ 125 nu se poate monta asa ceva :( :(
Bun ca este mic, rau ca nu are locuri dedicate pt asa ceva.
Spor

Pai a dat cineva schema pentru digitrax aici, iar diodele nu sunt deloc greu de gasit, iti trebuie un aparat de masura sa urmaresti circuitul... si un letcon subtire cu o temepratura potrivita, asta ca sa nu dezlipesti piesele prin jur :D in rest numai de bine.... asa cum zincea si dac, daca nu merge programat cu MM, se detaseaza condesnatorul si aia e....
 
Ia uiteee : http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7401 :D

Ma mir ca nu a vazut nimeni. :(