Locomotivele 060 EA modernizate sunt o optiune ?

Dr2005

Well-Known Member
Trenulist
4 Mai 2008
1.369
1
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Pă’i principiul a fost simplu şi s-a aplicat (şi se aplic㒠şi acum) cu succes la majoritatea întreprinderilor de stat, mai ales în vremea lui ,,faceţi economie tovar㒺i", când întrepriderile preferau s㒠caseze gioarsele noi decât vehiculele şi echipamentele mai vechi dar în stare mult mai bună’. Åži ca s㒠fac㒠asta inversau numerele de inventar (inclusiv în acte) şi chiar numerele de înmatriculare (în cazul autovehiculelor). în majoritatea situaţiilor nu se mai putea verifica produsul dac㒠este sau nu cel trecut în acte.
 

shoppy

Well-Known Member
Trenulist
2 Mai 2007
655
0
Bucuresti, s. 1
YAHOO
shoppy_0
LOCATION
Bucuresti, s. 1
Efectul hei-rupismului comunist, practic fiecare fenta sistemul ca sa-si depaseasca propriul plan cincinal, si nu-si dadea nimeni seama ca daca toti fenteaza, chiar daca fiecaruia ii iese planul, per total e mai rau.
 

Dr2005

Well-Known Member
Trenulist
4 Mai 2008
1.369
1
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Exemplu recent (dar nu din domeniul feroviar): cand a inceput casrea autobuzelor Ikarus la RATB, s-au inversat 2 numere: 153 si 620. Scadent la casare era 620, dar cum mergea mai bine decat 153... s-au inversat si numerele de inmatrciulare, iar dovezi nu s-au gasit... ca masinile fusesera recarosate mai demult si nu se mai vedea numarul de sasiu, iar motorul si cutia nu mai erau de mult cele originale.