Atunci sa incep .... in primul rind nu vreau sa par un laudaros sau superior sau ..blablabla .... am avut acesta ocazie si am fructificat-o
, iar acum ma simt onorat sa pot impartasi si altora citeva poze si impresii despre calatoria mea in Severn Valley .
Am calatorit cu colegul meu cam 1 ora pina am ajuns la Bridgnorth dimineata , a nins toata nopatea ( se vede si in poze 8) ) .
La gara am cumparat un bilet cu 12.30 lire care este valabil toata ziua , impreuna cu 2 pliante
Tot ce se putea lega de aceasta cale ferata este ori in curs de restaurare sau restaurat pentru a reflecta perioada de glorie a locomotivelor cu abur ( chiar si toaleta ) . Eu am putut face un sigur drum dus-intors Bridgnorth-Kidderminster pentru ca pe linia de tren dintre Hampton Loade si Highley au cazut citva copaci ( tot din cauza zapezii ) si am stat vreo 3 ore in Hampton Loade .
Toata calea ferata are 6 statii si o lungime de 25 mile si 13 ANGAJATI ! :!: restul sint VOLUNTARI . Pentru fonduri suplimentare compania restaureaza locomotive cu aburi pentru alte linii de agrement , iar in timpul saptaminii circula locomotive ultramoderne pentru testari .
Dar sa las pozele sa vorbeasca:
Un 0-6-0 care asteapta sa se trezeasca :
Vagoanele cu care am calatorit
Placuta care comemoreaza restaurarea locomtivei
Interiorul :
Placuta cu numar : placuta de culoare albastra ne spune ca este o frumusete scotiana
....ups ... am aparut si eu prin poze :shock: ( scuzati neseriozitatea ) .
Un motor diesel care asteapta si el o mica restaurare :
..e chiar Maybach
Hala unde se repara cazane ( boiler shop ) ...
tipul asta chiar este insistent ...nu stiu cum apare mereu in pozele mele
Un alt 0-6-0 care tracteaza celalalt tren :
Vagoanele celuilalt tren ( acestea au fost restaurate si pregatite pentru 14 februarie ) :lol:
... o nu ... nu am imbatrinit instantaneu
, e prietenul meu John care mi-a dezvaluit aceasta minunata cale ferata si cu care sper sa ma reintilnesc pe continent ( in Elvetia) in septembrie pentru a vizita cite ceva si pe acolo ( sper sa-mi cumpar pina atunci si camera foto 8) ) .
Toate amanuntele din jurul caii ferate incearca sa te aduca in anii '40-50 .
Hampton Loade
Peronul 1 din Hampton Loade
In dreapta este un omagiu adus tuturor angajatilor Great Western Railwas cazuti in cel de-al doilea razboi mondial :
Tot Hampton Loade , se pare ca nu am fost singuri pe acolo :
....acum pe bune ... ar trebui indepartat din poza chelul asta
in planul indepartat locomotiva scotiana se duce in padure sa ajute voluntarii sa indeparteze copacii de pe calea ferata
Tot Hampton Loade cu mici detalii , reclama la ciocolata , panouri ultramoderne si un voluntar care curata peronul ( pe bune ... nu primeste nici un ban pentru munca prestata )
Capat de linie locomotiva face un mic popas in Kidderminster , gara care a fost renovata in cursul anului trecut cu o donatie substantiala a Loteriei Nationale ( din UK ... nu va ginditi la prostii .. ca nu tine
)
Interiorul garii din Kidderminster asa cum arata acum :
Gara vazuta din exterior ..... este fosta gara de marfa din Kidderminster reconstruita pentru primirea calatorilor
.. si sa nu uitam sintem in timpul razboiului.... avem nevoie de voluntari si de economii
... cam atit ... voi mai completa cu cite ceva , numai sa mai tiez din poze
Sper ca am putut reda macar o parte din ce am simtit atunci cind am facut aceste poze si ati putut si voi sa va faceti cite o idee despre ce inseamna PRESERVATION ... made in england :wink: