Locomotive clasa 63 si 65

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
este corba de 62-0630-4 locomotiva uzata venita de la depul sibiu(pisti91 informatia nu e din poza de pe forum)
 
Stimati pasionati feroviari, cu GM 920 Express nu e nici un mister de lamurit. Azi dimineata ducea Iasi-ul spre Oradea (repet stau langa calea ferata si inainte de a merge la lucru vad o multime de trenuri care circula dimineata). Este cum am spus, 920 a primit o spalare buna, e curata, mai putin zona de acoperis. I-a lipsit aceasta curatenie. Iar cu Sulzer-ul in conditie precara care acum tracteaza din nou garnitura de Brad, si care ar apartine depoului Sibiu, voi face cateva poze. Este uimitor in ce stare de uzura se afla saraca. Dar important e ca isi face treaba bine. Chiar am vorbit cu unul dintre mecanicii de pe ea. :lol:
 
stie cineva daca vre una dintre cele 3 gm-uri de la arad vor mai fi reparate
 
Piesele pentru 1363 au sosit deja, dar nu sunt bani pt a le plati. Din cauza asta 1363 inca nu a fost reparata. 1357 e si ea reparata, dar tot nu a fost platita reparatia ei. Despre 910 stiu ca e la Bucuresti, dar alte detalii nu stiu.

Sursa: Zoly87.
 
Sulzerul 62-0630-4 este luat de la Dep. Timisoara. Este o locomotiva interesanta, pentru ca desi are instalatia INDA de incalzire tren, este cu controler clasic.

@ alex 12
In Romania, vorbim de serii de locomotive, nu de clase! Asa este corect.
 
Pai nu este asa de "speciala" ca sa zic asa, mai toate au controlerul clasic, insa sunt si care au instalatie ISDC si controler clasic, sau monitor plus instalatie de supraveghere si diahgoza de supraveghere tip INDA si controler tip INDA( controler tip mansa)
 
Intr-adevar 62 0630 4 apartine Depoului Timisoara. Pentru scurt timp si 60 0809 8 ducea Brad-ul, dar doar cateva zile. Si acea locomotiva era din Timisoara si dupa informatiile primite a sosit pentru a inlocui tot un Sulzer care era la revizie tehnica. Curand dupa revenirea acelui Sulzer locomotiva de la Timisoara s-a intors la depoul banatean. Iar in privinta Sulzerului 0630 ce impresioneaza e starea in acre e acum, ma refer la aspectul exterior. Ar fi interesant de stiut despre aceasta locomotiva, dar poate la un alt topic, cand a fost refacuta si pe unde a fost exploatata. Respect
 
Bradul nu a fost tras de 809 el a fost tras si este tras de 60-816,60-930,60-1097,60-1145,62-1302,82-584,83-400,83-433 :twisted:
 
Imi pare rau sa te contrazic alex 12 dar am fost martor ocular cand 60-0809 8 a tras Brad-ul, si cum, repet, pt a nu stiu cata oara, stau langa calea ferata, am reusit sa schimb cateva vorbe cu mecanicul. Am recunoscut imediat locomotiva ca apartinand depoului Timisoara. Dupa 2 zile, am aflat ca a fost dusa inapoi la statia de domiciliu, deci stimate alex, acestea sunt fapte reale nu imaginare. Ca ce spui tu, da , aceste serii duc acum Brad-ul. Dar sa nu uitam ca aceste locomotive se mai strica, mai au nevoie de revizie si alte lucruri. Ori in aceset cazuri un ajutor de la un alt depou e de folos. Dar cred ca subiectul sunt dieselele GM, aşa ca vin cu cateva poze facute la fosta mea "statie de domiciliu" :D Satu Mare de unde de abia m-am intors si am facut cateva poze, zic eu reusite. Incep cu un GM care tracta Acceleratul de Bucuresti, destul de bine intretinuta locomotiva.

enjoy
 
62 0630 4 nu mai poate fi vazut tractand personalul Arad-Brad, cred ca a revenit la depoul Timisoara sau cine stie, ajuta undeva la un alt depou. Interesant cum "migreaza" aceste locomotive :D Pe linia Bradului au revenit cunoscutele diesele dupa o revizie si curatenie necesara. Daca nu gresesc, ca am mai urmarit acest fapt, pe la mijlocul verii aceste locomotive primesc si o revopsire, in aluminiu a acoperisului si a instalatiilor aferente. In schimb, revenind la GM, pe linia Arad/Oradea, sau Cluj sau chiar Brad, Gm/urile nu mai pot fi vayute, mai putin Gm Express care duce in fiecare yi pana la Cluj si inapoi acceleratul Timisoara/Iasi. Restul GM urilor, dupa cum a reiesit din discutiile dinainte sunt undeva pe tusa, asteptand piese sau reparatii. Sper sa le vedem curand. :roll:
 
Astazi un GM era intre locomotiva electrica si etajatele modernizate din compunerea trenului P 5005 Buc.Nord - Marasesti. Nu stiu ce numar avea poentru ca eram pe pod la Gara Ploiesti Sud si nu am vazut numarul dar este interesanta aceasta mutare la Marasesti sau dincolo de Marasesti sa fie dusa cu un personal , cand putea foarte bine sa circule cu IC 561 pana la Focsani sau Tecuci sau cu alt tren A , R pana la Marasesti , Adjud.
 
Stimati pasionati, dupa o absenta considerabila, de cateva zile se poate vedea din nou pe ruta ARAD-CLUJ NAPOCA, tractand acceleratul Timisoara-Iasi un membru cunoscut si anume 65-0910-3. In privinta puterii de tractiune si vitezei, se pare ca acest Gimi si-a recapatat puterile deplin. Am avut ocazia saptamana aceasta sa ma intorc cu acest accelerat de la Oradea, si din nou uimit de mizeria crunta din aceasta garnitura, insa m-am bucurat sa vad din nou GM -ul 65-0910-3 in plina actiune, impresionand pozitiv cu viteza cu care a tras trenul, dar negativ, cu aspectul pe care il infatiseaza: cred ca ar fi meritat o curatenie generala daca i s-a aplicat si reparatia. Poate pe viitor, il vom vedea si curat, pana atunci inspirandu-ne din pozele din 2006, cand era o adevarata bijuterie din toate punctele de vedere. Pozele vorbesc de la sine.
 
Locomotiva 65-0910-3 de 2 saptamani poate fi vazuta pe P3132 Arad-Brad si P3134 Brad-Arad