Locomotive CFR in imagini de epoca

Here is a post with photos from the year 1985.
Iată un post cu fotografii din anul 1985.
Hier ist ein Beitrag mit Fotos aus dem Jahre 1985.
https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?030,8326997
 
Locomotive cu abur in 1986:
Oradea: 230.017 ;234, 501, 509
50.211
50.1005
Ghilvaci: 764.051,052,054,056
Satu Mare: 230.008, 081, 088, 122, 133, 289
50.321, 331, 375, 558, 573
50.1007, 1010
Shiget: 230. O45, 054, 153, 798, 231, 514
150.1062
Viseu de Jos: 15O.003, 030, 033, 062, 064, 080, 088, 095, 106,161, 162, 167, 774, 208, 218, 228
Vigeu de Sus: 764.313,764-469
Campulung: 150.1033, 1078, 1097, 1105, 1123, 124
50.517, 580
Simeria: 230.032,150,192
50.133, 187, 191, 358, 364, 382, 575, 579, 509
Arad: 230.173
50.192,329,367,505
sursa- LokReport
 
Garnitura de tren surprinsa de bombardament, in timpul celui de-al doilea razboi mondial.
28132

sursa arhiva agerpres
 
39718174840_3d3e8b65a2_o.jpg
1971 fotograf: Richard K Evans fotografia este de vânzare pe siteul din watermark.
40814511764_c0efb52e70_o.jpg
1971 la Timișoara, aceeași sursă ca mai sus.
 
Interesant, putem observa ca 230.110 nu avea marchiza inchisa, cat despre cazanul de pacura, e mai greu de spus daca a fost sau nu...
 
Absolut normal, poza e luata dupa bombardamentele din vara lui 1944. Inchiderea marchizelor s-a facut dupa razboi. Cele mai multe inscrisuri de inchidere a marchizelor eu le-am gasit in 1955.... Tot in urma refacerilor din anii '50 s-au standardizat si locomotivele seriei 230 renuntandu-se la ecrane de fum, distributie Lenz si alte particularitati ale unor plaje de numere....
 
50.497 în '68. De ce e diferită de ce este acum la Predeal?

26658370347_9187633ac2_o.jpg

Sursa ebay.
 
Cosmin eu vorbesc despre epurator în '68 are în 2000' nu are.
 
'71. 50.497 cu tenderul 50.564
26658417317_11faf6f8af_o.jpg
 
Locomotiva 707 in anul 1960
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reacții: sesamcave și ICRA
Nu stiu daca se incadreaza aici, dar am gasit ceva interesant. Scormonind prin Vol. 2 al Istoriei Tractiunii, am dat de o macheta 1:5 (zice-se) a clasei 50, construita in '39 de UDR pentru o suma frumusica, ce, dupa ce a trecut prin bombardentul complexului feroviar si implicit muzeului, a ajuns prin anii 50 cadou pentru "tatucul Ioska". Cumva, povestea din Vol 2 se incheia in Belarus, la Univ. Se Transporturi din Gomel, dar fara alte dovezi sau fotografii.
Scormonid-ul pe Goagal, iata ce se afla on holul antenumitei Universitati (bineinteles, cropuita de pe site-ul acesteia).Screenshot_20231119-182627-443.png