Dupa cum am spus a, facut un turneu Timisoara Nord-Buzias-Jamu Mare.
Pina la Buzias am prezentat deja ruta, asa ca in continuare urmeaza traseul 916.
Nu mai pun statia Buzias fiind deja postata.
Linia este o continuare a liniei Ilia -Virset, avins un traseu interesant departe de localitati, printre terenuri in mare parte abandonate si lasate in grija ciobanilor.Drept urmare vechile linii de incarcare din statii au disparut de multa vreme. Nici calatori nu erau prea multi insa la intoarcere au urcat elevi.
Apoi gasesc un loc in care banuiesc eu ca a fost cindva halta Vucova, e singurul loc de pe traseu care tradeaza prezenta unei cladiri si satul Vucova e undeva mai in departare.

Sigur trenul trece acum pe acolo si nimeni nu mai stie ca a existat o statie, urmeaza sa ajungem in Niţchidorf de unde e Herta Muler, pozez o cladire cu arhitectura germana, apoi gara care are numele romanizat al comunei. La plecare pozez si un canton.

In Tormac au ramas 2 linii la fosta baza de receptie, apoi continuam drumul
In zare ne ,,zimbeste" statia Sosdea, dar pina la ea mai sint si niste ruine ale unor altare. Avem si noi Stonehenge, apoi ruinele din Sosdea.Pacat.

Dupa ce trecem peste Birzava oprim la Gataia h care deserveste spitalul de psihiatrie, apoi intram in Gataia, stationam citeva minute si luam azimut Jamu Mare. Spre Sirbia.

vad un canton de la o trecere la nivel, bariera nu mai este, ma bag sa pozez si ma izbeste o creanga penste fata, noroc ca m-am tras in ultimul moment ca am auzit -o cum freca pe automotor.

linia incepe sa fie mult mai serpuita, pe coasta, dupa ce trece de cantonul respectiv, urca si vad la orizont statia Sosdea, (Se vede si din Maureni pe 922, insa acum nu am pozat-o)

TITO dusmanul comunismului!
cazematele impinzesc vestul tarii in citeva linii de aparare

linia serpuieste aproape de sat dar are statia mai departe, tipic, pe aici.

Cred ca ati remarcat cuptorul de piine din curte, oare a fost construit odata cu cladirea?
Pentru ca cineva locuieste in locuinta din spate cladirea mai e cum e.

Aici e drumul din Ferendia catre gara

dupa cum se tot roteste trenul in curbe vad statia Semlacul Mare
urmeaza Clopodia

trenul vireaza spre gara

pe stinga e drumul garii


linga gara la canton sau poate la gara locuieste cineva poate de aceea cladirea e intreaga. Are un fel de prispa cum nu prea am vazut, diferita de cele de pe linia 317
Si de aici vad Semlacul Mare

trenul opreste inaintea barierei, seful de tren coboara si inchide bariera
Observati cit de mica e distanta pina in gara, trenul ar putea pur si simplu sa plece de aici sa nu mai intre in gara.
Gara e renovata, macazul este eclisat
capatul liniei este intr-o curte a unui fost IAS banuiesc eu.
fetele a esit la sosea sa vorbeasca cu niste tipi, ce alta ocupatie sa aiba.

Am modificat putin ca sa intelegeti mai bine, cind trenul opreste inainte de statie ca sa se inchida bariera, pe stinga(partea cu fetele) e incropit un peron, practic trenul ar putea sosi/pleca de acolo fara sa mai intre in gara si sa mai fie chestia cu inchisul barierei. Gara cred ca e locuinta Regiotrans nu are nimic acolo.

Pina la Buzias am prezentat deja ruta, asa ca in continuare urmeaza traseul 916.
Nu mai pun statia Buzias fiind deja postata.
Linia este o continuare a liniei Ilia -Virset, avins un traseu interesant departe de localitati, printre terenuri in mare parte abandonate si lasate in grija ciobanilor.Drept urmare vechile linii de incarcare din statii au disparut de multa vreme. Nici calatori nu erau prea multi insa la intoarcere au urcat elevi.

Apoi gasesc un loc in care banuiesc eu ca a fost cindva halta Vucova, e singurul loc de pe traseu care tradeaza prezenta unei cladiri si satul Vucova e undeva mai in departare.

Sigur trenul trece acum pe acolo si nimeni nu mai stie ca a existat o statie, urmeaza sa ajungem in Niţchidorf de unde e Herta Muler, pozez o cladire cu arhitectura germana, apoi gara care are numele romanizat al comunei. La plecare pozez si un canton.








In Tormac au ramas 2 linii la fosta baza de receptie, apoi continuam drumul



In zare ne ,,zimbeste" statia Sosdea, dar pina la ea mai sint si niste ruine ale unor altare. Avem si noi Stonehenge, apoi ruinele din Sosdea.Pacat.




Dupa ce trecem peste Birzava oprim la Gataia h care deserveste spitalul de psihiatrie, apoi intram in Gataia, stationam citeva minute si luam azimut Jamu Mare. Spre Sirbia.





vad un canton de la o trecere la nivel, bariera nu mai este, ma bag sa pozez si ma izbeste o creanga penste fata, noroc ca m-am tras in ultimul moment ca am auzit -o cum freca pe automotor.

linia incepe sa fie mult mai serpuita, pe coasta, dupa ce trece de cantonul respectiv, urca si vad la orizont statia Sosdea, (Se vede si din Maureni pe 922, insa acum nu am pozat-o)

TITO dusmanul comunismului!
cazematele impinzesc vestul tarii in citeva linii de aparare

linia serpuieste aproape de sat dar are statia mai departe, tipic, pe aici.


Cred ca ati remarcat cuptorul de piine din curte, oare a fost construit odata cu cladirea?
Pentru ca cineva locuieste in locuinta din spate cladirea mai e cum e.


Aici e drumul din Ferendia catre gara



dupa cum se tot roteste trenul in curbe vad statia Semlacul Mare


urmeaza Clopodia

trenul vireaza spre gara

pe stinga e drumul garii


linga gara la canton sau poate la gara locuieste cineva poate de aceea cladirea e intreaga. Are un fel de prispa cum nu prea am vazut, diferita de cele de pe linia 317


Si de aici vad Semlacul Mare


trenul opreste inaintea barierei, seful de tren coboara si inchide bariera
Observati cit de mica e distanta pina in gara, trenul ar putea pur si simplu sa plece de aici sa nu mai intre in gara.
Gara e renovata, macazul este eclisat
capatul liniei este intr-o curte a unui fost IAS banuiesc eu.
fetele a esit la sosea sa vorbeasca cu niste tipi, ce alta ocupatie sa aiba.






Am modificat putin ca sa intelegeti mai bine, cind trenul opreste inainte de statie ca sa se inchida bariera, pe stinga(partea cu fetele) e incropit un peron, practic trenul ar putea sosi/pleca de acolo fara sa mai intre in gara si sa mai fie chestia cu inchisul barierei. Gara cred ca e locuinta Regiotrans nu are nimic acolo.
